Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 15:13
rodina
rodina is offline
Hoe kom jij over op andere mensen? Wat voor indruk krijgen ze van je? Wat voor indruk hoop je ze te geven? Komt dat door kleding, je manier van doen, kijken, praten?
Oud 11-12-2002, 15:17
prulleke
prulleke is offline
Ik hoor van veel mensen dat ik iemand ben die je echt moet leren kennen om leuk te vinden. Ik straal wel een zekere spontaniteit uit waardoor mensen me WILLEN leren kennen Qua kleding probeer ik er altijd verzorgd uit te zien, maar dat hoeft niet in nette kleding, je kunt er ook verzorgt ui zien in een warme slobbertrui! Krijg wel vaak complimenten over mij kleding, omdat het vaak anders is. Niet in een hokje te plaatsen. Ik wil door middel van kleding wel laten zien wie ik ben en waar ik voor sta.
Oud 11-12-2002, 15:18
Verwijderd
Ik kom vrij vaag, onverklaarbaar en boos over, geloof ik...tenminste dat hoor ik vaak...."ik snap niets van jou" "wat kijk je boos, ben je net gedumpt door je vriend ofzo?"

Ik hoop een beetje de indruk te geven dat ik niet zoals de massa ben, dat ik me anders wil kleden en gedragen, weet nie of ik ook zo overkom
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:22
Firefly
Firefly is offline
Sommige mensen kijken vaak naar mij (toch vaak kakkers) met een blik van: 'heb je haaaar weer' of 'wat heeft ze nou weer aan' of ze gaan me gewoon uitlachen ofzo of me 'clown' noemen. Mja, ik denk toch dat onbekenden niet zo'n positief beeld van me hebben.

Ik hoorde ook van een meisje, dat ze toen ze me nog niet kende, dat ze toen altijd met haar vriendinnen over mijn 'rare' kleding gingen praten en roddelen enzo.

Maargoed; er zijn ook mensen die mijn kleding vaak leuk vinden. 'Jij hebt altijd zulke leuke kleding aan' Vaak is het òf ze vinden het heel leuk òf ze vinden het helemaal poep.
Oud 11-12-2002, 15:36
attrib
attrib is offline
hmz.. als iemand naar me kijkt is het van.. hey! met een ""
en volgens mij kom ik ook niet negatief over bij mensen.
gelukkig maar, anders was ik volgens mij geneigd om m'n gedrag te veranderen.

maar als mensen bij bekijken die gewoon 'onbekend' zijn..
kijken ze meestal van "hep je weer sown gast" offuh.. hmz :-/
Oud 11-12-2002, 15:57
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Mensen zien mij als arrogant... als bitch en ik ben ongeinteresseerd... Hoe t komt......t zal wel aan mij liggen...

Kuzzje IK
Oud 11-12-2002, 15:58
Aéquitas
Aéquitas is offline
ik kom altijd erg positief over. Kijk eigenlijk en ben 99% van de tijd vrolijk met als gevolg dat mensen gelijk van allemaal erge dingen uitgaan op het moment dat ik eens een beetje aan het dromen ben of gewoon stil ben. Ook krijg ik vaak te horen dat ik een spraakwaterval ben. En soms hoor ik van mensen die ik niet zo heel goed ken dat ze denken dat ik een homofiel ben vooral omdat ik veel aan mijn uiterlijk doe en manier van kleden (ik heb bijvoorbeeld een redelijk strakke en roze longssleeve) Ja hoe zeg je dat ze vinden mij zo'n typische "mooie jongen" maar voor zover ik weet ben ik toch echt hetero ach ja boeiuh ik zie het maar als een compliment.

en als laatste mijn klasgenoten vinden/vonden mij extreem interessant nadat ik niet mee was geweest op introductieweek (werkte toen nog fulltime ) en verder een beetje de kat uit de boom keek bij hen. Wel grappig krijg je van die lessen communicatie waar je met elkaar een gesprek moet voeren en kiezen ze elke week jou uit als ze een gespreksparrtner moeten vinden .... Maar overal wel een positieve indruk geloof ik
Oud 11-12-2002, 16:12
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
Ik kom eigenlijk heel verschillend over op mensen. Op het eerste gezicht vinden mensen me arrogant, omdat ik rechte houding heb ofzo??
Gelukkig heb ik m'n ogen mee, zodat ik vaak wel redelijk lief kan kijken, wat een postieve indruk op mensen achterlaat

Als ze eenmaal met me praten kom ik vaak wel positief over (ook niet altijd hoor). Vaak vinden mensen me wel een beetje tutje die met een RRRR praat, ach ieder zo z'n gebreken...

Ik hoop meestal wel een goede indruk te geven op mensen en het klinkt misschien stom, maar ik kan het soms ook best belangrijk vinden hoe mensen mij zien, of ze me wel aardig vinden, of ik wel leuk genoeg overkom, of ik er wel leuk genoeg uitzie, enz. Tja, onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:35
Mysterons
Mysterons is offline
het ligt een beetje aan het soort persoon. sommige mensen vinden me sagerijnig kijken en willen me gewoon niet leren kennen, roddelen enz. sommige mensen kijken letterlijk en figuurlijk over me heen. sommige mensen vinden me er wel sympathiek uitzien, wel leuk om te leren kennen enz. en een aantal mensen vinden me aardig, zeggen lief gedag enz enz. maar dat zijn dus allemaal mensen die me kennen.. ik kom niet echt aardig over op mensen mij bij voorbaat al niet willen kennen. als mensen zich voordoen alsof ze me wel aardig vind doe ik vanzelf aardig terug. tenzij ik die mensen niet mag/TE aardig vind voor mn gevoel.
Oud 11-12-2002, 16:39
Esmée
Esmée is offline
Hmz als ik van bekenden hoor wat hun eerste indruk van me was toen ze me nog niet kenden, is dat altijd hetzelfde.
Ik schijn een bepaald 'statig loopje' te hebben en een erg rechte houding waardoor ik arrogant overkom, zo van jullie doen me niks.. maak plaats voor mij Maar dat doe ik niet bewust of zo. 'Onbereikbaar' heb ik ook wel eens gehoord
Als ik mensen niet ken, boeit het me niet hoe ze over me denken, met als gevolg dat ik heel bot uit de hoek kan komen, daarom word ik vaak een bitch gevonden terwijl ik dat op zich helemaal niet ben.
(Ik heb het nu met name over op school e.d., tegen volwassenen hou ik er meestal wel rekening mee hoe ik overkom, dan ben ik heel beleefd etc.)
Eerste indrukken van mij zijn nooit zo goed geloof ik, maar daar moet ik even bij zeggen dat de mening van mensen bijna altijd verandert als ze me beter leren kennen
Oud 11-12-2002, 16:42
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
rodina schreef:
Hoe kom jij over op andere mensen? Wat voor indruk krijgen ze van je? Wat voor indruk hoop je ze te geven? Komt dat door kleding, je manier van doen, kijken, praten?
Ik denk dat dat van meerdere factoren afhangt, niet alleen wat ik zeg, of doe, of hoe ik eruit zie, maar ook wat de ander zijn/haar gedachten daarover zijn. Ik zou op voorhand niet kunnen weten welke indruk iemand van me heeft. Over het algemeen probeer ik vriendelijk of beleefd over te komen, aangezien ik daar veel waarde aan hecht. Ik ben me er niet altijd van bewust welke indruk ik iemand geef, en dat vind ik ook niet nodig. Ik zou me ook niet anders kleden om mensen een bepaalde indruk te geven, of lachend rond gaan lopen in de hoop dat iemand de indruk heeft dat ik een aardig persoon ben.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:46
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
prulleke schreef:
Ik hoor van veel mensen dat ik iemand ben die je echt moet leren kennen om leuk te vinden. Ik straal wel een zekere spontaniteit uit waardoor mensen me WILLEN leren kennen Qua kleding probeer ik er altijd verzorgd uit te zien, maar dat hoeft niet in nette kleding, je kunt er ook verzorgt ui zien in een warme slobbertrui! Krijg wel vaak complimenten over mij kleding, omdat het vaak anders is. Niet in een hokje te plaatsen. Ik wil door middel van kleding wel laten zien wie ik ben en waar ik voor sta.
Dus mensen WILLEN jou leren kennen (omg..)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:52
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Ik ben meestal wel aardig tegen mensen, tenminste als ik ze niet ken. Oke, soms heb ik ff schijt en kan het me niet boeien, maar meestal ben ik vriendelijk en (oprecht!) geinteresseerd. Ik kom op mensen over als een vrolijk/leuk meisje, tenminste dat is wat ik van mensen hoor.
Ik kan me niet echt heel druk maken over hoe ik op andere mensen over kom. Op sommige mensen wil ik wel een goede indruk maken, maar ik ga me niet anders gedragen dan ik me voel.
Ik maak alleen nooit contact met van die typische vmbo'ers, die schijn ik heel minachtend aan te kunnen kijken, en dan krijg ik af en toe de term "arrogant" naar m'n hoofd. Nou ja, jammer dan.
Mensen zien mij (als ze me niet kennen) al snel als "oppervlakkig", zeker tijdens het uitgaan, omdat ik dan gewoon super vrolijk doe en me niet altijd druk kan maken om serieuze zaken. Later verandert dat oordeel altijd wel, want ik kan ook best serieuze gesprekken aan gaan
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:57
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik kijk altijd alsof ik chagrijnig/boos ben, dit is echter helemaal niet zo

