Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 12:29
Denise84
Denise84 is offline
wanneer komt het op tv? Ik wil ook lachen!
Oud 05-11-2002, 14:07
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
wanneer komt het op tv? Ik wil ook lachen!
Citaat:
Shadina schreef:
Het komt volgende [aanstaande inmiddels, RT] week vrijdag weer.
21.30 op rtl 4.
Oud 05-11-2002, 15:04
heavinly
heavinly is offline
Ik vond het echt cool eigenlijk.. ik heb mega zitten lachen, vooral om die jongen die 'my way' deed. Ik denk dat ik dit wel ga volgen eigenlijk
Oud 05-11-2002, 15:20
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ja iz wel grappig, maar ik vind het soms ook wel zielig
--> een leerling van me moeder (die geeft zangles) dee er afgelopen zondag aan mee (wordt vrijdag uitgezonden) zij kan heel mooi zingen, maar door die camera's werd ze een beetje zenuwachtig en ging haar stem een beetje trillen, en ze zeiden echt zo 'jammer want je hebt best iets in je maar je kan absoluut niet zingen'
dat vind ik wel lullig, om mensen af te zeiken die het wel kunnen.
Oud 05-11-2002, 15:48
Roos
Roos is offline
Hahaha ik heb me werkelijk DOOD gelachen

OMG, waarom plakt ze die stickers op haar borsten?
Oud 05-11-2002, 15:52
Roos
Roos is offline
Jongens, de website van Tim:

Klik op het plaatje
Oud 05-11-2002, 19:51
Piccola
Piccola is offline
Zo, maar die Will Young is wel heel cute!

Verder heb ik me helemaal kapot gelachen! Geweldig leedvermaak! Ik snap niet dat sommigen serieus denken dat ze het kunnen terwijl het zo vals is als maar kan! En die jury is echt cruel! Ik zou daar niet tegenkunnen als ik daar zou staan! Ik ga dit zeker nog vaker kijken!
Oud 05-11-2002, 19:54
Ilsch
Ilsch is offline
volgens mij hoorde ik net ergens dat het op woensdag avodn herhaald word op yorin?
Oud 06-11-2002, 07:01
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline

idd wat een idioten daar
Oud 06-11-2002, 11:46
xx
xx is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
volgens mij hoorde ik net ergens dat het op woensdag avodn herhaald word op yorin?
ja ik geloof om half 9

xx
Oud 06-11-2002, 20:46
Verwijderd
Ik vond het echt hilarisch soms.. die Tim was echt geweldig gewoon, niet te geloven

Ennem, wat hebben sommige mensen toch een ongelooflijk betonnen plaat voor hun harses
Oud 06-11-2002, 20:47
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb et programma net pas voor et eerst gezien.. had er niet echt hoge verwachtingen van moet ik zeggen, maar ik vond et uiterst geslaagd *Heeft zich zwaar kapot gelachen in dr 1tje*
Maargoed, soms vond ik de jury wel erg hard opzich... ja goed, ze moeten ook wel eerlijk zijn natuurlijk en sommige menjes waren ook gewoon zwaar kut, maar toch...
Nougoed en toch was et een zeer cool programma
Oud 06-11-2002, 21:20
Signy
Signy is offline
Grappig programma, alleen maar om te zien hoe sommige mensen het in hun hoofd krijgen om mee te doen.
Die juryleden waren soms wel eRRug hard hoor, beetje arrogant... Zoals dat ze vreselijk gingen lachen bij die heliumjongen, gęnant. Maargoeeed, het gaat om de kijkcijfers he.

Die Tim was zooo komisch ... echt hij leek wel gehandicapt wanneer hij zong met die ogen... Brrr. Koele stem had tie wel, zoo laag

Ik vond het jammer dat die ene jongen doorging, alleen maar door zn uiterlijk. Ik bedoel, t gaat toch in de 1e plaats om je zangkwaliteiten..? Dat had hij duidelijk niet.
Oud 06-11-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
Ik bedoel, t gaat toch in de 1e plaats om je zangkwaliteiten..? Dat had hij duidelijk niet.
Neuh, ze zeiden dat het ging om zangkwaliteiten en een leuk (spontaan) uiterlijk, oid. Want het moet wel een idol worden die er populair en 'cool' uitziet.

Trouwens, Britney spears heeft ook geen zangkwaliteiten
En ze ziet er ook niet uit, maarjah
Oud 07-11-2002, 10:36
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Volgens mij is het allemaal zwaar fake en in scene gezet enzo... Kan me niet voorstellen dat zulke mensen zich aanmelden voor zoiets wanneer ze ZO slecht kunnen zingen :/
nee is niet zo. maar sommige mensen gaan er alleen aan mee doen omdat ze op t.v. willen komen, niet omdat ze kunnen of willen zingen.
Oud 07-11-2002, 12:01
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Volgens mij is het allemaal zwaar fake en in scene gezet enzo... Kan me niet voorstellen dat zulke mensen zich aanmelden voor zoiets wanneer ze ZO slecht kunnen zingen :/
Jij kan het je misschien niet voorstellen maar het gebeurt wel, dat zag je toch. Sommigen worden gepushed door de ouders, anderen hebben ZOOOOOO'N bord voor hun kop en zien (horen?) gewoon niet dat ze ab-so-luut niet kunnen zingen.
Oud 07-11-2002, 13:33
AJMouse
AJMouse is offline
We zouden eigenlijk allemaal via die website van Tim een mail moeten sturen (zoiets staat er toch op die website?) zodat we nog meer leedvermaak van deze jongen kunnen kijken

hier een leuk bannertekstje voor op je pagina:
<embed src="http://members.home.nl/placenta/tim/timbanner.swf" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/" HEIGHT="60" WIDTH="468" type="application/x-shockwave-flash" quality="best"></embed>

enne GO TIM, WE WANNA SEE MORE SCREWUPS!!

Hahaha het is zo leuk
Oud 07-11-2002, 15:20
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
rosi schreef:
OMG, waarom plakt ze die stickers op haar borsten?
kijk, dat vroeg ik me nou ook af
Oud 07-11-2002, 15:41
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
rosi schreef:
Jongens, de website van Tim:

Klik op het plaatje
hahahahaahahahaha je kan het afluisteren
Oud 07-11-2002, 16:05
Signy
Signy is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Neuh, ze zeiden dat het ging om zangkwaliteiten EN een leuk (spontaan) uiterlijk, oid. Want het moet wel een idol worden die er populair en 'cool' uitziet.

Trouwens, Britney spears heeft ook geen zangkwaliteiten
En ze ziet er ook niet uit, maarjah
EN ja... EN.

Plus, ik zei: het gaat in de 1e plaats...

Maargoed.
Oud 07-11-2002, 16:51
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb een stukje gezien en dat was gaaf . Wat stonden sommige voor lul . En die jury was ook goed . Lekker lomp .

En er was een meisje wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi zong .
Oud 08-11-2002, 08:58
Anne
Anne is offline
Ik ga vanavond weer kijken. Kan het niet helpen, het is zooo grappig!
Oud 08-11-2002, 09:01
Ilsch
Ilsch is offline
k heb woensdag de herhaling gekeken, en vond het weer heel grappig..
Oud 08-11-2002, 13:12
Shadina
Shadina is offline
Vanavond weer!!
Oud 08-11-2002, 15:25
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ikgavanavond ook maar eens kijken, ik hoor er zoveel over
Oud 08-11-2002, 15:52
Verwijderd
hahaha die tim is vet vanmiddag ging me broer hem nadoen.. nee ik donderde bijna van me stoel af...

vanavond weer kijke
Oud 08-11-2002, 15:53
Doelloos
Doelloos is offline
Ze hebben er nou al spijt van he!!
Je kan zelf stemmen hier: http://www.rtl.nl/shows/idols/home/
of ie er weer in moet!!! Whahahaa ik heb echt over de grond gerolt van het lachen. kwam niet meer bij en nou zag ik dus net dat ie ook een fanpage heeft en daar kan je het filmpje weer terugzien!! Geweldig niet zn zangkwaliteiten, maar hij zou zo comedian ofzo kunnen worden!!!!
Hij is nog maar 15 dacht dat ie ouder was!!!! whahahaha maf kereltje
Oud 08-11-2002, 15:56
Mysterons
Mysterons is offline
gisterochtend was die tim op bezoek bij 3fm echt lol die jongen, en ze spelen nu op 3fm hele tijd dat stukje af
Oud 08-11-2002, 16:13
Ilsch
Ilsch is offline
ik vond die tim echt geniaal... maar als je het serieus bekijkt (okay, ik weet het, is moeilijk ) vind ik niet dat hij het "popidol" van volgend jaar zou kunnen worden.. kom op zeg
Oud 08-11-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
ik vond die tim echt geniaal... maar als je het serieus bekijkt (okay, ik weet het, is moeilijk ) vind ik niet dat hij het "popidol" van volgend jaar zou kunnen worden.. kom op zeg
tuuuuuuuuuuuurlijk wel! MET kledinglijn erbij dan! live the dream, laugh forever!
Oud 08-11-2002, 19:58
scala
scala is offline
Citaat:
Carn schreef:
ik vind de Jury kritiek meer dan rechtvaardig
als je als professioneel zanger/zangeres aan de bak wil komen moet je toch ook weten hoe zo iemand klinkt, en moet je niet met je 16 jarige puberdromen als een geilende lama in die microfoon kreunen, dan vraag je om afgezeken te worden. Je komt bij een dure dansacademie ook niet aanzetten met het ketchup-song dansje als toelatingsstuk.
jah precies vind ik nou ook

Verder is het gewoon echt een btje leedvermaak erg, maar waar en best wel heel erg lol die my way jongen was echt humor gwoon, geweldig, die toeristenoutfit ook!! en dat Kast meisje was eigelijk best wel een btje zielig, tótaal géén uitstraling gwoon
Oud 08-11-2002, 20:41
DarkRaven
DarkRaven is offline
kk erg die kandidaten geen normaliteit meer
Oud 08-11-2002, 20:48
Vash!
Vash! is offline
Ik krijg spontaan medelijden met die Joel die vader man
Oud 08-11-2002, 20:49
Anne
Anne is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Ik hoop zo dat hij gigantisch wordt neergehaald door de jury!
Oud 08-11-2002, 20:56
Vash!
Vash! is offline
D8 toch ff dattie ging huilen
Oud 08-11-2002, 21:17
Verwijderd
weetje waarom die pa van joel zo lief doet en verzekerd??

omdattie geld ziet in zijn zoon...

dat denk ik.. wat een lambal is die vent
Oud 08-11-2002, 21:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
die diva met die jurk
Oud 08-11-2002, 21:19
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Vash! schreef:
echt zo'n papa die meegaat om op tv te komen, gelukt, heel enthousiast doet.. maar de rest van het jaar nooit thuis is om dat ie altijd voor werk in het buitenland zit, en geen idee heeft waar zijn zoon zich mee bezig houdt

die jongen die door ging was wel erg tof.. niet die van die vader.. die donkere jongen...

OMG HET GAAT DOOR

ik dacht dat het afgelopen was

het is zeker feest
Oud 08-11-2002, 21:20
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
die diva met die jurk
nep diva
Oud 08-11-2002, 21:33
scala
scala is offline
woeii het gaat idd door omg die jongen met die walkman wahahh dat meisje daarvoor was wel koel.

BTW weetje wat mijn vader net zei? hij heeft een relatie gehad met die vrouw uit de jury!! omg (ok niet echt opzienbarend maar kbedoel....míjn vader!)
Oud 08-11-2002, 21:34
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Milk schreef:
tuuuuuuuuuuuurlijk wel! MET kledinglijn erbij dan! live the dream, laugh forever!
kleding lijn slaat vast aan ja
omg.. ik zou als ik daar zat gewoon zo hard gaan lachen...
Oud 08-11-2002, 21:35
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
scala schreef:
woeii het gaat idd door omg die jongen met die walkman wahahh dat meisje daarvoor was wel koel.

BTW weetje wat mijn vader net zei? hij heeft een relatie gehad met die vrouw uit de jury!! omg (ok niet echt opzienbarend maar kbedoel....míjn vader!)
die walkman ja wuhahaahaha.. echt grappig
Oud 08-11-2002, 21:36
Verwijderd
Volgens mij bewaren ze steeds het leukste voor het laatst Vorige week Tim, nu die jongen met die walkman.. geweldig! Hij zal wel schrikken als ie zichzelf terug ziet..
Oud 08-11-2002, 21:40
Roos
Roos is offline
Jongens.. die jongen met die dreads die Stevie Wonder deed is dus echt wel smakelijk
Oud 08-11-2002, 21:47
Verwijderd
Dat kereltje dat "damn i think i love you" zong van k-otic vond ik echt schattig. Vooral zo met dat dansje erbij

En die negerin die Khia ging doen die was echt geweldig. Die kwam zo heel ongeďnteresseerd naar binnen en ging zingen: "Lick my back, lick my nack, lick my pussy and my crack" Zo cool Echt super droog
Oud 08-11-2002, 21:51
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Dat kereltje dat "damn i think i love you" zong van k-otic vond ik echt schattig. Vooral zo met dat dansje erbij

En die negerin die Khia ging doen die was echt geweldig. Die kwam zo heel ongeďnteresseerd naar binnen en ging zingen: "Lick my back, lick my nack, lick my pussy and my crack" Zo cool Echt super droog
ik moest ook wel lachen om dat ventje.. maar.. heeft nou niemand hem gewaarschuwd dat zijn zang nou niet echt super was...

dat meisje.. kwam binnen.. alsof ze verdwaald was of zo moest wel lachen.. ze wist wel dat ze vieze dingen zong
Oud 08-11-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
dat meisje.. kwam binnen.. alsof ze verdwaald was of zo moest wel lachen.. ze wist wel dat ze vieze dingen zong
"Wat vind je er nou van?"
"ja, ik weet dat het ook niet echt lekker is"
Oud 08-11-2002, 21:54
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
bertbart schreef:

had ik me nou maar opgegeven

ik vraag me serieus af.. veel zullen het toch wel echt gewoon doen omdat ze op tv willen komen?
ik weet ook dat ik niet kan zingen.. en ik doe het ook wel natuurlijk maar dan ga ik niet op tv komen... of het proberen....
Oud 08-11-2002, 21:54
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:

jah sorry hoor... maar ik snap niet wat ze daar niet lekker aan vind.. ik heb er geen probleme mee
Oud 08-11-2002, 21:55
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
jah sorry hoor... maar ik snap niet wat ze daar niet lekker aan vind.. ik heb er geen probleme mee
misschien moet je daar ene liedje over schrijven en mee doen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten