Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okay, ik zie het alweer, ik ga Roos maandag heel lang knuffelen.
![]() Hij droeg, in de 5 minuten dat ik 'm vandaag voorbij zag rennen: - Donkerblauwe baggy broek. - Een zwart-wit-gestreept tshirt, niet wijd-nietheelstrak. - Een rood adidasjasje. - Rode Allstars die nog meer uit elkaar vallen dan die van mij. ![]() En z'n haar stond echt alle kanten op, en ik weet gewoon dat dat niet opzettelijk was, maar dat 'ie 't vergeten is goed te doen. :/ ![]() |
![]() |
|||
wat ik leuk vind is toch al omschreven dus ik jat ze gewoon...
Citaat:
![]() Citaat:
|
Kom net bij hem vandaan
![]() ![]() Hij had aan wit t-shirt donkerblauw-wit gestreept overhemd (waarvan kon ik niet zien ![]() donkergroen/donkerblauw rugbyshirt Barbarian versleten spijkerbroek van ![]() donkerblauwe sokken, schoenen had ie niet aan en een suuuuupermooi koppie erboven ![]()
|
lang middelblond tot donkerblond haar.
lieve twinkeloogjes Rhapsody longsleeve met daaronder Vintersorg t-shirt donkere spijkerbroek kistjes lieve glimlach en net zo lang, dat ik net kramp in mijn nek krijg als ik met hem zoen............ Das mijn lieffie, vandaag en voor altijd!!!! ![]() |
![]() |
|
ok euhm
Strak shirtje of iets of een capuchon trui een adidas of ander hesje is ook leuk heupbroek boven strak en onder wijd of zo'n garage model van carhartt spijkerstof rokken blijven ook cool verder zijn omlaag gezakken kniekousen ook erg cool panty's zijn ook leuk Skate schoeisel ![]() maar laarzen kan ook ![]() en niet te vergeten een messenger bag ![]() haar MOET lang zijn in een staart los of dreads maar op een kleurtje na hoeft er van mij niet veel aan gedaan te zijn.
|
Verwijderd
|
hij draagt:
-een heupbroek, of een weide broek die op de heupen hangt, met ketting aan de broek!!! ![]() -all stars of sneakers -t-shirt met iets van een sport-opdruk ofzo / een veels te klein polotje / of een wit onderhemd met scheuren met verf of olievlekken / overhemd met lange mouwen plus een gebreidde trui van dik wol met ijsbloemen !!! -geen sieraden, wel een horloge -matje+kuif-hanenkam / vol haar dat nonchalant net voor de ogen hangt. Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 18:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
whee, laatste keer dat ik hem zag:
Nette broek (deel van zijn pak, antracietgrijs met hele dunne streep erdoor) wit t-shirtje lichtblauwe blouse stropdas met binaire code (code betekend 'ties suck' ![]() uhm....geloof donkerblauwe of zwarte sokken? nette zwarte schoenen mooie, wolachtige herenjas van de h&m Nieuwe donkerblauwe sjaal Ja meneer is al tijdje meneer ![]()
||
![]() |
Citaat:
juah.. doe mij maar zo'n versie. ![]() ![]()
||
Citaat:
(maar misschien ben ik ook wel een vieze zelf-geiler ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mwah ik zal dr maar beschrijven, bootschoenen of sportieve.. loop dingen k weet niet precies wat t zijn, gewone spijkerbroek, polo of polo met vestje of trui.. mja weet ik het, soms sjaaltje soms niet ![]() ik ben wel tevreden met haar uiterlijk ![]() ![]()
|
ben vrijgezellig, maar mn droommannetje iets figuurtje ziet er ongeveer zo uit.....oke ff denken
![]() Lange haartjes, dreads of een andere kei wild kapsel ![]() Wijde broekjes...(alhoewel strak bij verschillende personen ook leuk staat ![]() Een btje leuke trui, longsleeve, t´shirt van goede band. Of een vaag blousje met een stropdas... Skateschoentjes, of kisten.... Btje besieraad, koele kettinkjes om...kralen diggies ofzo. zoiets dus.... ![]()
|
Mijn 'hij' was gisterenavond best wel abercrombie-stijlvol:
-beige/camel broek met van die zakken Abercrombie -wit t-shirt ![]() -blauw/wit gestreept overhemd RL < nonchi gedragen -donkerblauwe deels kasjmieren crewneck trui Banana Republic Euhhmm schoenen en riem kan ik niet meer opkomen, maar ik dachhhhtt d.bruine Timberlands en een donkerblauwe/-bruine riem.. Haar hetzelfde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanmiddag moest ie hockeyen.. had zwarte korte broek aan totaal gescheurd dus hij liep min of meer in zn boxer niet onaangenaam ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het draagt:
- Zwarte wijduitlopende ribbroek. *hubba* - Wit t-shirtje met zwarte print. - Zwart-wit-gestreept vestje. - Witte Allstars. (Hoe toepasselijk bij het weer :/) - Zwart haar. :/ (Hij heeft het geverfd, hij heeft het geverfd! ![]() - En een geweldig verwarde blik. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Beschrijf jou droom man is qua kleding Verwijderd | 21 | 23-11-2002 20:07 |