Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 10:57
Iotje
Iotje is offline
Een meeting is vet

We kunnen kijken of we 'm kunnen houden op 4 of 5 mei. Dan zijn er nl. leuke dingen te doen, zoals de hennepbeurs in Utrecht

Zie www.highlife.nl

Ik stem voor 4 of 5 mei (het lieft 5 ivm dodenherdenking 4 mei )
Oud 06-03-2002, 12:43
drama
drama is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Een meeting is vet

We kunnen kijken of we 'm kunnen houden op 4 of 5 mei. Dan zijn er nl. leuke dingen te doen, zoals de hennepbeurs in Utrecht

Zie www.highlife.nl

Ik stem voor 4 of 5 mei (het lieft 5 ivm dodenherdenking 4 mei )
Hmmz, nee, niet 5 mei want dan is Kabaal Am Gemaal...tenzij iedereen daar heen gaat natuurlijk

Is ook koel hoor http://www.kabaalamgemaal.nl

Oud 06-03-2002, 13:47
Verwijderd
Citaat:
drama schreef:

Volgens mij is het een nationale vrije dag dus kunnen ze op je school lullen wat ze willen maar ben je gewoon vrij....
Offtopic: Tis echt zo hoor ik heb het ook niet bedacht. In de brief staat letterlijk:

29 maart - Goede vrijdag: gewone schooldag!

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:27
detention grrl
detention grrl is offline
Citaat:
drama schreef:
Hmmz, nee, niet 5 mei want dan is Kabaal Am Gemaal...tenzij iedereen daar heen gaat natuurlijk

ikke ga daar heen!(jeuj..)

Oud 07-03-2002, 00:50
drama
drama is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Offtopic: Tis echt zo hoor ik heb het ook niet bedacht. In de brief staat letterlijk:

Ja, maar volgens mij heeft je school helemaal niet het recht om een nationale vrije dag te veranderen.

Oud 07-03-2002, 00:50
drama
drama is offline
Citaat:
detention grrl schreef:
ikke ga daar heen!(jeuj..)

goed zo

Oud 07-03-2002, 05:46
ick
ick is offline
Citaat:
Minnitje schreef:

goeie vrijdag is nationale feestdag, niet nationale vrije dag.... ik werkte ook met sinterklaas, 2e kerstdag, oudjaarsavond, nieuwjaarsdag, en 'n hoop zondagen

de term Nationale Vrije dag bestaat niet.

maar 'n vrijdagavondje in 't vondelpark lijkt me wel chill.... radiotje misschien leuk? dan zet ik me autoradio weer in me scoot en neem ik me scooty mee... hebben we in ieder geval al 1 uur muziek (daarna is me accu leeg )

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 10:43
Verwijderd
En dan nog naar huis met een lege accu?? Vondelpark is trouwens ook dichtbij museumplein (bij nacht is cool!) of het leidseplein (Burger King!) en natuurlijk de shops Dus lijkt mij ook de chillste plek...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 10:44
Verwijderd
Citaat:
drama schreef:
Ja, maar volgens mij heeft je school helemaal niet het recht om een nationale vrije dag te veranderen.

Ik zal het ns navragen bij mn conrector (niet dat het iets uit gaat maken maar goed )
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:57
Requiem II
Requiem II is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Ik zal het ns navragen bij mn conrector (niet dat het iets uit gaat maken maar goed )
Het is waarschijnlijk toch gewoon 's avonds dus waar maak je je druk om?

En anders gewoon ziek melden..

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 18:15
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk Sorry. Maar nog iets anders: ik ben een redelijke newbie (begin dit jaar), zijn meetings alleen voor zeg maar de die-hards op dit forum?? Of is het ook gewoon om irl nieuwe mensen enzo te ontmoeten?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 19:14
Requiem II
Requiem II is offline
Meetings van fora zijn ervoor zodat mensen die met enige regelmaat op dat bep. forum komen/posten elkaar eens in het echt kunnen ontmoeten!
Maar ach als je het leuk vind om te komen kom je toch lekker, zoveel mensen komen er zowiezo toch niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 22:28
apekop123
apekop123 is offline
krijg er al best zin in Denk dat het wel een toffe meeting wordt. Het is trouwens wel tof als iemand een trommel of Digeridoo mee neemt dat is altijd wel gezelli .
Oud 08-03-2002, 11:32
Isa
Isa is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Je hebt helemaal gelijk Sorry. Maar nog iets anders: ik ben een redelijke newbie (begin dit jaar), zijn meetings alleen voor zeg maar de die-hards op dit forum?? Of is het ook gewoon om irl nieuwe mensen enzo te ontmoeten?
meetings zijn er voor iedereen die het leuk vind dus als je wilt kan jij ook komen.

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 11:50
Verwijderd
Ok, tnx. Afgezien van het feit dat ik 11 lijk (ik ben 15) en vreemden me héél vaag aankijken als ik een joint opsteek, ben ik niet moeilijk ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 12:52
Isa
Isa is offline
Citaat:
drama schreef:

en op 4 mei heeft www.wietforum.nl al een meeting op diezelfde beurs.

