Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij niet ouder dan 18 bent zijn jou ouders ook verantwoordelijk voor jou. Trouwens als ze niet langer dan de fictieve 5 jaar hier zijn (weet je wel, die 'proeftijd') dan is dat kind meege-emigreerd en als die dus begint te rommelen maakt hij er moedwillig een zooitje van. Ik zie namelijk niet zo snel een kind van kleiner dan 12 het bonter maken als wat winkeldiefstalletjes enzo. |
![]() |
|
O als je van de tweede of de derde generatie bent ben je dus te gast.
Ja tuurlijk jongetje van 13 denkt dat die niet discrimineerd. Hoe je ook zo'n redenering opkomt zal wel zo'n boer of Frieze pof zijn. Dit wist je waarschijnelijk ook niet in de 15 eeuw heeft Nederland 10.000 fransen vluchtelingen opgenomen die gebleven zijn. Dat kan jij dus zijn die daar bij hoort,dus als jij wat doet wat niet mag van de wet moet jij erdus ook uit. Ik denk dat ik al weet wat jij straks als topic gaat zetten"waarvoor worden wapens niet getolereerd zoals in de V.S want dan krijgen we een Crack house en de grootste criminaliteit van Europa". Dat zijn dus echt van die zielige opmerkingen.
||
![]() |
Citaat:
*Na een kwartier te hebben geprobeerd dit te ontcijferen* Heuh... Wat bedoel je nou eigelijk? al·loch·´toon (bn.) 1 van elders afkomstig Als je hier geboren bent ben je gewoon Nederlander volgens mij hoor. En een proeftijd > 500 jaar lijkt me wat overdreven... |
![]() |
|
absoluut mee oneens! of iemand nou uit een ander land komt dan nederland, hij moet gewoon dezelfde straf krijgen als iedere andere inwoner van Nederland. dat ze hier te gast zijn en dus niks moeten uitvreten vind ik dikke bullshit. Nederlanders zijn hier niet te gast maar mogen ook niet teveel uitvreten hoor, das precies tzelfde!
mijn mening is gewoon dat iedereen gelijk is, en iedereen hetzelfde behandeld moet worden, of je nou belg,turk,bruin, paars of groen bent maakt niet uit. het is toch stom om buitenlanders hier harder voor iets te straffen dan de nederlandse bevolking?! dat slaat echt nergens op. -x- K.G. |
![]() |
||
Citaat:
en even voor alle duidelijkheid, allochtonen zijn ook gewoon mensen als jij en ik hoor, dingen zijn voorwerpen zoals stoelen en auto's nadenken voordat je wat zegt meisje... -x-, K.G. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *Zucht* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Opmars van Nieuw Rechts WillKillForSex | 86 | 22-10-2003 07:36 | |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 |