Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind zowel bij meisjes als bij jongens dat er geen hele bossen moeten hangen... dat het goed kort gehouden moet worden iig... ik doe het ongeveer 2x per week dr af maar bij een jongen ist ook goed als het heel kort is.... staat op de een of andere manier net iets stoerder
|
Waarom vrouwen wel en mannen niet? Geen idee.
Persoonlijk vind ik het ook niet echt charmant als er bossen haar onder een vrouw dr arm zit... OMG ![]() Ook bij mannen vind ik bossen okselhaar ook niet bepaald 'mooi'... Ik heb liever dat ze dat haar bijscheren/knippen, dus het hoeft niet per se glad en kaal te zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
bij mannen net zo stom als bij vrouwen.
bij allebei vind ik het niet echt erg, maar zelf hou ik het wel goed bij. ook al vind ik het eigenlijk stom mooi vind k het niet.
|
![]() |
Wat is nou toch het probleem??? Jongens scheren zichzelf daar meestal ook niet en wij vrouwen wel, omdat mannen en geidoctrineerde vrouwen dat normaal vinden. Voor de jaren 50 liep elke vrouw rond met okselhaar hoor, of toch de meesten., want we hadden nog die gesofisticeerde scheermesjes niet. En mag ik dan nog iets zeggen: wat geldt voor zweet, telt ook voor deodorant. De zweetgeur blijft in je okselhaar zitten (dat is ook waarom dat haar daar zit: om de andere sekse te verleiden met jouw geur), maar dat geldt dus ook voor parfum: als je dedorant op naakte oksels spuit is het er na 5 minuten zweten al uit (ongelooflijk vervelend!!) en als je dezelfde hoeveeldheid op begroeide oksels spuit blijft het de hele dag (en ik spreek uit ervaring! Dus niet zeggen dat het niet waar is).
Ik scheer dus mijn oksels of mijn beenhaar niet in de winter, moet mijn vriend maar genoegen mee nemen, want niemand ziet het toch, dus waarom dan, tenzij voor speciale gelegenheden. Is dat zo goor dan??? Niet goorder dan vrouwen in 1900...
||
Citaat:
Als jij het niet wil doen, dan niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toegegeven, ik vind het mooier als het geschoren is. Niet om redenen van hygiène, maar om redenen van (jawel, sociaal bepaalde) schoonheid. Misschien ben ik dan ook wel een slet van de maatschappij, omdat ik blindelings meeloop achter datgene wat iedereen al volgt, maar goed, ik voel me niet schuldig omdat ik mijzelf en mijn karakter laat bepalen door de omgeving en de maatschappij. Dat is juist heel normaal en het kán ook niet anders. Trouwens, waarom zou het onhygiënisch zijn? Mannen scheren hun okselhaar vrijwel nooit, lopen en zoveel stinkende mannen over straat dan? Deodorant werkt tegenwoordig echt wel goed, als je elke dag doucht en deodorant gebruikt ga je écht niet naar zweet ruiken, of je moet na het douchen meteen drie uur gaan sporten en vervolgens niet douchen. Maar dat okselhaar bij vrouwen onhygiënisch is, is grote onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En weet je, ik weet niet waar het vandaan komt, maar voor de 19e eeuw maakten mannen zich ook op, en geen klein beetje. En dan opeens hebben ze daar geen zin meer in, vervelend waarschijnlijk, maar ze verplichten het dan wel een de vrouw. Het is niet aan de vrouw om nee te zeggen, het is aan de man om het niet te verwachten.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het ook smerig en scheer het dus maar lekker af, maar waarom is het bij een vrouw eigenlijk ranzig en bij een man niet??? Zij scheren het toch ook nooit en daar wordt niks van gezegd....eigenlijk wel onzin hoor, want okselhaar opzich ziet er namelijk gewoon niet uit.
|
![]() |
Ik haal het er wel af, al is het alleen maar om dit soort reacties, maar het is eigenlijk een beetje een principekwestie wat mij betreft. Als een jongen van mij zou eisen dat ik t er af moet scheren, moet ie het zelf ook maar doen. Wij meisjes moeten gladde benen hebben, oksels, gezichtjes etc etc. Vind ik eigenlijk een beetje gezeik. 't Zijn-maar-idealen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
waarom hoeven jongens hun oksel haren niet te scheren?? waarom is dat normaal?? ja geen idee!
ik vind dat jongens ook hun okselhaar eraf moeten scheren. ik vind het echt geen gezicht. dus ik denk dat ik maar met een danser ga trouwens, die moeten hun okselharen wel scheren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|