Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben meestal wel aardig tegen mensen, tenminste als ik ze niet ken. Oke, soms heb ik ff schijt en kan het me niet boeien, maar meestal ben ik vriendelijk en (oprecht!) geinteresseerd. Ik kom op mensen over als een vrolijk/leuk meisje, tenminste dat is wat ik van mensen hoor.
Ik kan me niet echt heel druk maken over hoe ik op andere mensen over kom. Op sommige mensen wil ik wel een goede indruk maken, maar ik ga me niet anders gedragen dan ik me voel. Ik maak alleen nooit contact met van die typische vmbo'ers, die schijn ik heel minachtend aan te kunnen kijken, en dan krijg ik af en toe de term "arrogant" naar m'n hoofd. Nou ja, jammer dan. Mensen zien mij (als ze me niet kennen) al snel als "oppervlakkig", zeker tijdens het uitgaan, omdat ik dan gewoon super vrolijk doe en me niet altijd druk kan maken om serieuze zaken. Later verandert dat oordeel altijd wel, want ik kan ook best serieuze gesprekken aan gaan ![]() |
![]() |
|
ik kijk altijd alsof ik chagrijnig/boos ben, dit is echter helemaal niet zo
ik krijg vaak de opmerking 'wat is er' of 'wat kijk je boos' en DAAR word ik JUIST chago van, maar verder is dit vaak helemaal niet zo
||
Citaat:
herkenbaar ![]()
|
ik schijn overtekomen als iemand die zichzelf geweldig vindt en een soort natuurlijke autoriteit is ofozw, op internet kom ik vaak over als een sjaggo gefrustreerd figuur....
maar als je het aan mij vraagt ben ik gewoon een lieve jongen ![]()
|
![]() |
Eerste indruk is vaak een gesloten maar spontaan meisje met een grote bek.
Ik ben heel spontaan en spreek mensen zo aan,maar blijf wel heel gesloten laat niet veel van mezelf los en probeer dat een beetje te overbluffen met grapjes en een grote bek. Mensen vinden het moeilijk hoogte van me te krijgen,omdat ik heel veranderlijk ben..het ene moment heel vrolijk en daarna stront sagereinig. |
![]() |
|
Veel mensen denken bij mij dat ik niet serieus kan zijn. Eerste keer dat ik iemand zie ben ik altijd heel verlegen, en blaat ik maar een beetje vreemd. Men vindt mij ook vreemd. Maar heel lacherig en spontaan etc. Omdat ik verlegen ben heb ik een big smile op mijn gezicht.
Als je me beter leert kennen zie je dat ik ook serieus kan zijn en ook steeds minder lacherig, maar niet minder gelukkig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder kom ik een beetje apart over, maar niet overdreven apart. Het is niet zo dat ik super alto ben met allerlei vrolijke kleurtjes, vage kleding met frutseltjes en hyper in het rond spring om zo alternatief mogelijk over te komen. Uhm, verder denk ik dat ik wel vriendelijk over kom, althans dat probeer ik altijd vriendelijk te zijn tegen vreemden (hoewel mijn neutrale gezicht dan afschrikt soms..). Ik hoop dat ik een beetje over kom als een kleine relaxte open minded basgitaar spelende skater tsjik die van goede muziek houdt ![]()
|
Ik zou weleens in de huid van een ander willen kruipen en dan kijken hoe ik overkom.. Ben ik echt zo benieuwd naar!!
Maar, wat ik wel hoor is dat ik heel arrogant overkom. Gewoon omdat ik zo kijk ![]() ![]() ![]() haha ![]()
|
![]() |
Hoe ik wil overkomen?
