Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmmzzz. Even voor de handigheid.... is het niet prettig als de mensen die NIET meer komen heeeel eventjes het lijstje aanpassen? En/of kan Iris een dinges aanmaken in de meetingmanager?
Spontaan bedenk ik dat we op de afdeling gaan verhuizen op de 'vrijdag voor de kerstvakantie' en dat is dus VRIJDAG DE 20E!! HA, dan zoeken ze het maar lekker uit. IK KOM! (zo) Oh ja, ]{ing, wij zijn natuurlijk veel leuker dan Cyberia. (dat is stiekem gewoon walgelijk) Nieuw lijstje: Mensjes die komen: *Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) (onder voorbehoud) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *jozzz (Jos) *A New Noise (*even vergeten*) *]{ing (onder voorbehoud) *~(S-|-)2v!lL~ (Steve)
||
![]() |
Citaat:
en ik kom misschien dus.als er *voor mij* leuke mensen komen ![]() (Ik zag je wel een tijdje geleden blij rondhuppelen op cyberia.hoe dat dan he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb stiekem ook op de kalender op het werk vrijgevraagd terwijl dat niet mag op die zaterdag, maar er stond verder nog niemand, dus wie weet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zaterdag? Vrijdag, bedoel je, toch? Anders is het de verkeerde dag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik kom dus zeker weten NIET. Ik kan echt geen vrij krijgen.
Maar ja, zo'n ramp is da ook nie, have fun mensen. madame pherwilyaiel, u moet mij nog adden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En betekent het feit dat je nu een scanner hebt dat er meer updates volgen van www.menno-site.com? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*laatste offtopic post* Ik heb helemaal geen MSN-fobie, ik heb gewoon geen zin in MSN. Als ik een MSN-fobie had zou ik het hele programma van m'n computer gooien en telkens gillend wegrennen als ik zo'n MSN-icoontje zag. En dat heb ik allebij nog niet gedaan. Dus. *kijkt arrogant* |
![]() |
|
![]() |
Nieuw lijstje:
Mensjes die komen: *Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) (onder voorbehoud) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *jozzz (Jos) *A New Noise (*even vergeten*) *]{ing (onder voorbehoud) *Rebirth Of Cool (ron) *~(S-|-)2v!lL~ (Steve)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maarja dat doet er niet toe ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ( of je kunt ze natuurlijk ook bij iemand anders scannen )
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En WIJ gaan met Hidde dansen, want ik ga mooi niet in m'n eentje. Zo. |
Advertentie |
|
![]() |
|