Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2002, 19:18
rodina
rodina is offline
Citaat:
Gothicwitch schreef:
Ach er bestaat wel meer niet en niks bestaat totdat iemand het uitvind

Maar wat versta jij onder hip verantwoord??
ja weet ik veel, precies zoals ik me kleed
Oud 28-11-2002, 19:25
Faery
Faery is offline
Citaat:
Gothicwitch schreef:
hehe dan is het goed
Maar ben niet zo evil als dat ik overkom nu hoor kan ook heel erg aardig zijn alleen had beetje pestbui vanavond dus neem het allemaal maar niet te letterlijk op wat dingetjes na moest me gewoon ff afreageren

Vriendjes

Enne nee terrorkoe deze keer was ik het i confess
Wederom: "OMG "

Maar ok, laten we de vredespijp roken
Oud 28-11-2002, 19:27
Gothicwitch
Gothicwitch is offline
Citaat:
Faery schreef:
Wederom: "OMG "

Maar ok, laten we de vredespijp roken
Hm ok dan waarschuw alleen ben geen pijpen gewend dus hou het zuurstof apparaat ook maar in de aanslag
Oud 28-11-2002, 19:31
SugarBox
SugarBox is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Dit keer ben ik het niet! Echt niet!
Nee, volgens mij ben jij grappiger.

Als mevrouwtje de gothicwitch werkelijk zo oud is als ze beweert.. Dan heb ik erg met haar te doen.. Maarjah, volwassenheid is geen kwestie van leeftijd, denk ik...
Oud 28-11-2002, 19:35
Faery
Faery is offline
Citaat:
SugarBox schreef:
Nee, volgens mij ben jij grappiger.

Als mevrouwtje de gothicwitch werkelijk zo oud is als ze beweert.. Dan heb ik erg met haar te doen.. Maarjah, volwassenheid is geen kwestie van leeftijd, denk ik...
Maar ze wil wel een vredespijp roken! *stimuleert verder geen drugs*
Oud 28-11-2002, 19:38
SugarBox
SugarBox is offline
Citaat:
Faery schreef:
Maar ze wil wel een vredespijp roken! *stimuleert verder geen drugs*
Achjah.. pubers experimenteren nou eenmaal graag..

Die foto op haar Cu2 zorgt gegarandeerd voor een flinke lachstuip, hehe..
Oud 28-11-2002, 19:46
Faery
Faery is offline
Citaat:
SugarBox schreef:
Achjah.. pubers experimenteren nou eenmaal graag..

Die foto op haar Cu2 zorgt gegarandeerd voor een flinke lachstuip, hehe..
Ze kent Masked Mage, naar't schijnt.
Oud 28-11-2002, 19:57
Gothicwitch
Gothicwitch is offline
1. ben volwassen wanneer ik daar zelf zin in heb en ben in mijn dagelijks leven al volwassen genoeg dus het een keer niet zijn moet ook kunnen.

2. ik lach net zo hard als ik foto's zie van wat andere mensjes hier en die heb ik ook genoeg gezien ben hier al veel langer dan jullie denken alleen pas sinds kort onder deze naam.

3. wat maakt het uit wie ik hier verder nog ken
Oud 28-11-2002, 20:14
Gothicwitch
Gothicwitch is offline
yeah right terrorkoe droom lekker verder dat jij mensen zo ziet betekend niet dat je gelijk moet denken dat iedereen dat doet.

Maar goed zolang de personen waarvan ik het belangrijk vind maar weten dat het niet zo is dan mag je van mij geloven wat je wil
Oud 28-11-2002, 20:15
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik pas niet in een vakje, maar ik kom het dichtst bij kakker in de buurt. Ik hou van nette/sportieve kleding, maar het moet niet te kakker zijn. Geen polo-shirts of polo's. Meer een beetje moderne kleding.
Oud 28-11-2002, 20:28
Nuck
Nuck is offline
casual/sportief/kak.

Voel me er lekker bij .
Oud 28-11-2002, 22:04
Verwijderd
Lalala leuk topic 't wordt intressant hier.

Altijd leuk om zo'n cu2 te bekijken.

Can you say 'vooroordeel-bevestigend'?

Ken je verder niet en hoef ook geen ruzie met je hoor!

Blessed Be

ofzo
Oud 28-11-2002, 22:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
eXo schreef:

Altijd leuk om zo'n cu2 te bekijken.

wat kijkt ze boos
Oud 28-11-2002, 22:34
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Vice schreef:
wat kijkt ze boos
true heet dat....