Als een sociaal kindje,dat grappig is ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe ik overkom? Echt geen idee,heb eens gehoord van een jongetje dat hij me sociaal vond overkomen(ja!maar nu zie ik em niet meer ![]() ![]() Ik kom vaak ook kinderlijk over,denk ik,ja,ik word ook altijd jonger geschat ![]() En sommige vinden dat ik raar gekleed ben,terwijl dat niet echt zo is ![]() |
![]() |
|
Ik schijn over te komen als gesloten, verlegen en lief. Tenminste, dat vonden klasgenoten van mij. Ik heb afgelopen weken stage gelopen bij een verzorgings/verpleeghuis en daar vonden ze me spontaan, aardig en lief, en ik kon goed met mensen omgaan
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Tja, ik schijn nogal vreemd over te komen op mensen. Mensen kunnen geen hoogte van mijn krijge. Ze vinden mij mij iets mysterieus en ongrijpbaars hebben. En dat klopt ook wel. Ik kan vrij onverspelbaar reageren. Ik reageer dus ook vrij impulsief. En tja en ik heb altijd wel aparte kleding aan. Waardoor mensen ook niet echt een duidelijke indruk van mij krijgen...
|
![]() |
|
ik kom vrolijk over. en lief. enzo. soms zeggen mensen tegen me dat ze dachten dat ik onwijs overdreven was.
soms dachten ze dat ik nooit met hun om zou willen gaan. de eerste twee dingen probeer ik wel te bereiken. de rest..tja dat is dan maar zo. dat wordt ook wel weer bijgesteld als ze me leren kennen. soms vind ik het jammer dat mensen denken dat ik maar 1 kant heb. dat ik altijd die indruk bij ze achter laat. - mijn kleding heeft weinig invloed. zelfs toen ik nog met al mijn punten liep leek ik lief. mensen denken hooguit dat ik vaag ben. of dus overdreven.
Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 21:11. |
![]() |
|
![]() |
volgens mij kom ik irl over als een ongelovelijke huppelkut, vooral als ik in een huppelkuttenbui ben en omdat ik beroerd veel praat. verder kom ik over als ontevreden zeikwijf, omdat ik vaak veel zeur. en verder geen id
|
Ik had het daar van de week nog over met wat vrienden; zij vonden dat ik in het begin heel keurig overkwam, echt zo'n perfecte-schoondochter-type. En ze dachten dat ik arrogant was, omdat ik een goede houding heb en relatief lang ben. Normaal hoor ik altijd dat ik zo vrolijk lijk, en keurig zit er ook altijd wel bij, ben ook altijd heel vriendelijk en beleefd tegen volwassenen, echt een automatisme.. Verder ook heel vaak 'dametje', zelfstandig meisje dat geen anderen nodig heeft.
![]() Nouja, ik kan me op zich wel voorstellen dat ik zo overkom, en mensen merken altijd later wel dat ik niet arrogant ben - niet tegen hen that is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus hmm blijkbaar kom ik nogal stoned over, ook al is het niet zo. Het schijnt dat ik ook overkom alsof niets me kan raken, beetje arrogant, terwijl dat echt niet zo is ![]() Maar aan de andere kant heb ik ook al gehoord dat ik lief overkom. En voor de rest, er zullen wel veel verschillende meningen zijn van mensen over mij ... |
![]() |
|
Kom in eerste instantie bij veel mensen agressief over, hoor ik, omdat ik een hanekam heb en het leuk vind om met eyeliner te klooien . . . maar goed.
Volgens mij kom ik op internet, hier dus, wel zekerder over dan dat ik werkelijk ben, maar goed, die schijn is wel goed opzich. Maar als ik dan met sommige mensen praat ben ik ineens een lief en aardige persoontje ( en dat ben ik volgens mij ook wel ), en prikken sommige ook wel door mijn buitenkant van mijn zelfvertrouwen heen.
|
Ulgh.. Nou.. Ik denk op het eerste gezicht óf heel arrogant óf heel onzeker. Dat hangt af van de persoon die kijkt en of hij/zij dan goed kijkt. De moeite neemt in mijn ogen te kijken. Verder denk ik dat ik te kritisch overkom. Dat ben ik ook wel. Ik kan er niet tegen als iemand een ander afkraakt om zich er zelf beter door te voelen. Ik hoor vaak dat ik lief overkom, en dat ik een mystieke sfeer om me heen heb hangen. Maar ook heel droevig. En dat je niet aan mijn gezicht kunt zien wat ik denk of voel. (Bijvoorbeeld, als ik bijna moet huilen, staat mijn gezicht heel strak en gevoelloos.) Het hangt ook wel van mijn bui af. Hoe 'open' ik ben, verschilt per dag. Op dagen dat ik open ben, ben ik verlegen, kijk ik naar de grond, zeg ik weinig en droom ik veel. Heb ik veel behoefte aan muziek, kunst en schrijven. Luister ik eigenlijk alleen naar anderen. Maar als ik gesloten ben, zeg ik vrij veel, om de confrontatie uit de weg te gaan. Gek genoeg.
