Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
of de streng gereformeerde gezinnetje in kampen en omstreken... gezinnen van 17 ken ik er... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het is gewoon verkeerd om zoiets mensen te verbieden. als mensen graag voor veel kinderen willen zorgen dan moeten zij dat weten en ga niet economisch en emotieloos zitten praten over geboortebeperking omdat de wereldbevolking te groot is. en nogmaals de wereldbevolking is niet te groot maar wij voornamelijk westerse mensen nemen teveel ruimte in. dus ga eerst maar is villa's verbieden, weg met zinloze ruimte's en commerciele openbare gelegenheden totdat we een veel kleinere ruimte innemen met z'n allen. ook vooral geen zinloos eten en snoep meer want dat kan de 3de wereld heel goed gebruiken. want er is genoeg voedsel op de wereld en genoeg ruimte. dus als je dat gedaan hebt en er is dan nog een overschot, dan pas praten over geboortebeperking. niet nu, want overbevolking is helemaal niet het echte probleem. het probleem is onze welvaart en onze behoefte aan luxe. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Damn wat een trieste discussie zeg...
ik wordt echt zwaarmoedig van ![]() Ik ben het dus oneens met de stelling... Nederland heeft in de toekomst te maken met een vergrijzing. Wanneer we een geboortequotum zouden instellen, dan hebben we op een gegeven moment een tekort op de arbeidsmarkt. En dat is niet zo best, vooral niet voor de economie... |
![]() |
||
Citaat:
en als dat zo is, doe er dan wat aan en kom met (nieuwe) argumenten
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat laatste is natuurlijk onnozel, maar ik vraag me gewoon af of je met jouw reply bedoelt dat er een wet moet komen daarover. Je kunt wel zeggen dat het mooier zou zijn als Nederland/de wereld minder groeit, maar dat soort grenzen stellen vind ik een beetje raar. |
![]() |
|
![]() |
Zonder buitenlandse vrouwen is Nederland aan het uisterven. Ook dit is een keiharde feit.
Buitenlandse vrouwen vertragen dat proces, doordat ze vruchtbaarder zijn en meer kinderen krijgen, anders zou nederland erg snel LEEGraken. Groetjes Ben(die dat ook een leuk feitje vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
DUH!
Misschien omdat die n*rds een debat moeten houden over die stelling...... Die ze toch gaan verliezen!! So dream on butheadss ! hehehe enne mensen maak je niet zo druk over zo'n stelling en ga een leven leiden!!
||
Citaat:
||
Citaat:
In China werkt het ook goed.
|
1 kind per gezin.
Helemaal mee eens. Dit moet eigenlijk onmiddelijk globaal ingevoerd worden, overbevolking van de aarde is en wordt een steeds groter probleem. In de toekomst kan dit zelfs tot een ramp uitgroeien! Door de overbevolking is het broeikas effect onstaan, dus als de bevolking in de komende 50 jaar niet hard achteruit gaat, hebben we denk ik een probleem. You don't believe me? Just wait and see.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||