Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb van de week eindelijk ontslag genomen bij de championnenkwekerij waar ik 2,5 jaar heb gewerkt. Dat was echt zo saai (zeker na 2,5 jaar...). Erg eentonig werk, en ook maar 4 uurtjes in de week. Volgende week begin ik bij een lunchroom. Verder krijg ik ook nog zakgeld+kleedgeld van mn ouders en ik pas af en toe op bij mijn neefje & nichtje en bij mn oude buurmeisje.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik teer overigens op mijn zakgeld.
|
![]() |
Ik heb 2 baantjes
![]() ik werk bij een marktonderzoekbureau, dus mensen hun mening vragen over een (nieuw) product of dienst. Dat is als oproepkracht maar meestal kan ik wel terecht & 't verdient goed. En binnenkort ga ik werken bij het theater hier, achter de kassa ![]() ![]() Af en toe pas ik ook nog wel eens op bij de buren ![]() ![]() |
![]() |
|
ik plak posters voor feesten
verdiend erg lekker, krijg op zaterdag tijdens het uitgaan men geld en niets is fijner dan tijdens je werkt doelloos rond te kunnen lopen met een joint in je hand ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
De Kantine |