Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Emm, reuk is helemaal niet zo subjectief. In sommige gevallen wel, maar reuk bestaat van oorsprong om je tijdig voor slechte, gevaarlijke stoffen te waarschuwen.
Verzuurde melk ruikt niet lekker, beschimmeld vless ook niet, en indezelfde categorie valt rook volgens mij, het is ongezond en dus ruikt het vies. Wat wel zo is is dat mensen die zelf roken er verdomde veel minder last van hebben, waarschijnlijk omdat die geur gekoppeld wordt aan het goede gevoel wat ze van roken krijgen. Ik kan niet zeggen dat roken maar verboden moet worden, wel vind ik dat de tabaksindustrie hard aangepakt moet worden, zij maken van een onschuldig tijdverdrijf immers een verslaving door de middelen die ze toe voegen. Net zoals bij alle andere dingen komt het er op neer, houd een beetje rekening met anderen, zeker als je je in een beperkte ruimte bevind.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Je kunt hier wel blijven discussieren of het lekker ruikt of niet, maar het blijft gewoon een feit dat een groot deel van de bevolking dat niet rookt (de meerderheid) het vind stinken of er zelfs hoestaanvallen van krijgt. En ja dan noem je het overlast, en je kunt je sigaretje best ergens anders roken.
Mijn vriendinnen weten dat ik er echt een hekel aan heb en zorgen dan ook altijd da ze die stank een andere kant opblazen en zitten altijd buiten! da noem ik nou sociaal roken, da kan iedereen toch doet, en dan bedoel ik vooral van die asolui die het leuk vinden om rook in iemand anders zijn gezicht te blazen... ![]() Weet je wat ik trouwens echt heel asociaal vind, mensen die in een restaurant nadat ze hun eigen eten naar binnen hebben gegooid, een sigaretje opsteken en dan zo andermans eten verneuken! daar heb jij toch ook net zo goed voor betaald. 'Als ik mijn eigen eten weg heb gewerkt, steek ik een siagertje op, zonder er bij na te denken da den mensen van tafeltje 4 over hun worteltjes over hun nek gaan.'
||
Citaat:
|
![]() |
Tjaaa, hoe lang nog.... wij rokers hebben resp. laten ons nog steeds door die antirokers de wet voorschrijven. Letterlijk. Wanneer komen we eenz gezamenlijk in opstand?!
En dit met de waarschuwende fucntie van de neus, geen bedorven eten te eten, klopt. Maar ik vind (en vond dit toen ik een half jaar lang niet rookte!) shag-geur kruidig en dus niet vies. Alleen als slecht gelucht is, en aan luchten resp. open ramen hebben niet-/antirokers proefondervindelijk een gruwelijke hekel. Ik als roker ben eens kokhalzend uit een nooit geluchte nietrokerskamer weggelopen....! Groetjes Morse groetjes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Roken verboden in openbare gelegenheden Groot-Brittannie hhendrikxx | 498 | 11-03-2006 13:29 | |
Roken in publieke gebouwen - Hoe zit het nou? hhendrikxx | 500 | 25-01-2005 20:28 | |
Inenting Tegen Roken MikeyMo | 126 | 05-12-2004 22:40 | |
Uitstel Rookverbod Horeca.... JAMMER hhendrikxx | 283 | 19-09-2004 20:08 | |
Lifestyle |
Roken cool of niet? allempie | 378 | 09-01-2004 00:32 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |