Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef:
Ik las het volgende artikel op de achterkant van de VPRO-gids, misschien heb je het zelf wel gelezen:

Op een beer
Toen ik klein was, een jaar of 8, ging ik altijd naar mijn vriendin. Bij haar speelden we vaak dat ik de man was en zij de vrouw. Ik zoende haar dan ook en ging bovenop haar zitten. Ik ging dan ook op en neer, net als bij seks. Maar nu ik 11 ben, heb ik dat nog steeds. Ik ga naakt op een beer zitten of iets anders en doe dan alsof ik het aan het doen ben. Ik zeg dan van die rare woorden zoals 'neuk me'. Ik doe dan dat de barbies of de andere dingen het aan het doen zijn. Ik vind dat lekker, maar ik schaam me rot. Ik krijg ook een gevoel om met mijn vingers in mijn kruis te gaan. Reageer alsjeblieft! Wat moet ik doen?
Een meisje van 11

Wat ik mij nu af vraag is, is dit serieus bedoeld??! Want ik vind et wel een beetje vreemd..
Maar als het serieus zou zijn... wat vindt je er dan van ?
dat een meisje van 11 masturbeert is niet vreemd, op die leeftijd ontdek je je lichaam een beetje en bovendien is iedereen op elke leeftijd in staat een orgasme te krijgen... en dat ze er onzeker over is (en dus een brief naar de vpro-gids stuurt) is ook erg begrijpelijk, want als je 11 bent dan weet je nog niet dat het normaal is.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:12
CS-ta
CS-ta is offline
Citaat:
Evito schreef:
Vast wel
Ik maakte vroeger ook altijd met een mes een 'vagina' in mijn grotere knuffelberen,
ik geloof niet dat ik hem er ook ooit in heb gestoken,
maar ik geloof wel dat ik het grappig vond en stout om erbovenop te gaan liggen. Toen had ik ook zo'n leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:13
feline
feline is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
dat een meisje van 11 masturbeert is niet vreemd, op die leeftijd ontdek je je lichaam een beetje en bovendien is iedereen op elke leeftijd in staat een orgasme te krijgen... en dat ze er onzeker over is (en dus een brief naar de vpro-gids stuurt) is ook erg begrijpelijk, want als je 11 bent dan weet je nog niet dat het normaal is.
Het eerste antwoord in dit topic waar ik het mee eens ben. Al dacht ik niet dat iedereen in staat is op elke leeftijd een orgasme te krijgen. Wel vind ik het normaal dat een kind van 11 een beetje experimenteert met zichzelf op het gebied van seks, dat is een heel normaal verschijnsel bij de ontwikkeling van kinderen. Hoe iemand dat doet, heeft er verder niks mee te maken. Dat ze die brief naar de VPRO-gids stuurt is omdat ze bang is dat ze 'apart' is.
Oud 11-01-2003, 17:34
very drunk driver
very drunk driver is offline
als je baby/kleuter/peuter bent heb je zelfs al een lekker gevoel daar. maar dat vergeet je en dat komt later terug dat had ik ergens een keer gelezen
Oud 14-01-2003, 21:54
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
saffie schreef:
Ja ik geloof er geen bal van van dit verhaal... maar jah.. dan nog, het staat wel op de achterkant van de VPRO-gids
Ik bedoel: HET KIND IS ELF!!!
Toen ik elf was wist ik nog geneens wat neuken was, en laat staan dat je dat op je beer kon doen en dat het lekker was.. Maar je kunt er maar niet vroeg genoeg bij zijn tegenwoordig he...

ik heb ooit eens gehoord van een vriendin van me dat een collega van haar een dochtertje had van een jaar of 2/3 die zo'n beetje elke dag met stinkende vingers wakker werd....

Regels voor berichten