![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*13 december 2002: Krezip. Oosterpoort, Groningen.
*21 december 2002: Travolta's + Nitro Junkies. Het Bolwerk, Sneek *15 februari 2003: Punk Weekend. Sfinks, Heerenveen. *?? februari 2003. Punkfestival Lemmer>> RNL, Mistake niolism, Shaggable sluts, the Stinkvingers, the Bips, I-reject, Nme, Anti-soma & 50/50. Het Syl, Lemmer. *21 juni 2003: Wâldrock. Burgum. ZO. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
voorprogramma was the pleasure club... wat een kutband... kword onderhand een btje moe van al die rock 'n roll bandjes die de kop opsteken en egt helemaal niks boeiends brengen... de muziek was zwaar standaard en de zanger... blegh... stond daar alsof ie mick jagger en de zanger van the hives ineen was en probeerde te zingen als jeff buckley (faalde uiteraard). t enige leuke vonk nog de drummer die t ene moment keek alsof ie satan was en dan opeens een supersmile op ze gezicht, dat was wel geinig... JJ was koel ![]() ik ken de nieuwe cd nog niet maar daar speelden ze wel de meeste nummers van (logisch)... tja er zitten mooie nummers bij en ook nummers die enigzins saai zien, misgsien dak ze gwoon wat vaker moeyt horen... de nummers van de 1e cd deden t iig erg goed bij t publiek. volgens mij kan de zanger niet meer zo hoog zingen als 'vroeger', jammer... en de bassist is egt lekker ![]()
||
Citaat:
was jij d'r ook nog? vast neit gezien hehe ik heb alleen met iemand gepraat die foldertjes aan het uitdelen was vooraan bij het podium, en met degene met wie ik was..... ben mensenschuw ![]() ![]()
|
![]() |
Reel Big Fish & The Starting Line & Sugarcult - 17 Januari - Waterfront
Reel Big Fish & The Starting Line & Sugarcult - 18 Januari - Ekko Kung Fu Records Package: The Vandals & Audio Karate & Tsunami Bomb - 25 Januari - Melkweg The Ataris - 6 Februari - Melkweg Punk ![]() En heel misschien naar Sum 41 op 28 Januari in 013, maar die heb ik toch al 2x gezien. Ik ga alleen als ik op de gastenlijst kom ![]() Misschien tussendoor ook nog naar lokale bandjes, maar dat zie ik dan wel weer ![]()
||
Citaat:
Ik was het meisje dat op het podium klom om de setlist van het podium te rukken....liep er later blij mee rond ![]() Misschien is je een meisje opgevallen met van die tekeningetjes naast haar oog en lange handschoentjes aan zonder vingers, die in zo'n puntje uitloopt. Lange zwarte rok (wijd) en zwart (sier) korsetje....beetje mollig.....that's me!!! hehe......daar zal je echt op gelet hebben die avond...niet?????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou ik kijk wel wat het volgende concert wordt, maar 1 ding staat vast: Ik moet en zal naar:
L'AME IMMORTELLE 26-2-3003 in de Ekko Utrecht ![]() ![]() ![]() ![]() is nog wel een beetje ver weg, maar hier ga ik sowieso heen....verder weet ik het nog niet helemaal
||
Citaat:
![]() ontopic is stuurbaard bakkebaard binnenkort ergens in t patronaat, das wel koel
||
Citaat:
maar niet bewust... ![]() ik moet beter op gaan letten ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga naar Our Lady Peace en Avril Lavigne dus ![]() ![]() en naar Guano Apes of had ik dit al gepost *wordt dement* ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Muziek |
'Zaal aanpassen aan kaartverkoop concert' PakaPeaceTjing | 17 | 04-11-2005 14:19 | |
ARTistiek |
[Fotografie]Tips voor concert-fotografie aub? BlueSkyraider | 21 | 19-10-2004 13:52 | |
Muziek |
concert bijwonen, met pleinvrees react plz devilcat | 21 | 19-06-2004 09:57 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
Muziek |
Beste concert ooit bezocht!!!? LiZzy87 | 78 | 26-02-2003 09:56 |