*zucht...wanneer leren mensen dat nou eens*
Oud 28-11-2002, 22:42
not an addict
not an addict is offline
1; roel, (is t roel? ja t is roel) tussen graftak en gothic zit n redelijk groot verschil hoor

2; daarnaast; betekent het dat, omdat de vaste lifestylers zijn uitgekauwd op een bepaald onderwerp zogenaamde newbies meteen moeten worden afgezeken wanneer ze n topic openen over een bepaald onderwerp (9 van de 10 keer over hokjes ja)
als k me goed herinner is t altijd nog n open forum waar iedereen mag vragen en posten wat ie wilt weten en vertellen, maar t begint er nu meer op te lijken dat het een buurthuis (whatever) is geworden waar vaste lifestylers in en uitlopen om aan elkaar te vertellen wat voor kleur sokken ze aanhebben (en maar zeiken dat t niveau er zo op achter uitgaat met al die hokjes-topics) en so called newbies geen kans krijgen hun vragen te stellen, k bedoel... dat je dr klaar mee bent kan k me heus wel voorstelen, k ben t zoveelste hokje-topic ook zat (mede dankzij sommige reacties), er valt gewoon niks nieuws meer te vertellen, maar come on; reageer dan gewoon niet ofzo

t slaat imo dan ook nergens op dat dit soort topics dan maar worden gesloten vanwege een zogenaamde "dit hebben we vorig jaar al 389 keer besproken" regel...
maargoed wie ben ik zullen we dan maar zeggen?

amen! (zo dat lucht op :\)

ps1; begrijp me niet verkeerd ofzo, k vind t forum heus wel leuk, anders was k allang weggbleven

ps2:
OMG
Oud 28-11-2002, 22:52
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ze kent Masked Mage, naar't schijnt.
so?
Oud 28-11-2002, 23:01
Gothicwitch
Gothicwitch is offline
Citaat:
not an addict schreef:
1; roel, (is t roel? ja t is roel) tussen graftak en gothic zit n redelijk groot verschil hoor

2; daarnaast; betekent het dat, omdat de vaste lifestylers zijn uitgekauwd op een bepaald onderwerp zogenaamde newbies meteen moeten worden afgezeken wanneer ze n topic openen over een bepaald onderwerp (9 van de 10 keer over hokjes ja)
als k me goed herinner is t altijd nog n open forum waar iedereen mag vragen en posten wat ie wilt weten en vertellen, maar t begint er nu meer op te lijken dat het een buurthuis (whatever) is geworden waar vaste lifestylers in en uitlopen om aan elkaar te vertellen wat voor kleur sokken ze aanhebben (en maar zeiken dat t niveau er zo op achter uitgaat met al die hokjes-topics) en so called newbies geen kans krijgen hun vragen te stellen, k bedoel... dat je dr klaar mee bent kan k me heus wel voorstelen, k ben t zoveelste hokje-topic ook zat (mede dankzij sommige reacties), er valt gewoon niks nieuws meer te vertellen, maar come on; reageer dan gewoon niet ofzo

t slaat imo dan ook nergens op dat dit soort topics dan maar worden gesloten vanwege een zogenaamde "dit hebben we vorig jaar al 389 keer besproken" regel...
maargoed wie ben ik zullen we dan maar zeggen?

amen! (zo dat lucht op :\)

ps1; begrijp me niet verkeerd ofzo, k vind t forum heus wel leuk, anders was k allang weggbleven

ps2:
OMG
Hm fijn mijn foto op topic
Maar goed wat mijn kijken op de foto betreft ben nou eenmaal niet iemand die lief op foto's gaat kijken omdat ze aardig gevonden wil worden door iedereen en daarbij als deze foto voor posters gebruikt word zal ie zeker niet slecht zijn.

En wat de reacties betreft i don't care ik post wat ik wil en negatieve reacties daar lees ik gewoon simpelweg overheen daar voel ik mezelf te goed voor omdat persoonlijk te nemen niemand hier op 1 iemand na kent mij ten slotte!
Oud 28-11-2002, 23:07
ieyor
ieyor is offline
*gaat ontopic*

ik draag goth(naja dat mindert al behoorlijk, tis gewoon niet praktisch en wel duur ) en alto kleding met de laatste tijd steeds meer de neiging naar wat minder opvallende dingen (laatste broeken diek heb gekocht zijn geen skatebroeken en niet meer extreem wijd, minder kleurenarmbandjes, simpelere kettinkjes enz) kheb t wel n beetje gehad met *kijk mij alto zijn*
en wrom draag ik wat ik draag? omdak me er goed bij voel, duh

Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 23:09.
Oud 29-11-2002, 06:24
Faery
Faery is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
so?
Jij komt nog net iets serieuzer over . Ik hou van vergelijkingen. En van nutteloze topics.
Oud 29-11-2002, 06:33
Black Sugar
Black Sugar is offline
Alto want ik draag alles door elkaar.
Van Gothic tot Kak tot Goa tot Grunge. En meer.
Oud 29-11-2002, 08:15
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
Sinds waneer ben jij een trancetrutje!!!!
De meeste mensen worden volwassen naarmate ze ouder worden, dat jij nog steeds denkt dat je 16 bent, je stoerder bent naarmate je meer kan patsen over je dure kleren kunnen wij niet veel aan doen. Misschien een ban voor je aanvragen zodat je een sociaal leven buiten internet krijgt. Maar dan vlucht je toch wel naar een ander spannend forum.
Oud 29-11-2002, 08:49
Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
De meeste mensen worden volwassen naarmate ze ouder worden, dat jij nog steeds denkt dat je 16 bent, je stoerder bent naarmate je meer kan patsen over je dure kleren kunnen wij niet veel aan doen. Misschien een ban voor je aanvragen zodat je een sociaal leven buiten internet krijgt. Maar dan vlucht je toch wel naar een ander spannend forum.
shut your mouth bitch, because you have nooo idea what your'e talking about!!

ik verdedig alleen altijd de onzin van mensen die denken altijd dat Goth's bij alto horen en 2e hands zooi dragen. dat bepaalde mensen mij niet moeten geef ik niks om hoor.
geen onzin lullen jij
Oud 29-11-2002, 12:49
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Dus als iemand die poepjurken van jou koopt (lees 2dehands) en aantrekt zijn ze gelijk niet True meer? haha
Oud 29-11-2002, 12:52
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Hoe weet jij dat nou weer. Bemoei je met je eigen zaken. Sommige mensen kunnen echt zo zielig reageren.
omdat hij hier al een hele tijd op dit forum loopt te klooien en fucking pathetisch loopt te doen over zijn vermeende goffik schap het is gewoon een ongelovenlijke trieste mislukkeling....
Oud 29-11-2002, 12:58
strafcorner
strafcorner is offline

*proest*
Oud 29-11-2002, 13:02
Hukkie
Hukkie is offline
Waarom bekruipt mij het gevoel dat we deze foto nog heel vaak gaan zien ...? *krabt op hoofdje*

Oud 29-11-2002, 13:11
Lord of Mystique
Citaat:
strafcorner schreef:
omdat hij hier al een hele tijd op dit forum loopt te klooien en fucking pathetisch loopt te doen over zijn vermeende goffik schap het is gewoon een ongelovenlijke trieste mislukkeling....
hou jij ook maar gauw je smoel joducus!!!
had maar wat persoonlijkheid overgenomen van je zusje.
Oud 29-11-2002, 13:14
strafcorner
strafcorner is offline
Oud 29-11-2002, 13:15
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
hou jij ook maar gauw je smoel joducus!!!
had maar wat persoonlijkheid overgenomen van je zusje.
mijn zusje vindt je zo mogenlijk nog een grote loser dan ik dat vind..... trut
Oud 29-11-2002, 13:28
Lord of Mystique
Citaat:
strafcorner schreef:
mijn zusje vindt je zo mogenlijk nog een grote loser dan ik dat vind..... trut
yeah right
ga je moeder vervelen shitventje
Oud 29-11-2002, 13:30
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
yeah right
ga je moeder vervelen shitventje
tis toch echt zo hard he de waarheid....

en als je me ooit nog eens tegen komt mag je nog eens shit ventje tegen me zeggen kijken of ze ook vleermuizen behandelen in het ziekenhuis pusnicht
Oud 29-11-2002, 13:34
Lord of Mystique
Citaat:
strafcorner schreef:
tis toch echt zo hard he de waarheid....

en als je me ooit nog eens tegen komt mag je nog eens shit ventje tegen me zeggen kijken of ze ook vleermuizen behandelen in het ziekenhuis pusnicht
kom maar op!
ik lust je met gebakken uien
Oud 29-11-2002, 13:35
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
kom maar op!
ik lust je met gebakken uien

*proest*

*ignore*
Oud 29-11-2002, 13:41
Lord of Mystique
Citaat:
strafcorner schreef:

*proest*

*ignore*
rat!

weltrusten
Oud 29-11-2002, 13:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
[plaatje
hier kijkt ze in iedergeval een stuk vrolijker
Oud 29-11-2002, 14:04
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
weheheheheh

fun @ stage
Oud 29-11-2002, 14:06
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ben je punk, gothic, kak , bal, nike, hooligan, skate , brak , flip, of gabber. Wat is de achterliggende reden van jou kledingkeuze.
Die dus.
Waarom? Omdat het lekker zit, en beter staat dan die andere dingen denk ik..
Oud 29-11-2002, 15:38
OriginalMisfit
Citaat:
strafcorner schreef:
whahha leuk topic dit
Oud 29-11-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef:
Whaha.. super
Oud 29-11-2002, 15:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
shanli schreef:
bah.
omdat ik het leuk vind?
Veder kleed ik me eh,weet ik het...
Zal ik u morgen weten te zeggen
Oud 29-11-2002, 15:45
SugarBox
SugarBox is offline
Waarom wordt er van elk hokjes-topic een lifestyle-battle-topic gemaakt?