ik krijg vaak de opmerking 'wat is er' of 'wat kijk je boos' en DAAR word ik JUIST chago van, maar verder is dit vaak helemaal niet zo
Oud 11-12-2002, 16:59
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:

ik krijg vaak de opmerking 'wat is er' of 'wat kijk je boos' en DAAR word ik JUIST chago van, maar verder is dit vaak helemaal niet zo
ooow, je fronst zeker veel...

herkenbaar
Oud 11-12-2002, 17:08
strafcorner
strafcorner is offline
ik schijn overtekomen als iemand die zichzelf geweldig vindt en een soort natuurlijke autoriteit is ofozw, op internet kom ik vaak over als een sjaggo gefrustreerd figuur....

maar als je het aan mij vraagt ben ik gewoon een lieve jongen
Oud 11-12-2002, 17:13
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Ik kom over als een vietnamees .
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 17:14
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Eerste indruk is vaak een gesloten maar spontaan meisje met een grote bek.

Ik ben heel spontaan en spreek mensen zo aan,maar blijf wel heel gesloten laat niet veel van mezelf los en probeer dat een beetje te overbluffen met grapjes en een grote bek.
Mensen vinden het moeilijk hoogte van me te krijgen,omdat ik heel veranderlijk ben..het ene moment heel vrolijk en daarna stront sagereinig.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Veel mensen denken bij mij dat ik niet serieus kan zijn. Eerste keer dat ik iemand zie ben ik altijd heel verlegen, en blaat ik maar een beetje vreemd. Men vindt mij ook vreemd. Maar heel lacherig en spontaan etc. Omdat ik verlegen ben heb ik een big smile op mijn gezicht.
Als je me beter leert kennen zie je dat ik ook serieus kan zijn en ook steeds minder lacherig, maar niet minder gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:17
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:

Ah dat heb ik ook! Tis gewoon m'n neutrale gezicht, als ik gewoon diep zit na te denken of gewoon met niks aan m'n hoofd voor me uit zit te staren komen ze altijd naar me toe 'he, lach eens' oid. En dat doen ze dan ook op zo'n semi-grappige manier. Echt altijd. Niet leuk gewoon. Hoe vaker ik het hoor hoe bozer ik word als mensen het zeggen. Maar ja, kan ook niet met een fake prodent smile waar je kaken pijn van gaan doen op m'n gezicht rond lopen. Komt gewoon door m'n vader, die heeft hetzelfde

Verder kom ik een beetje apart over, maar niet overdreven apart. Het is niet zo dat ik super alto ben met allerlei vrolijke kleurtjes, vage kleding met frutseltjes en hyper in het rond spring om zo alternatief mogelijk over te komen. Uhm, verder denk ik dat ik wel vriendelijk over kom, althans dat probeer ik altijd vriendelijk te zijn tegen vreemden (hoewel mijn neutrale gezicht dan afschrikt soms..).
Ik hoop dat ik een beetje over kom als een kleine relaxte open minded basgitaar spelende skater tsjik die van goede muziek houdt
Oud 11-12-2002, 18:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
Blijkbaar kom ik over als een arrogant kijkende Olga. Terwijl dat dus mijn neutrale hoofd is.
Als mensen me leren kennen zijn ze vaak verbaasd dat ik blijkbaar toch heel anders ben dan ze dachten.

