Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Spikebanden vind ik juist leuk.. Maar niet van die negen-rij dingen, gewoon dun en dan met 0,5 cm spikes er op.. Staat heeel mooi bij jongetjes met een gespierde nek. Hoor.
En van die bondagedingen zijn ook gaaf, zo'n (leren) band met een ring er aan, zeg maar.. Maar eigenlijk hangt het heel erg van de jongen af, sommigen zien er in z'n geheel belachelijk uit met zo'n spikebandje en kunnen beter kralenkettinkjes dragen, terwijl anderen weer voor lul lopen met kralenkettinkjes maar er wel heel goed uitzien met een spikebandje. Simpele zwarte kettinkjes met een klein (zilveren) hangertje er aan zijn tijdloos, btw. En goud is onder welke omstandigheden dan ook, altijd lelijk. Ja, zelfs als het subtiel is. |
![]() |
|
mmmz, ik heb gewoon een zilveren ketting niet zo heel dik, niet echt er aan hangen, goud vind ik ook niet mooi, maar het gaat er dus duidelijk wel om hoe iemand een ketting draagt vind ik, ik bedoel echt dat ie altijd over je trui heen moet hangen enzo, en dan zelfs over een koltrui
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() het hangt zo van de jongen af vind ik. overdaad vind ik meestal sowieso slecht bij jongens. het leukste vind ik toch gewoon zo'n ijzerenballetjesketting geloof ik.
||
Citaat:
![]() btw. kralenkettinkjes ed vind ik wel leuk. daar heb je veel afwisseling in. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kettingen; man Rysair | 47 | 17-03-2011 18:38 | |
De Kantine |
Wat zou je allemaal nog willen hebben? Missy | 62 | 04-08-2008 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Lifestyle |