Niet dat ik het erg vind, ik vermaak me opperbest, hier *mwahaha*
Oud 29-11-2002, 15:52
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
strafcorner schreef:

*proest*
woeshhh rrrrrrrr hubba hubba
Oud 29-11-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef:
True
Oud 29-11-2002, 16:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
SugarBox schreef:
Waarom wordt er van elk hokjes-topic een lifestyle-battle-topic gemaakt?

Niet dat ik het erg vind, ik vermaak me opperbest, hier *mwahaha*
omdat dat leuk is
Oud 29-11-2002, 17:28
Masked Mage
Masked Mage is offline
mijn broer heeft ruzie zo te zien.

forumbaasje??
regels-->

5=Respectloosheid, het volledig afkraken van mensen of onzinnige ruzies (flamewars) is/zijn verboden. Voor beheerders, forumbazen alsmede andere leden moet respect getoond worden.

11=Als je een ander lid quote (citeert), dan is het verboden een foto mee te quoten.

20=En, uiteraard, is het absoluut verplicht liefde onder al de leden te verspreiden. Gezelligheid roeleert namelijk

worden met voeten getreden!
Oud 29-11-2002, 17:38
OriginalMisfit
Citaat:
Masked Mage schreef:
mijn broer heeft ruzie zo te zien.

forumbaasje??
regels-->

5=Respectloosheid, het volledig afkraken van mensen of onzinnige ruzies (flamewars) is/zijn verboden. Voor beheerders, forumbazen alsmede andere leden moet respect getoond worden.

11=Als je een ander lid quote (citeert), dan is het verboden een foto mee te quoten.

20=En, uiteraard, is het absoluut verplicht liefde onder al de leden te verspreiden. Gezelligheid roeleert namelijk

worden met voeten getreden!
je hebt helemaal geen broer je bent het zelf
Oud 29-11-2002, 18:33
Gothicwitch
Gothicwitch is offline
Tjee stelletje trieste figuren hier zeg.

Maarre aan jullie posts te zien hebben jullie geen spiegel meer in huis staan die heel is anders hadden jullie er allang een keer in gekeken en waren jullie erachter gekomen dat je niks over iemand anders moet zeggen omdat je zelf erg genoeg bent!!!

De mensen die anderen afzeiken qua uiterlijk ofzo doen het alleen omdat ze een hele lage zelfwaarde hebben en er gewoon niet uitzien en zich dan beter voelen als ze net doen alsof iemand anders veel slechter is als zichzelf

(p.s. dit geld voor een paar mensjes niet dus niet voor degene die niks met deze "ruzie"te maken hebben)
Oud 29-11-2002, 18:41
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Gothicwitch schreef:
Tjee stelletje trieste figuren hier zeg.

--->projecteer je eigen tekortkomingen niet op de medemens

Maarre aan jullie posts te zien hebben jullie geen spiegel meer in huis staan die heel is anders hadden jullie er allang een keer in gekeken en waren jullie erachter gekomen dat je niks over iemand anders moet zeggen omdat je zelf erg genoeg bent!!!

---> ik ben echt helenmaal de poep

De mensen die anderen afzeiken qua uiterlijk ofzo doen het alleen omdat ze een hele lage zelfwaarde hebben en er gewoon niet uitzien en zich dan beter voelen als ze net doen alsof iemand anders veel slechter is als zichzelf

---> ik zie er opperbest uit en ben zeer tevreden met mijzelf, ik kraak je af omdat je een walgenlijke overdreven puber bent die zichzelf helenmaal anders en geweldig vindt en daarbij ook nog eens vervelnd loopt te doen tegen anderen met je rare generalisatie en "ik ben ouder" praatjes..

(p.s. dit geld voor een paar mensjes niet dus niet voor degene die niks met deze "ruzie"te maken hebben)
Oud 29-11-2002, 18:44
not an addict
not an addict is offline
(8) met z'n allen, met z'n ahallen (8)
Oud 29-11-2002, 18:50
SugarBox
SugarBox is offline
Citaat:
Gothicwitch schreef:

Jij kijkt teveel Oprah.

Regels voor berichten