Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En een geweten is zo'n belachelijk christelijke gedachte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En..Silindistani, m'n vrienden hebben ook geweten en ze zijn niet christelijk. Niet overdrijven met je christenen'haat'.
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel dus ook te zeggen dat iedereen een eigen idee van 'slecht' heeft. Juist daarom heb je geen absolute definitie van misdaad meer, als de wetten worden afgeschaft. Je kan nog steeds voor jezelf definieren wat misdaad is, maar dat is en blijft een mening (Wat het nu eigelijk ook is, maar het is aangenomen als absoluut, the burden of democracy). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
waarom in discussie gaan als iemand gelijk heeft?
(owkee dan rijst de vraag in hoeverre gelijkhebben relatief is, maargoed voor mij heeft Sill hier gelijk, dus valt er weinig verder te discussieren)
||
![]() |
Citaat:
ALS JE NIETS NIEUWS TE MELDEN HEBT, REPLEY VANAF NU DAN NIET MEER!!! bij voorbaat dank (ofzow ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vraag je bijdeze of je één van de volgende keren op een meeting wilt komen. Ik zou gaarne de discussie IRL aangaan, doch heb ik wel interesse in de persoon die hier achter steekt. Ik ben dermate nieuwsgierig dat als er een finacieele drempel is, ik best de kosten op me wil nemen. Jah, dit is een uitnodiging en ja dit is offtopic ![]() Durf je t aan? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete cellentekort Sveerz | 21 | 22-03-2004 21:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
extreem-rechts en de wet SSER | 60 | 03-12-2003 13:51 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |