Advertentie | |
|
![]() |
|
ja iz wel grappig, maar ik vind het soms ook wel zielig
![]() --> een leerling van me moeder (die geeft zangles) dee er afgelopen zondag aan mee (wordt vrijdag uitgezonden) zij kan heel mooi zingen, maar door die camera's werd ze een beetje zenuwachtig en ging haar stem een beetje trillen, en ze zeiden echt zo 'jammer want je hebt best iets in je maar je kan absoluut niet zingen' dat vind ik wel lullig, om mensen af te zeiken die het wel kunnen.
|
![]() |
Zo, maar die Will Young is wel heel cute!
![]() Verder heb ik me helemaal kapot gelachen! Geweldig leedvermaak! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb et programma net pas voor et eerst gezien.. had er niet echt hoge verwachtingen van moet ik zeggen, maar ik vond et uiterst geslaagd
![]() ![]() Maargoed, soms vond ik de jury wel erg hard opzich... ja goed, ze moeten ook wel eerlijk zijn natuurlijk en sommige menjes waren ook gewoon zwaar kut, maar toch... Nougoed en toch was et een zeer ![]() ![]() ![]()
|
Grappig programma, alleen maar om te zien hoe sommige mensen het in hun hoofd krijgen om mee te doen.
![]() Die juryleden waren soms wel eRRug hard hoor, beetje arrogant... Zoals dat ze vreselijk gingen lachen bij die heliumjongen, gęnant. Maargoeeed, het gaat om de kijkcijfers he. Die Tim was zooo komisch ... echt hij leek wel gehandicapt wanneer hij zong ![]() ![]() Ik vond het jammer dat die ene jongen doorging, alleen maar door zn uiterlijk. Ik bedoel, t gaat toch in de 1e plaats om je zangkwaliteiten..? Dat had hij duidelijk niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, Britney spears heeft ook geen zangkwaliteiten ![]() En ze ziet er ook niet uit, maarjah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
We zouden eigenlijk allemaal via die website van Tim een mail moeten sturen (zoiets staat er toch op die website?) zodat we nog meer leedvermaak van deze jongen kunnen kijken
![]() hier een leuk bannertekstje voor op je pagina: <embed src="http://members.home.nl/placenta/tim/timbanner.swf" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/" HEIGHT="60" WIDTH="468" type="application/x-shockwave-flash" quality="best"></embed> enne GO TIM, WE WANNA SEE MORE SCREWUPS!! ![]() ![]() ![]() ![]() Hahaha het is zo leuk ![]() ![]()
||
Citaat:
Plus, ik zei: het gaat in de 1e plaats... ![]() Maargoed.
|
Ze hebben er nou al spijt van he!!
![]() Je kan zelf stemmen hier: http://www.rtl.nl/shows/idols/home/ of ie er weer in moet!!! ![]() ![]() ![]() Hij is nog maar 15 ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder is het gewoon echt een btje leedvermaak ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die jongen die door ging was wel erg tof.. niet die van die vader.. die donkere jongen... OMG HET GAAT DOOR ik dacht dat het afgelopen was het is zeker feest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kereltje dat "damn i think i love you" zong van k-otic vond ik echt schattig. Vooral zo met dat dansje erbij
![]() ![]() En die negerin die Khia ging doen die was echt geweldig. Die kwam zo heel ongeďnteresseerd naar binnen en ging zingen: "Lick my back, lick my nack, lick my pussy and my crack" Zo cool ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat meisje.. kwam binnen.. alsof ze verdwaald was of zo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() had ik me nou maar opgegeven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik vraag me serieus af.. veel zullen het toch wel echt gewoon doen omdat ze op tv willen komen? ik weet ook dat ik niet kan zingen.. en ik doe het ook wel natuurlijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het grote Kelly Clarkson-topic PakaPeaceTjing | 24 | 30-01-2006 10:01 | |
De Kantine |
Het Grote "KLAAGPAAL" Topic Maradinus | 137 | 10-12-2003 20:01 | |
Films, TV & Radio |
Idols [3] Evito | 507 | 01-03-2003 22:41 | |