Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 19:30
Verwijderd
Ik weet het niet precies..
Ik denk dat mensen die ik net leer kennen, zoals in een nieuw onderwijsgroepje op school, denken dat ik rustig ben, afstandelijk en verlegen. Dat ik mensen een beetje afstoot ofzo in het begin..
En als mensen me gewoon ergens zien lopen, dan heb ik geen idee wat ze over me denken.. volgens mij heb ik geen echt boze of arrogante gezichtsuitdrukking ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2002, 08:32
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat is regelmatig als een warhoofd overkom, ik kan op sommige momenten heel erg ratelen en dan is er geen touw aan mij vast te knopen. Meestal maak ik in zulke gevallen ook mij zinnen niet echt helemaal af (omdat als ik na een tijdje het gevoel heb dat er niemand meer luistert ik toch voor niemand aan het praten ben )
Ook ben ik af en toe in staat om de meest onzinnige (veelal nutteloze) info op de meest vreemde momenten te benoemen.
Verder hoop ik dat ik niet echt als een gek overkom op anderen, maar dat kunnen Matrijn en Jantiena toch beter beoordelen dan ikzelf

Citaat:
martijn1985 schreef:
Ik weet af en toe de meest krankzinnige dingen uit mijn hoofd en daarom zien sommige mensen mij als een wandelende encyclopedie . Maar verder heb ik niet echt een idee hoe ik overkom op anderen. (Laat die anderen dat maar zeggen Wolter, Jantiena? )
bij deze:

Op sommige momenten kan je heel irriterend overkomen door het altijd beter willen weten en altijd de discussie uitlokken, meestal in situaties dat anderen dat niet willen.
Verder kom je vaak serieus (soms te) over.
Ik kan persoonlijk goed met je praten over serieuze onderwerpen wat dan een hele belangrijke positieve eigenschap is.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten