Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als mevrouwtje de gothicwitch werkelijk zo oud is als ze beweert.. Dan heb ik erg met haar te doen.. Maarjah, volwassenheid is geen kwestie van leeftijd, denk ik...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
1. ben volwassen wanneer ik daar zelf zin in heb en ben in mijn dagelijks leven al volwassen genoeg dus het een keer niet zijn moet ook kunnen.
2. ik lach net zo hard als ik foto's zie van wat andere mensjes hier en die heb ik ook genoeg gezien ben hier al veel langer dan jullie denken alleen pas sinds kort onder deze naam. 3. wat maakt het uit wie ik hier verder nog ken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lalala leuk topic 't wordt intressant hier.
Altijd leuk om zo'n cu2 te bekijken. Can you say 'vooroordeel-bevestigend'? Ken je verder niet en hoef ook geen ruzie met je hoor! Blessed Be ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
1; roel, (is t roel? ja t is roel) tussen graftak en gothic zit n redelijk groot verschil hoor
![]() 2; daarnaast; betekent het dat, omdat de vaste lifestylers zijn uitgekauwd op een bepaald onderwerp zogenaamde newbies meteen moeten worden afgezeken wanneer ze n topic openen over een bepaald onderwerp (9 van de 10 keer over hokjes ja) als k me goed herinner is t altijd nog n open forum waar iedereen mag vragen en posten wat ie wilt weten en vertellen, maar t begint er nu meer op te lijken dat het een buurthuis (whatever) is geworden waar vaste lifestylers in en uitlopen om aan elkaar te vertellen wat voor kleur sokken ze aanhebben (en maar zeiken dat t niveau er zo op achter uitgaat met al die hokjes-topics) en so called newbies geen kans krijgen hun vragen te stellen, k bedoel... dat je dr klaar mee bent kan k me heus wel voorstelen, k ben t zoveelste hokje-topic ook zat (mede dankzij sommige reacties), er valt gewoon niks nieuws meer te vertellen, maar come on; reageer dan gewoon niet ofzo t slaat imo dan ook nergens op dat dit soort topics dan maar worden gesloten vanwege een zogenaamde "dit hebben we vorig jaar al 389 keer besproken" regel... maargoed wie ben ik zullen we dan maar zeggen? amen! (zo dat lucht op :\) ps1; begrijp me niet verkeerd ofzo, k vind t forum heus wel leuk, anders was k allang weggbleven ![]() ps2: ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed wat mijn kijken op de foto betreft ben nou eenmaal niet iemand die lief op foto's gaat kijken omdat ze aardig gevonden wil worden door iedereen en daarbij als deze foto voor posters gebruikt word zal ie zeker niet slecht zijn. En wat de reacties betreft i don't care ik post wat ik wil en negatieve reacties daar lees ik gewoon simpelweg overheen daar voel ik mezelf te goed voor omdat persoonlijk te nemen niemand hier op 1 iemand na kent mij ten slotte! ![]() |
![]() |
|
*gaat ontopic*
![]() ik draag goth(naja dat mindert al behoorlijk, tis gewoon niet praktisch en wel duur ![]() ![]() en wrom draag ik wat ik draag? omdak me er goed bij voel, duh ![]() Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 23:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik verdedig alleen altijd de onzin van mensen die denken altijd dat Goth's bij alto horen en 2e hands zooi dragen. dat bepaalde mensen mij niet moeten geef ik niks om hoor. geen onzin lullen jij ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
had maar wat persoonlijkheid overgenomen van je zusje.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ga je moeder vervelen shitventje
||
Citaat:
en als je me ooit nog eens tegen komt mag je nog eens shit ventje tegen me zeggen kijken of ze ook vleermuizen behandelen in het ziekenhuis pusnicht
||
Citaat:
ik lust je met gebakken uien ![]()
|
mijn broer heeft ruzie zo te zien.
forumbaasje?? regels--> 5=Respectloosheid, het volledig afkraken van mensen of onzinnige ruzies (flamewars) is/zijn verboden. Voor beheerders, forumbazen alsmede andere leden moet respect getoond worden. 11=Als je een ander lid quote (citeert), dan is het verboden een foto mee te quoten. 20=En, uiteraard, is het absoluut verplicht liefde onder al de leden te verspreiden. Gezelligheid roeleert namelijk worden met voeten getreden!
||
Citaat:
|
![]() |
Tjee stelletje trieste figuren hier zeg.
Maarre aan jullie posts te zien hebben jullie geen spiegel meer in huis staan die heel is anders hadden jullie er allang een keer in gekeken en waren jullie erachter gekomen dat je niks over iemand anders moet zeggen omdat je zelf erg genoeg bent!!! De mensen die anderen afzeiken qua uiterlijk ofzo doen het alleen omdat ze een hele lage zelfwaarde hebben en er gewoon niet uitzien en zich dan beter voelen als ze net doen alsof iemand anders veel slechter is als zichzelf (p.s. dit geld voor een paar mensjes niet dus niet voor degene die niks met deze "ruzie"te maken hebben) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|