Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 11:20
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
3rd Rock schreef:
engelse wedstrijd: spits speelt heel zacht rollertje op keeper, keeper bukt, bal stuitert via polletje zo over keeper! (niet echt een blunder, wel humor!)

e een keer zag ik een keeper een bal uitgooien, maar die bal bleef half aan zijn handschoen plakken en toen gooide hij zo in iegen doel!
O ja, die wedstrijd

En wat te bedenken van die wedstrijd dat de keeper in de Turkse competitie de bal uittrapte maar dat er zo'n wind stond dat de bal weer meteen draaide en via zijn oorlel in de rechterbovenkruising zwaaide.

Wat ik duidelijk probeer te maken: een bronvermelding zou wel makkelijk zijn om het genot nog leuker te maken.
Oud 18-12-2002, 15:10
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Filip De Wilde in euro 2000, Belgie-Zweden,
terugspeelbal van Leonard, denk ik, keeper wilt bal controleren met de voet, maar dat misluk en spits kan scoren, BLUNDEr op de hoogste plank, in de eerste wedstrijd van het EK
Oud 18-12-2002, 16:59
Lientjuh86
Lientjuh86 is offline
Nou op tv was eerst zo'n fragment waar de keeper de bal in eigen doel gooide :-S ook slim als je dat doet en hij telde ook nog haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten