Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ff naar de topicstarter:
je hebt het uitsluitend over uiterlijke kenmerken van een 'trashgoth', een verzonnen 'subhokje' in het gothic-wereldje. Gothic is een levensstijl en die is te merken aan de manier hoe je je gedraagt, hoe je je kleed, hoe je in het leven staat. En of iemand die zich betrokken voelt bij de Gothic-levensstijl nou wel of niet een scheefhangend shirt of netkousen heeft.. dat zijn totaal irrelevante dingen.
|||
Citaat:
de rest van de stijlen vind ik zwaar shit. Citaat:
ik zie me echt niet in 2e hands of gescheurde shit lopen, daar ben ik te kakkerig voor ![]()
||
Citaat:
![]() 2. Ja, mn broek was helemaal naar de *****... En ik vond/ vind het leuk.. alleen nu issiej weg ![]() Maar ook met andere kleding stukken vind ik het mooi 3. Ja 4. Ja 5. Nee 6. Ja (wil ik wel) 7. Ja 8. Valt mee 9. Ja 10. Btje 11. ja! 12. Is dood 13. Nee.. Dit is zowel aanspreken en of ik het zelf heb.. K vind het wel een mooie stijl.. Veel gezien ook.. K voel me niet met de stijl aangesproken.. Maar wel met een aantal dingen...
|
Verwijderd
|
Ik ga het verneuken *evil*
Vanmiddag liep er ook weer zo'n kansloos figuur in Nijmegen...iedereen lekker zomers gekleed (Vierdaagsefeesten natuurlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind zulke mensen zielig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op een gegeven moment maak je je niet meer druk hoe je eruit ziet. En al zeker niet op een dergerlijke 'opvallende' manier als gothic. maargoed, dit is vast niet wat je wilde weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het was maar 1 persoon en ik vind het gewoon zielig als mensen hun leven niet meer zien zitten. Ik vind dat heel erg. Maar waarom ben ik zielig omdat ik iemand anders zielig vind. Mag je tegenwoordig niet eens meer medelijden met iemand anders hebben.
|
- eigenlijk alleen zwarte kleren (geen fluweel)
Ja - veel met scheuren Nee - gehaakte dingen met gaten Nee - netkousen Ja - scheefhangende shirts (waar bijvoorbeeld bhbandjes bovenuit steken) Ik heb geen BH en mijn shirt hang gewoon recht - veel piercings Niet veel - ogen niet versierd maar gewoon zwart Ja - levenloze of haatdragende blik Ik kijk nooit levenloos of haatdragend in de spiegel, dus dat weet ik niet. Maar op school wel levenloos - mager Ja - spikes, kettingen, geen chique sieraden Ja - afgebrokkelde zwarte nagellak Nee, gewoon netjes - lange zwarte (leren) jassen Wel een lange zwarte ja, geen leer - ouwe kisten Ja zou deze stijl je aanspreken? Ik ken wel mensen die er zo bij lopen. Een paar punten komen mij bekend voor bij mijzelf. maar ik zal niet de enige zijn die een paar punten zal herkennen bij zichzelf
Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 20:55. |
![]() |
|
|