En toch.. Als ik echt mezelf kan zijn bij iemand, zeg ik wel vaak iets. Omdat ik veel denk en die gedachte dan wil delen. Complex geval.
|
hmm het ligt er een beetje aan in wat voor een situatie iemand mij voor het eerst ziet... op school ben ik redelijk rustig maar vriendelijk en open, op het werk ben ik wat meer beleefd, met vriendinnetje ben ik wat poinkeriger.... maar ik kom denk ik wel altijd over als een redelijk gesloten persoontje, ik lul altijd wel mee dat wel, ik ben niet verlegen ofzow... ik praat altijd wel met iedereen maar ik laat eigenlijk vrijwel nooit zomaar wat van mezelf zien..
verder ben ik een heel erg buien meisje, de ene keer ben ik superblij, vrolijk en poinkerig en de andere keer benk zo melancholisch alst maar zijn kan... maar die kant zien mensen meestal nie snel van mij....
|
Verwijderd
|
iedereen denkt wat anders van mij. beetje raar, want zo vreemd ben ik niet.
sommige mensen denken dat ik arrogant ben, wat volgens mij wel meevalt. en anderen zeggen dat ik erg verlegen ben, wat ook niet zo is. tja, ik weet zelf eigenlijk ook niet hoe ik mezelf moet zien. en eigenlijk boeit het me ook niet zo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als mensen me zien lopen, kom ik arrogant over; mijn neutrale blik is blijkbaar niet zo ontzettend vrolijk. Ik heb het gevoel dat mensen mij of wel, of niet mogen, bij de eerste ontmoeting. Ze snappen me niet, vinden me te overdreven, te druk. Anderen vinden me juist spontaan, blij, lief. Bij mij in de klas was de conclusie: 'Vreemd, maar wel grappig'.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En in jouw sig moet het niet 'uiterst telleurstellend' zijn maar 'kwalitief uiterst telleurstellend.. Maar dat is mierenneukerij enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik oog voor de meeste mensen ongeïnteresseert.. En daarom vaak arrogant. Ik ben niet zo arrogant, maar voor het grootste deel van de mensen die ik tegen kom, heb ik gewoon geen interesse.
Pas ik iemand interessant genoeg vind toon ik hoe ik echt ben, vind ik dat niet, dat blijft mn relatie met iemand anders heel koel en zakelijk. |
![]() |
|
Ik weet het niet zo goed.
Ik kom denk ik over als een lief meisje die graag wat doet voor anderen (werd nog wel eens misbruik van gemaakt) Mensen kijken wel eens naar me van wat een mislukkeling, meestal van die domme mutsen bij de bus en ik heb ik altijd zo iets van..Laat maar... maar goed lief en aardig denk ik.
|
Verwijderd
|
Vaag , denk ik , niet echt serieus te nemen, raar. Druk.
Als je me beter kent denk ik dat dat middelste wel niet waar blijkt , veel mensen die ik niet echt heel goed ken vinden me iemand die onmogelijk serieus kan zijn, of een serieus gesprek mee te voeren is. Niets is echter minder waar. ![]() Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 17:50. |
![]() |
|
Ik weet af en toe de meest krankzinnige dingen uit mijn hoofd en daarom zien sommige mensen mij als een wandelende encyclopedie
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat? trophus | 23 | 30-10-2011 21:34 | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Psychologie |
Anorexia en boulimia, hoe denken jullie erover? miss-suus | 500 | 25-01-2004 13:44 |