Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Dobermann heeft gelijk, dit topic heeft niets te maken met illegale software, de koper mag zelf beslissen of hij of zij illegale of gelicenseerde software installeerd. Dobermann heeft gelijk. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg toch ook niet "ik vind dat ik de bank mag beroven, dus doe ik het" ?? [Dit bericht is aangepast door Unexplained (03-08-2001).]
||
Citaat:
Doe alsjeblieft niet zo anarchistisch, daar schiet je niets mee op. Verder hebben we beide ons zegje gedaan, ik ga niet nader in op je posts betreffende dit onderwerp.
|
![]() |
Je weet dat iedere Nederlander VERPLICHT is zichzelf op de hoogte te stellen van de wet?
Ahahaha geef me aan zou ik zeggen, ip is hieronder. Doe alsjeblieft niet zo anarchistisch, daar schiet je niets mee op. Ik doe niet anarchistisch. Verder hebben we beide ons zegje gedaan, ik ga niet nader in op je posts betreffende dit onderwerp Laf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
PC kopen Einstijn | 16 | 21-09-2015 21:43 | |
Software & Hardware |
PC kopen of niet? Nick99 | 16 | 05-10-2013 10:30 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Software & Hardware |
[Processor]Doen of niet? I-brahimovic | 10 | 13-10-2003 11:03 | |
Software & Hardware |
Aldi pc, kopen of niet wp160366 | 61 | 15-12-2002 13:13 | |
Software & Hardware |
Digitale camera: Afga E-photo CL20, kopen of niet? Orion16 | 7 | 14-10-2001 18:50 |