Advertentie | |
|
![]() |
|
K ben eens met hanekam glimmen van de lak MET m'n vriendin (nu ex), zij met pipi langkous-haar naar nachtwinkel geweest.
Eigenaar = gekke turk waar ik goe mee overweg kan. Hij bekeek me niet raar, wel meer gewoon ofzow... Nu is 't m'n levensdoel die man te choqueren ![]() Dus : volmondig ja |
![]() |
|
![]() |
Het kan me echt niet schelen hoe mn haar zit, soms kom er op de fiets achter dat ik mn haar niet heb gedaan als ik naar school fiets, maar ja boeie.
Je krijgt er weel opmerkingen over, maar dat kan me niet zoveel schelen, ik toch nog steeds dezelfde met of zonder gel (in mijn geval dus gel)
|
wat neemt iedereen het toch weer letterlijk
![]() of was dat de bedoeling? zonder haren kammen: ja dat druf ik maar dat makat weinig verschil maar ook durf ik als een gedrocht zelf achter de kassa te gaan zitten als ik me heb verslapen moet wel zeggen dat ik dat wel erg haat en ik in mn pauze me stiekum toch wel fatsoeneer
|
Ik heb vrij lang haar en ik kam het nooit.
Ik vind het wel mooi staan als m'n haar in de war zit. en als ik weer eens een oud kassatrutje heb geshokeerd dan is mijn dag er ect alleen maar beter op geworden. En tja, als het echt super erg is doe ik gewoon een muts op ofzo.
|
|