Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij heb jij iets te veel bReEzAaHrTjES gedronken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 16:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ach, van beide kanten is het gewoon dom gelul.
De Turk scheld de Nederlander uit en de volgende keer komt de Nederlander voor zichzelf op. De Nederlander scheld de Turk uit en de keer daarop komt de Turk weer voor zichzelf op. $DollerChick$ ik ben ook vaak genoeg uitgescholden voor 'kanker blanke' zonder enige reden en als ik dan een reactie geef ben ik de racist. Ik vind racisme zo'n gemakkelijke uitweg. Iedereen wordt gediscrimineerd en dat altijd maar aandacht vragen op grond van racisme vind ik nogal goedkoop. En PFP, ik weet dat je er zeer radicale opvattingen op nahoudt, maar als jij niet blij bent met buitenlanders kun je natuurlijk ook in Texas gaan wonen. Wanneer een Imam zegt dat homo’s de dood zelf zijn, is dat racisme. Wanneer 10 jongeren een Marokkaan in elkaar slaan vanwege zijn huidkleur, is dat racisme. Maar wanneer een Turk mij uitscheld en ik doe iets terug, dan is dat geen racisme. Als een Nederlander iets had gezegd was de zaak hetzelfde afgelopen. Ik kan me best voorstellen dat je als buitenlander meemaakt dat er veel vooroordelen over je zijn, maar die zijn er ook over meisjes met geel haar en jongens met een strablad. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja daarom sinds een aantal maanden scheld ik niemand meer op zijn uiterlijk oftewel achtergrond.
Want je bent zoals je bent klaar! Zolang die gene mijn respecteert respecteer ik hem! En ik zal never nooit zelf beginnen met beledigen of geweld en volgens mij heb ik dat tot nu toe nog nooit gedaan in me leven Vriendlijke Mazzels PeaCe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
je kunt checken of je homo bent, zag het op discovery:
kijk of je wijsvinger evenlang/korter is als/dan je ringvinger. Heteros hebben vaker een langere wijsvinger. (Dit is natuurlijk geen methode zonder fouten)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
EEEEEEEY PEOPLE I AM A LADY...!!! AIGHT?? DOLLAR CHICK !!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Discriminatie is onderscheid maken. Bijvoorbeeld iemand met een diploma wel aannemen en iemand zonder niet. Dat lijkt me heel natuurlijk.
Religie is geen reden om iemand niet fatsoenlijk te behandelen, maar telkens als ik de keuze heb tussen een religieus en een niet-religieus persoon, en als er verder geen zwaarder wegende omstandigheden zijn zal ik voor de niet-religieuze persoon kiezen. Religie heeft zn evolutionaire doel uitgediend. Het is momenteel alleen maar belemmerend en veroorzaakt grote conflicten. De hoop die mensen er aan ontlenen is valse hoop. De morele regels zijn een belemmering van je eigen geweten. Religieuze opvoeding is een belemmering van je ontwikkeling naar een objectie open houding. Gronden als huidskleur en sexuele voorkeur vind ik weer totaal zinloos.
|
![]() |
Wie discrimineerd hier nu niet? dat is iets dat je (on)bewust altijd zal doen lijkt me!
vb je hebt een bakerij en je hebt een verkoper nodig. Er zijn 2 sollicitanten allebei geschikt voor de baan. 1e is een lelijke vrouw/man van 50 jaar 2e is een vrouw/man van 20 jaar in de bloei van zijn of haar leven. Ik denk dat iedereen wel de 2e zou aannemen. Ik in ieder geval wel. ![]() ![]() dan is dat eigenlijk ook discriminatie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Idd ja, reply met inhoud hoor(!), het gaat nu eigenlijk alleen meer om discriminatie tegenover homo's en moslims |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 |