Advertentie | |
|
![]() |
|
mwah.. te veel iig :]
- meebetalen aan een extra ski-vakantie :/ (+- 400 euro) - chaos army :] (+- 200 euro, nu maar hopen dat er een toffe army box uitkomt ![]() - nieuwe broek (overseaz of tommy.. misschien wel beide) (+- 60 tot 120 euro) - polo (+- 70 euro) -leuke overhemden (stuk of 4, +- 250 euro) nou .. ik heb maar iets van 1000 euro nodig ![]()
|
|
- Gleufhoed (€50 ofzo?)
- Maatkostuum van een Italiaans stofje (€1000) - 2x Maatoverhemd (€100 per stuk) - Nog een beige kostuum (lekker fout), van goedkoper makelij (€350) - Mooie stropdas van Italiaans zijde (€30-€40)
|
- corset
maar dat staat al zo lang in mn lijstje dat ik niet denk dat t er ooit uitkomt ![]() - verschillende kleurtjes/patronen kousen/pantys - cds van tic tac toe en de soundtrack van lola rennt en wat doe ik? ik koop dysfunction van staind ![]() |
![]() |
|
- kaartje voor Cyberia
- winterjas - stof voor het maken van een nieuw tasje - nieuwe cdtjes en vinyl die ik lekker ga kopen op de platenbeurs van L'ame Immortelle en Das Ich onder andere en wat bootlegs van Vintersorg en Anathema ofzo, kwee nog niet.....tis maar net wat ik daar voor leuks tegenkom! |
![]() |
|
een riem van GM
een of meer broek(en) 16 cd's (geen zin allemaal neer te zetten) nieuwe skatewielen kaartje glassJAw X-box of ps2 bier vocal digital reverb wat het allemaal kost boeit nie want ik ben lekker toch een workinggirl ![]()
|
*Een nieuwe winterjas, of een skijackje, zwart ofzo, of een lange tweedjas, of een kort nepleren jasje met grote kraag.
*Nieuwe schoentjes. Geen idee wat voor. Ik wil heel graag nieuwe skateschoentjes maar ik wil ook heel graag gewone zwarte schoentjes of laarzen. En ook graag zwarte Allstars maar die zijn echt te koud voor in de winter ![]() *Een bezoek aan de kapper *Haarverf *Blusher *Lipstick *Maskertje *Zwart of wit bloesje. *Zwart v-hals truitje voor erover heen. *Zwartwit geblokte stof, of andere zwarte of tweedstof. *Zwarte gebreid sjaal. *Zwart plooirokje om maar origineel te zijn. *Nieuw ondergoed en jarretelgordeltje en kousen. *Cdtjes. Maar dat wil ik altijd ![]() *Cadeautje voor mijn zus en vriendinnetje.
|
|