Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het wordt er echt niet lekkerder op als je verliefd bent, misschien wel leuker maar het lekkere gevoel blijft gewoon. Maar ik zal het wel niet snappen. ![]() |
![]() |
|
Ach, ik hoef niet de zoveelste van een rij te zijn ofzo snap je? en het was net in een bepaalde periode in mijn leven, nogal mindere dan ga het niet verder toelichten heb er gewoon zo geen zin in... snap het zelf ook niet zo goed hoor, maar het is gewoon een gevoel ofzo
![]()
||
Citaat:
(btw me is formaly known as meissie-->yeah)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'Zo, ik heb me gisteravond laten gang bangen door 10 kerels, maarja; ik was dronken hè? ' Nuchter sex hebben is toch veel leuker? Dan krijg je ook 100% mee wat je aan het doen bent. |
![]() |
|
Done...
afgelopen maandag en het is aan te raden hahaha nee ff het is iets aparts en ik kende 'r wel al een beetje maar goed... Het is echt heel apart niet dat ik dit iedere week zou willen maar gaat me heel misschien nog wel een keer gebeuren...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Briljante tekst naive | 45 | 28-11-2007 01:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Diary of a Deadman Man of Chrome | 8 | 25-01-2006 15:14 | |
De Kantine |
[GouweOuwe] Wat zit er onder je Ctrl+V?? ~Hadiya~ | 14 | 10-10-2004 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Fan-fic Visions of Escaflowne: Shadow. super_kuikentje | 2 | 07-11-2003 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
My modern love life Type | 9 | 13-03-2003 21:34 |