[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (08-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 12:58
drama
drama is offline
Citaat:
ick schreef:
goeie vrijdag is nationale feestdag, niet nationale vrije dag.... ik werkte ook met sinterklaas, 2e kerstdag, oudjaarsavond, nieuwjaarsdag, en 'n hoop zondagen

de term Nationale Vrije dag bestaat niet.

>>Niet kommaneuken Het gaat erom dat op een nationale feestdag scholen naar mijn inziens gesloten zijn.

maar 'n vrijdagavondje in 't vondelpark lijkt me wel chill.... radiotje misschien leuk? dan zet ik me autoradio weer in me scoot en neem ik me scooty mee... hebben we in ieder geval al 1 uur muziek (daarna is me accu leeg )

>>Arrch, nee, geen scooter

Oud 16-03-2002, 16:30
A-man
A-man is offline
Citaat:
drama schreef:
hmmz, dat noem ik asociaal maarrrr goed.

Ow hij betaalt wel belasting en hij heeft hier altijd een hele goeie baan gehad(dus ook vele belasting), maar hij wil nu een paar jaartjes een bedrijf op richten in het buitenland, als ie dan lekker geld heeft verdiend komt ie hier weer terug om hier een bedrijf op te richten. Ikzelf kan ook niet echt tegen al die mensen die hier kom alleen maar voor de uitkering, maar dit is een goeie gast weet je. opzich kan je het asociaal zien (ok het is asociaal), maar het is niet zo alsof ie hier alleen maar is om geld te krijgen.
Oud 16-03-2002, 16:37
Verwijderd
ff weer over de meeting...
wanneer (goeie vrijag was ut toch ofzow?)
waar????
en hoelaat...? alleen savonds of de hele dag?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:23
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
Ja volgens mij is dat de deal

waar????
Ik dacht in Amsterdam (vondelpark ofzow)

Niet iedereen mag 's avonds dus kan wel van 's middags en dan (voor wie wil en mag) 's avonds ook nog ofzow

[edit: typo]
------------------
I will go down in history as the man who didn't had a sig.

[Dit bericht is aangepast door Drexz (17-03-2002).]
Oud 19-03-2002, 12:58
Günther
Günther is offline
Ja volgens mij is dat de deal

waar????
Ik dacht in Amsterdam (vondelpark ofzow)

Niet iedereen mag 's avonds dus kan wel van 's middags en dan (voor wie wil en mag) 's avonds ook nog ofzow

*pakt agenda* hmmmmzzzz.......*denkt diep na* shit al een afspraak !#$$^%$&*&^G%DV%RD(*&MM%$$#@#%# T=F~S^^%@& *gaat tiujdje door met vloeken maar bespaart dat jullie* naja maybe volgende meeting kut man
Oud 19-03-2002, 20:53
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
black angel schreef:

*pakt agenda* hmmmmzzzz.......*denkt diep na* shit al een afspraak !#$$^%$&*&^G%DV%RD(*&MM%$$#@#%# T=F~S^^%@& *gaat tiujdje door met vloeken maar bespaart dat jullie* naja maybe volgende meeting kut man

Jammer tja verzetten kan wel maar er zijn bijna geen dagen dat iedereen vrij is. Als iemand met een goed plan komt?
Oud 19-03-2002, 20:57
Günther
Günther is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Jammer tja verzetten kan wel maar er zijn bijna geen dagen dat iedereen vrij is. Als iemand met een goed plan komt?

tja...ik kan helaas mijn afspraak niet afzeggen heb ik meerdere malen verzet duzz maja ik moet maar naar de volgende meeting MAAR ff een foto van mij (kunnen jullie allemaal ff aan mij denken alsje een blow opsteekt):
Oud 19-03-2002, 21:09
Verwijderd
ooooooooh jij moet wel komen!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 23:35
ick
ick is offline
Citaat:
drama schreef:
wel scooter! maar dan alleen voor de muziek van me autoradio he!

ik stel voor om te verzamelen op cs.... (dat kan iedereen die komt vinden, vondelpark misschien niet als niet-amsterdammer) lopen we naar 't vondelpark *onderweg ook lol maken* en gaan we daar chillen..

goeie vrijdag? da's de 29e he? da's al over 10 dagen!

als ik kan ben ik der, definetley

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 05:05
Günther
Günther is offline
Citaat:
ick schreef:

goeie vrijdag? da's de 29e he? da's al over 10 dagen!
ja, helaas wel want ik heb mijn agenda alijd helemaal vol staan en komt op dit soort momenten kut uit want nu kna ik niet , doordeweeks kan ik latijd eigenlijk wel no problem(blijf gewoon weg van school) maar weekend,
Oud 23-03-2002, 03:29
A(fro)_Man
A(fro)_Man is offline
Citaat:
A-man schreef:
Ik kom ook wel mon,
Den Haag lijkt me echt zwaar relaxt omdat ik daar nu nog woon, Amsterdam lijkt me ook zwaar chill omdat ik daar nu een huis heb en binnenkort ga verhuizen (ik woon midden in de stad, de straat ben ik vergeten maar 20 seconden lopen van de coffeshop stix)
Ik hoop dat het 1 van deze steden wordt want dan kan ik ook komen.
msn: elli@wanadoo.nl icq: 49141003
Hey!! het is en blijft druks hoor
Onmin sukkel© ben je als je hier naartoe gaat

Greetz, Bese Rakker ik zit weer op de TU delft te posten. Heb ook net 'n breezer op.
Oud 23-03-2002, 05:36
drama
drama is offline
Citaat:
ick schreef:
wel scooter! maar dan alleen voor de muziek van me autoradio he!