nou... mooi
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:28
Stevill
Stevill is offline
mensen denken bij mijn neutrale kop meestal ook dak diep aan het peinzen ben maar voor de rest denken de meesten huh wat een idioot enz en euhm oja ik kom ook vaak dom over alsof ik geen serieuze zijde heb.
Oud 11-12-2002, 18:48
charly not
charly not is offline
Ik zou weleens in de huid van een ander willen kruipen en dan kijken hoe ik overkom.. Ben ik echt zo benieuwd naar!!
Maar, wat ik wel hoor is dat ik heel arrogant overkom. Gewoon omdat ik zo kijk En volgens sommige mensen kan ik heeel veeel verschillende bekken trekken (ik heb volgens hen 1000 gezichten) Naja, het zal wel .
haha
Oud 11-12-2002, 18:49
shanli
shanli is offline
Hoe ik wil overkomen?
Als een sociaal kindje,dat grappig is (omg,dit klinkt erg )
Hoe ik overkom?
Echt geen idee,heb eens gehoord van een jongetje dat hij me sociaal vond overkomen(ja!maar nu zie ik em niet meer )
Ik kom vaak ook kinderlijk over,denk ik,ja,ik word ook altijd jonger geschat
En sommige vinden dat ik raar gekleed ben,terwijl dat niet echt zo is
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:50
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Ik kom over als een vietnamees .
mensen vragen mij altijd of ik stoned ben

maark weet net hoe je joint speld.....

ps...ninh, kom jij uit apeldoorn?
Oud 11-12-2002, 19:37
rodina
rodina is offline
Ik kom vaak over als een arrogante bitch die denkt de hele wereld aan te kunnen, ach schijn bedriegt..
Oud 11-12-2002, 20:48
Synonym
Synonym is offline
Ik schijn over te komen als gesloten, verlegen en lief. Tenminste, dat vonden klasgenoten van mij. Ik heb afgelopen weken stage gelopen bij een verzorgings/verpleeghuis en daar vonden ze me spontaan, aardig en lief, en ik kon goed met mensen omgaan dat had ik niet van verwacht. Maarja, ik straal ook niet agressie ofzo uit haha. Wat wil je: blond haar, bol gezicht en rode wangen
Oud 11-12-2002, 21:05
Verwijderd
Tja, ik schijn nogal vreemd over te komen op mensen. Mensen kunnen geen hoogte van mijn krijge. Ze vinden mij mij iets mysterieus en ongrijpbaars hebben. En dat klopt ook wel. Ik kan vrij onverspelbaar reageren. Ik reageer dus ook vrij impulsief. En tja en ik heb altijd wel aparte kleding aan. Waardoor mensen ook niet echt een duidelijke indruk van mij krijgen...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:08
Avelon
Avelon is offline
ik kom vrolijk over. en lief. enzo. soms zeggen mensen tegen me dat ze dachten dat ik onwijs overdreven was.
soms dachten ze dat ik nooit met hun om zou willen gaan.
de eerste twee dingen probeer ik wel te bereiken. de rest..tja dat is dan maar zo. dat wordt ook wel weer bijgesteld als ze me leren kennen.
soms vind ik het jammer dat mensen denken dat ik maar 1 kant heb. dat ik altijd die indruk bij ze achter laat.
- mijn kleding heeft weinig invloed. zelfs toen ik nog met al mijn punten liep leek ik lief. mensen denken hooguit dat ik vaag ben. of dus overdreven.

Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
volgens mij kom ik irl over als een ongelovelijke huppelkut, vooral als ik in een huppelkuttenbui ben en omdat ik beroerd veel praat. verder kom ik over als ontevreden zeikwijf, omdat ik vaak veel zeur. en verder geen id
Oud 12-12-2002, 03:24
maar
maar is offline
Ik had het daar van de week nog over met wat vrienden; zij vonden dat ik in het begin heel keurig overkwam, echt zo'n perfecte-schoondochter-type. En ze dachten dat ik arrogant was, omdat ik een goede houding heb en relatief lang ben. Normaal hoor ik altijd dat ik zo vrolijk lijk, en keurig zit er ook altijd wel bij, ben ook altijd heel vriendelijk en beleefd tegen volwassenen, echt een automatisme.. Verder ook heel vaak 'dametje', zelfstandig meisje dat geen anderen nodig heeft.
Nouja, ik kan me op zich wel voorstellen dat ik zo overkom, en mensen merken altijd later wel dat ik niet arrogant ben - niet tegen hen that is , en dat ik ook heel goed chaotisch en ongeorganiseerd kan zijn. Ik vind het wel belangrijk wat voor indruk ik achterlaat, bij mensen die ik wil leren kennen dan; mensen die zo'n ongeinteresseerde blik hebben bijvoorbeeld, niet echt positief.... ik probeer dan ook altijd op mijn slimst te kijken als er potentionele nieuwe vrienden of connecties in de buurt staan
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 06:04
Secreet
Secreet is offline
ligt aan op wie, waar en wanneer...

Op klanten zal ik vast heel netjes georganiseerd en volwassen overkomen...

Op vrienden gewoon maf

op buitenstaanders...idioot...

Ik weet het niet...
Oud 12-12-2002, 06:41
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
maark weet net hoe je joint speld.....
nou nog ff leren hoe je spelt spelt
Oud 12-12-2002, 11:36
Verwijderd
Het verschilt. Ik schijn redelijk zelfverzekerd en rustig over te komen, maar ik ben absoluut niet zelfverzekerd. Alleen maar handig op zich. Verder dus vooral als rustig.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 11:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
jaaa mij dus ook,
dus hmm blijkbaar kom ik nogal stoned over, ook al is het niet zo.
Het schijnt dat ik ook overkom alsof niets me kan raken, beetje arrogant, terwijl dat echt niet zo is ...
Maar aan de andere kant heb ik ook al gehoord dat ik lief overkom.
En voor de rest, er zullen wel veel verschillende meningen zijn van mensen over mij
...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:07
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Kom in eerste instantie bij veel mensen agressief over, hoor ik, omdat ik een hanekam heb en het leuk vind om met eyeliner te klooien . . . maar goed.
Volgens mij kom ik op internet, hier dus, wel zekerder over dan dat ik werkelijk ben, maar goed, die schijn is wel goed opzich.

Maar als ik dan met sommige mensen praat ben ik ineens een lief en aardige persoontje ( en dat ben ik volgens mij ook wel ), en prikken sommige ook wel door mijn buitenkant van mijn zelfvertrouwen heen.
Oud 12-12-2002, 12:25
Morphia
Morphia is offline
Ulgh.. Nou.. Ik denk op het eerste gezicht óf heel arrogant óf heel onzeker. Dat hangt af van de persoon die kijkt en of hij/zij dan goed kijkt. De moeite neemt in mijn ogen te kijken. Verder denk ik dat ik te kritisch overkom. Dat ben ik ook wel. Ik kan er niet tegen als iemand een ander afkraakt om zich er zelf beter door te voelen. Ik hoor vaak dat ik lief overkom, en dat ik een mystieke sfeer om me heen heb hangen. Maar ook heel droevig. En dat je niet aan mijn gezicht kunt zien wat ik denk of voel. (Bijvoorbeeld, als ik bijna moet huilen, staat mijn gezicht heel strak en gevoelloos.) Het hangt ook wel van mijn bui af. Hoe 'open' ik ben, verschilt per dag. Op dagen dat ik open ben, ben ik verlegen, kijk ik naar de grond, zeg ik weinig en droom ik veel. Heb ik veel behoefte aan muziek, kunst en schrijven. Luister ik eigenlijk alleen naar anderen. Maar als ik gesloten ben, zeg ik vrij veel, om de confrontatie uit de weg te gaan. Gek genoeg.

En toch.. Als ik echt mezelf kan zijn bij iemand, zeg ik wel vaak iets. Omdat ik veel denk en die gedachte dan wil delen.

Complex geval.
Oud 12-12-2002, 19:56
Roxy
Roxy is offline
hmm het ligt er een beetje aan in wat voor een situatie iemand mij voor het eerst ziet... op school ben ik redelijk rustig maar vriendelijk en open, op het werk ben ik wat meer beleefd, met vriendinnetje ben ik wat poinkeriger.... maar ik kom denk ik wel altijd over als een redelijk gesloten persoontje, ik lul altijd wel mee dat wel, ik ben niet verlegen ofzow... ik praat altijd wel met iedereen maar ik laat eigenlijk vrijwel nooit zomaar wat van mezelf zien..

verder ben ik een heel erg buien meisje, de ene keer ben ik superblij, vrolijk en poinkerig en de andere keer benk zo melancholisch alst maar zijn kan... maar die kant zien mensen meestal nie snel van mij....
Oud 12-12-2002, 20:22
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
jaaa mij dus ook,

...
me 3!!!!
Oud 12-12-2002, 20:25
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
...
oh. ik ook.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:31
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Great. Kunnen we in een praatgroep,de ASS (de Anonieme Stoned-Smoelen).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:36
Verwijderd
iedereen denkt wat anders van mij. beetje raar, want zo vreemd ben ik niet.
sommige mensen denken dat ik arrogant ben, wat volgens mij wel meevalt. en anderen zeggen dat ik erg verlegen ben, wat ook niet zo is. tja, ik weet zelf eigenlijk ook niet hoe ik mezelf moet zien. en eigenlijk boeit het me ook niet zo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:39
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik kom denk ik vrij dom, authistisch, stoned en hyper over op mensen..
waaaaaawwwwww
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:40
Verwijderd
Als mensen me zien lopen, kom ik arrogant over; mijn neutrale blik is blijkbaar niet zo ontzettend vrolijk. Ik heb het gevoel dat mensen mij of wel, of niet mogen, bij de eerste ontmoeting. Ze snappen me niet, vinden me te overdreven, te druk. Anderen vinden me juist spontaan, blij, lief. Bij mij in de klas was de conclusie: 'Vreemd, maar wel grappig'.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
InsaneBarbie schreef:
iedereen denkt wat anders van mij. beetje raar, want zo vreemd ben ik niet.
sommige mensen denken dat ik arrogant ben, wat volgens mij wel meevalt. en anderen zeggen dat ik erg verlegen ben, wat ook niet zo is. tja, ik weet zelf eigenlijk ook niet hoe ik mezelf moet zien. en eigenlijk boeit het me ook niet zo
Hee, jij hebt Mark Ryden in je avatar

En in jouw sig moet het niet 'uiterst telleurstellend' zijn maar 'kwalitief uiterst telleurstellend.. Maar dat is mierenneukerij enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:43
Verwijderd
ik oog voor de meeste mensen ongeïnteresseert.. En daarom vaak arrogant. Ik ben niet zo arrogant, maar voor het grootste deel van de mensen die ik tegen kom, heb ik gewoon geen interesse.

Pas ik iemand interessant genoeg vind toon ik hoe ik echt ben, vind ik dat niet, dat blijft mn relatie met iemand anders heel koel en zakelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 21:01
marlies
marlies is offline
Ik weet het niet zo goed.

Ik kom denk ik over als een lief meisje die graag wat doet voor anderen (werd nog wel eens misbruik van gemaakt) Mensen kijken wel eens naar me van wat een mislukkeling, meestal van die domme mutsen bij de bus en ik heb ik altijd zo iets van..Laat maar...

maar goed lief en aardig denk ik.
Oud 13-12-2002, 16:51
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Great. Kunnen we in een praatgroep,de ASS (de Anonieme Stoned-Smoelen).
sounds like fun..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:47
Verwijderd
Vaag , denk ik , niet echt serieus te nemen, raar. Druk.
Als je me beter kent denk ik dat dat middelste wel niet waar blijkt , veel mensen die ik niet echt heel goed ken vinden me iemand die onmogelijk serieus kan zijn, of een serieus gesprek mee te voeren is. Niets is echter minder waar.

Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:02
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik weet af en toe de meest krankzinnige dingen uit mijn hoofd en daarom zien sommige mensen mij als een wandelende encyclopedie . Maar verder heb ik niet echt een idee hoe ik overkom op anderen. (Laat die anderen dat maar zeggen Wolter, Jantiena? )
Reageren

Regels voor berichten