Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind mango echt een geweldige winkel, alleen ben ik niet erg tevreden over de prijs. Ik houd namelijk niet van frutsels enzo en mango is heerlijk strak in de zin van geen gezeik en de vorm van het kledingstuk is al voldoende. Ik houd niet van shirts met printjes ed maar bij mango is het gewoon simpel shirt maar wel met hele mooie hals ofzo.
verder is h&m natuurlijk ideaal
|
Mijn favo kledingwinkel is www.lostandfound.de
|
Verwijderd
|
Helmond:
Luca Jeans Club Benetton Le Freak Shoes Brands schoenen H&M Dandy Partner Eindhoven: Men at Work Sacha Vero Moda Diesel store Hop on Down Dit zijn de winkels waar ik altijd even ga kijken, maar eigenlijk ga ik eigenlijk overal wel naar binnen (als ik denk dat ze er mooie kleding/schoenen hebben) |
![]() |
|
-Britain (broeken)
-E zone (sgoenen) -Shisha (oorbellen kettinkjes wierook ![]() -WE (bovenkleding meestal) -Sasha (sgoenen voor nette aangelegenheden) -America today (bovenkleding) -Livera (jep jep ondergoedjes) -HEMA (sokken) -V&D (hoeden, sjaals) Uhm zijn een hoop favo winkels zie ik nu koop er ook niet elke week OVERAL me kleren hoor ![]() wisselt af |
![]() |
|
![]() |
Beetje overal en nergens
![]() ![]() en ze hebben bij de Clockhouse, Vet en de WE wel leuke dingen ![]() Verder allerlei winkels waar ik dan toevallig ben of een xtje wat koop als ik wat leuks zie en de naam niet van onthou of zo'n particulier zaakje of een vaag winkeltje ergens in amsterdam of markt of viavia....wow lange zin ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
het Vragenvuur #3 Kitten | 500 | 08-02-2007 15:39 |