Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
damn!!! zo jong en nou al geblowd!!! ok ik ben je vader niet maar is het volgens jou niet een beetje vroeg voor dit soort dingen? heel veel jongens vinden je veel leuker als je niet blowd. maar je moet zelf wete
|
*snihik!!* why do i live in dit klote gat.. kijk, dolgraag wil ik eens wat proberen, qua drugs dan.. alleen friends die ik wat vaker zie, doen dat helemaal niet; en *zucht* het is gewoon dit gat hier.. dat doet het hem..
als ik nu in een stad had gewoond ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
laag IQ komt door drugs?? denk een beetje na... dat je hersenen er aan kapot gaan heeft niks met iq te maken
waarom doen sommige mensen hier zo koel over? heb je nog wel respect voor jezelf als je je lichaam verkankert en er op zo'n manier over praat? ik gebruik ook drugs, ZOHEE, maar ik praat er niet over alsof ik daar een grotere status van krijg... |
![]() |
||
eerst ff ontopic.. dan heb ik dat alvast gehad
ik gebruik nicotine, cafeïne, alcohol, wiet en hash. in m'n verleden, waar ik niet trots op ben btw, gebruikte ik ook speed, paddo's, pillen, cocaïne, en heroïne. Ben blij dat 'k er vanaf ben. Citaat:
Ik heb GVD een hele vriendengroep kapot zien gaan omdat ze flink op hun bek gingen met drugs. Ik zie ze nu nooit meer, en de meesten zijn niet eens meer te herkennen. (sommigen niet eens als mens.) Dus denk ff na voordat je wat zegt, ik weet dat het moeilijk kan zijn, maar denk gewoon ff na voordat je zoiets hersenloos uitkraamt.
|
![]() |
Wiet/hasj bijna elke dag
Paddo's 1x in de 3 maand ofzow Poppers heeeeeeel af en toe alcohol elk weekend O ja en ook 1 keer lachgas en ik heb 1 keer een pilletje gehad vond et nou niet echt geweldig k'heb alleen maar domme dingen gedaan ![]() [Dit bericht is aangepast door Lizz14 (19-01-2002).]
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs heb jij allemaal gebruikt? Prospect | 126 | 11-11-2015 00:56 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs zou jij nog willen proberen? JCG | 48 | 08-03-2005 18:34 | |
Drugs & Alcohol |
verslaafd zussie | 61 | 25-01-2005 10:38 | |
Muziek |
Het extreem heerschende luystertopic ter ere van mij. Ragnar | 500 | 10-10-2004 02:58 |