Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Be prepared - the lion king (alles van die film is eigenlijk heel mooi)
Les poison - The little Mermaid ![]() Colors of the wind - pocahontas zero to hero- hercules The bells of the notre dame (maar dan de versie zonder die zanger er door heen) Belle - Beauty & the beast A whole new world - Alladin kan nog wel ff doorgaan, hier spreekt een hardcore disneyfan ![]()
|
als je van beren leren kan van slimme beren leren kan dan ben je in de regel beregoed want hoe je profiteren kan daar maken beren studies van lalalalalalalalalala
echt zooooo blij nummer ![]() nah jah en belle en het beest is gewoon mooi en verder tja alles is gewoon goed ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Colors of the wind (Pocahontas)
Prins Ali en Zo'n vriend als ik (Aladdin) Why should I worry/Ik hou van herrie (Oliver & Co) After today/Vanaf vandaag (A Goofy Movie) Zero to hero/Van knoeier tot kanjer (Hercules) Under the sea/Diep in de zee en Dat is mijn wens (De kleine zeemeermin) The bare necessities/Als je van beren leren kan (Jungle Book) Supercalifragilistecexpialidocious (Marry Poppins) The phony king of England/Jan zonder land (Robin Hood) Just can't wait to be king en Hakuna Matata (The lion king) He's a tramp/Ik wou dat ik naast hem zat (Lady en de vagebond) I'll make a man out of you (Mulan) Cruella de Vill (101 Dalmatiërs) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Disneyfilms! juliettebinoche | 54 | 02-06-2003 10:30 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 |