Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 23:41
Denise84
Denise84 is offline
meestal rommelig vast met een klem, of een halfhoge staart met een klem, of los
Oud 15-11-2002, 10:07
Gwen.
Gwen. is offline
Mijn haar is nu donkerblond ongeveer tot mijn schouders met verschillende lengtes en slagen en geen gedefinieerd kapsel. Draag het in een staart, 2 staartjes, opgestoken of los.

Ik wil het witblond gaan verven, normaal laten knippen en een pony zoals Ellen ten Damme, of Barbara van MTVnl of het Red Carpet meisje van de MTV awards gisteren
Oud 15-11-2002, 10:22
StarGlitter
StarGlitter is offline
ik heb nu heel simpel lang zwart haar (met een heel stuk uitgroei) tot ongeveer halverwege m'n rug, volgende week ga ik naar de kapster voor een echt kapsel
ik heb het meestal los of in een staart en als ik er echt niets mee weet prop ik er wat extensions in
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:03
ObOeMa
ObOeMa is offline
Ik heb mijn haar heel donker bruin gekleurd met henna.
Mijn haar is tot mijn schouders en mijn eigen kleur is gewoon gemiddeld bruin.
Ik moet het na een tijdje weer gaan verfen want de haaruit groei is al een beetje zichtbaar!
Oud 15-11-2002, 12:05
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
bruine/zwarte dreadjes tot iets over m'n schouders. ik doe meestal 2 staartjes, gewoon los of een band erin.
Oud 16-11-2002, 16:43
Ciao Che
Ciao Che is offline

zorriej, dit is een b-tje een vage foto (altijd veilig ) maar k heb slechte scanner.
Ik heb dus lange dreads.
Oud 16-11-2002, 16:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mwah.. kep een hanekam, maar het onderste gedeelte aan de achterkant zeg maar is eraf.. Dus nu zo'n paddestoel idee..
Maar dan met extensions erin.. En die doe ik soms in een staart of 2 staartjes of een dubbelgevouwen staart.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:50
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Jou haar is leukleuk! Heel vrolijk en kleurrijk
/foto op LJ/
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:27
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Ciao Che schreef:

zorriej, dit is een b-tje een vage foto (altijd veilig ) maar k heb slechte scanner.
Ik heb dus lange dreads.
*wow* mooie foto
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:33
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ciao Che schreef:
*weg foto*
Ik heb dus lange dreads.
heel mooi hoor *jaloers*

ik heb bestwel lang haar.. bijna een meter lang inmiddels.. bovenop is het wat lichter dan onderaan, komt door de zon.. het heeft bovenop nu ook een beetje een roodachtige glans erop, voor de rest is het zwart/donker bruin..

ik heb mijn haar meestal vast doordeweeks, het is niet echt handig als het los hangt.. en het bespaart een hoop gezeik, er zijn (te) veel mensen die denken dat ik een meisje ben als ik mijn haar los heb
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
heel mooi hoor *jaloers*

ik heb bestwel lang haar.. bijna een meter lang inmiddels.. bovenop is het wat lichter dan onderaan, komt door de zon.. het heeft bovenop nu ook een beetje een roodachtige glans erop, voor de rest is het zwart/donker bruin..

ik heb mijn haar meestal vast doordeweeks, het is niet echt handig als het los hangt.. en het bespaart een hoop gezeik, er zijn (te) veel mensen die denken dat ik een meisje ben als ik mijn haar los heb
Oe.. mijn haar is zoown beetje precies hetzelfde Alleen geen meter, maar qua kleur wel hetzelfde Het komt tot bijna aan mijn onderrug, zal wel 60 of 65 cm. ofzo zijn.. En het hangt bij mij altijd los
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:52
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Oe.. mijn haar is zoown beetje precies hetzelfde Alleen geen meter, maar qua kleur wel hetzelfde Het komt tot bijna aan mijn onderrug, zal wel 60 of 65 cm. ofzo zijn.. En het hangt bij mij altijd los
ik heb het een tijdje geleden gemeten en toen was het ongeveer 90 cm.. ik doe het sowieso niet altijd los omdat je dan meer kans op hoofdluis hebt en dat is echt verschrikkelijk, zeker als je veel/lang haar hebt.. en je hebt wel een mooie haarkleur dan *ghehe*
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ik heb het nu zwart (normaal bruin) en het is net over mijn schouders.. het is alweer te lang. Ik draag meestal een halve staart, of een grote knot met wat plukjes een beetje rommelig, anders staat het me niet. Om het wat klassieker () te maken heb ik mn scheiding zo weinig mogelijk in het midden.
Maar ik wil het een andere kleur, rood of nog lichter ofzo, en ik wil een andere coupe :\ weet alleen nog niet wat
en nu is het dus rood/oranje-achtig met aan de bovenkant bij mijn scheiding echt een fel oranje streep
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:09
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
ik heb het een tijdje geleden gemeten en toen was het ongeveer 90 cm.. ik doe het sowieso niet altijd los omdat je dan meer kans op hoofdluis hebt en dat is echt verschrikkelijk, zeker als je veel/lang haar hebt.. en je hebt wel een mooie haarkleur dan *ghehe*
tot hoe lang hangen je haren dan? Ik heb ze maar ff nagemeten net, en het was 60 cm ongeveer.. toch goed gegokt Weet wel niet of ik ook echt de langste haartjes gemeten heb..
En dat van die hoofdluis wist ik helemaal niet maar ik heb dr nog nooit last van gehad (behalve een keertje op de basisschool, maar dat telt niet mee ).. en in een staart is heeeel lelijk bij mij Hoewel het wel veel makkelijker zou zijn als ik het wel deed, want dr blijven de laatste tijd echt heel veel mensen in mn haren hangen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 10:08
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
gister weer naar de kapper geweest, zijkanten kaal en bovenkant kort. als ik ga werken heb ik meestal echt geen zin om er gel of iets in te doen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:41
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Ciao Che schreef:
[IMG][/IMG]

Ik heb dus lange dreads.
hihi, zou lijk je net een of ander antiek schilderij

maar mooi haar hoor
Oud 17-11-2002, 16:03
Roxy
Roxy is offline
ik heb altijd heel simpel haar, altijd tussen middelbruin en zwart in, altijd tussen schouderlengte en 15 cm langer in...

tis nu donkerbruin en tot een eindje over mn schouders maar mijn haar is stom en gaat altijd krullen en kroezen en alle kanten op behalve naar beneden gewoon... dus dan lijkt het soms veel korter... kheb zo af en toe plukjes nephaar in, alle kleuren van de regenboog... heb nu toevallig een aantal plukjes donkerblauw door mn haar... gewoon voor de afwisseling.. en ik draag het opzich nie vaak los, meestal in een staart, of twee, een knotje, of twee of met een haarband iets...
Oud 17-11-2002, 19:06
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
hihi, zou lijk je net een of ander antiek schilderij

maar mooi haar hoor
*dankt*
Reageren

Regels voor berichten