Scooters zijn kut.
Oud 23-03-2002, 11:18
ick
ick is offline
Citaat:
A(fro)_Man schreef:
Citaat:
A-man schreef:
Ik kom ook wel mon,
Den Haag lijkt me echt zwaar relaxt omdat ik daar nu nog woon, Amsterdam lijkt me ook zwaar chill omdat ik daar nu een huis heb en binnenkort ga verhuizen (ik woon midden in de stad, de straat ben ik vergeten maar 20 seconden lopen van de coffeshop stix)
Ik hoop dat het 1 van deze steden wordt want dan kan ik ook komen.
msn: elli@wanadoo.nl icq: 49141003
Hey!! het is en blijft druks hoor
Onmin sukkel© ben je als je hier naartoe gaat

Greetz, Bese Rakker ik zit weer op de TU delft te posten. Heb ook net 'n breezer op.

't doel van die meetind is CHILLEN, niet laten zien wie 't meest ken smoken in 'n uut ofzow
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 11:21
ick
ick is offline
Citaat:
drama schreef:
Scooters zijn kut.
als scoters kut zijn ben jij 'n drama

't is niet de scooter die kut is, 't zijn de berijders..... allemaal juppen van 16 die hun scoot alleen hebben om zo hard en gevaarlijk mogelijk te rijden... tjah, die verkrachten de naam van de scootrijder aardig hard....

rij maar stukkie met mij achterop.... 70cc, zwaar snel, maar toch rijd ik verantwoorder als de meeste hasten met scootjes die nog 45 gaan....

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:46
Verwijderd
Eej, gaat die meeting nog door trouwens? Zo ja, vrijdag 29 maart 's avonds? hoe laat en waar?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:25
drama
drama is offline
Citaat:
ick schreef:
als scoters kut zijn ben jij 'n drama

't is niet de scooter die kut is, 't zijn de berijders..... allemaal juppen van 16 die hun scoot alleen hebben om zo hard en gevaarlijk mogelijk te rijden... tjah, die verkrachten de naam van de scootrijder aardig hard....

>.Nee, ik haat vrijwel alles wat door een motor wordt aangedreven en mij hindert als ik fiets

rij maar stukkie met mij achterop.... 70cc, zwaar snel, maar toch rijd ik verantwoorder als de meeste hasten met scootjes die nog 45 gaan....

>>neuh

Oud 26-03-2002, 17:26
drama
drama is offline
ik denk dat ik niet kom, ga namelijk verhuizen dus heb geen tijd.
Oud 26-03-2002, 22:25
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Doc schreef:

Als Forum wil je niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat een 14 jarige aan de joint gaat...daarnaast ga je hele boze ouders krijgen...
ehh 14 is een goed begin

Oud 26-03-2002, 23:37
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Doc schreef:
Je mag van mij best een meeting gaan houden, maar als het een meeting is waar je wilt gaan gebruiken, dan kun je het vergeten...

Bij het opzetten van het forum is de volgende regel o.a. opgesteld:
Posts die te veel aanzet geven tot drugsgebruik of met zeer twijfelachtige informatie kunnen zonder pardon verwijderd worden door een forumbaas(+) of beheerder.

Vandaar, er komen hier trouwens ook mensen die juist geen drugs noch alcohol gebruiken, die kunnen het ook leuk vinden om te meeten, maar dan raken zij een beetje buiten schot als iedereen gaat zitten blowen...

Met een meeting kun je wel gezellig in een bar gaan zitten en babbelen...ik vind 't sowieso niet zo'n goed idee om op meetings drugs te gaan gebruiken, gezien het feit dat er mensen van diverse leeftijden komen.

Als Forum wil je niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat een 14 jarige aan de joint gaat...daarnaast ga je hele boze ouders krijgen...

Ik denk dat m'n punt duidelijk is...meeting: Ja, Blow/Zuip/Verslavings-meeting: Nee

Dus zeg maar wat jullie willen

hihi, en dan organiseert men gewoon losstaand van het forum een meeting met iedereen probleem opgelost, kan men blowen wat men wil..

Oud 27-03-2002, 01:36
ick
ick is offline
kee mensen.. voor vrijdag lukt niet meer... ff lukraak 'n datum...

de 3e zondag van mei.... iemand voor/tegen? Amsterdam, Pro/anti? beginnen rond 3 ofzo, totdat iedereen naar huus moet, for/against?

laat me horen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten