Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 12:32
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Bazz schreef:
dan ben jij OF minder begaafd dan ik, OF je hebt geluk
Want met mijn ex heb ik toch redelijk vaak last van de tampon gehad hoor
Ik ontleen mijn antwoord aan een antwoord op een soortgelijke vraag die jaren geleden in de Viva werd gesteld. Er werd toen geantwoord dat een tampon te hoog zat om hinder te veroorzaken bij de geslachtsgemeenschap. Ik ben dus niet minder begaafd dan jij (in ieder geval wel evenveel als jij, maar zeker niet meer), en het is evenmin zo dat ik er zelf ervaring mee heb. Ik weet alleen dat het mogelijk is om te doen. Dat jij bij jouw ex wel last van de tampon had kan 2 redenen hebben. De eerste is dat ze de tampon mogelijk niet ver genoeg inbracht. De tweede is dat je vrij diep bij haar naar binnen ging en daardoor de tampon voelde. Ik hou het wat dat betreft op het laatste. Als je weet dat je partner een tampon inheeft kun je daar rekening mee houden door niet al te diep bij haar naar binnen te gaan, dus het is zeker mogelijk.
Oud 27-12-2002, 12:38
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Is toch dom om te vrijen met een tampon in.... zij kan hem toch ff er uitdoen en achteraf er een nieuwe insteken, is veel comfortabeler
Oud 27-12-2002, 13:01
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
x_roosje_x schreef:
Is toch dom om te vrijen met een tampon in.... zij kan hem toch ff er uitdoen en achteraf er een nieuwe insteken, is veel comfortabeler
Het is niet dom, hooguit ongebruikelijk, maar als geen van beide partners er moeite mee heeft is het in ieder geval geen enkel bezwaar om het te doen.
Oud 27-12-2002, 20:00
very drunk driver
very drunk driver is offline
volgens mij is het ook gevaarlijk gaat toch dat touwtje schuren langs de condoom en dan gaat hij kapot snappie.
Oud 27-12-2002, 20:53
3rd Rock
3rd Rock is offline
volgens mij gaat het vrij lastig met een tampon..... kon em met mijn vingers al aanraken en mijn vingers zijn toch iets korter......
nou ja, ze deed em altijd uit dus verder weet ik het ook niet...
Oud 28-12-2002, 00:47
Eva*
Eva* is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef:
Je kunt een tampon toch gewoon door de wc spoelen??
Nee, uitgezonderd tampons van het merk Tampax.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 10:34
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
ik zou het niet ergvinden. laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanggggggggg gelden was het ook eens gebeurd. samen omnder de douche gegaan en ik was ongesteld geworden. toen heb ik het wel gewoon ff gedaan. en ze mogen door de wc hoor
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
E.v.a schreef:
Tampax dingen zijn raarrr
Die zetten uit in de lengte...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:38
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Uitzetten in de lengte?????
Meestal is dit toch in de breedte....
Heb er nog geen last van gehad iig
En ik doe ze ook maar door de wc....nog geen problemen mee gehad
Oud 28-12-2002, 17:05
aquafemme
aquafemme is offline
Volgens mij heeft mathfreak gelijk. Het kan wel degelijk denk ik, seks met een tampon in, maar of het inderdaad confortabel is? ? ?

Maar goed, de vrouwen die in de prostitutie zitten zijn ook ongesteld, dus vrijen (denk ik) met comdoom en Tampon.

Oud 29-12-2002, 18:38
Breg
Breg is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik ontleen mijn antwoord aan een antwoord op een soortgelijke vraag die jaren geleden in de Viva werd gesteld. Er werd toen geantwoord dat een tampon te hoog zat om hinder te veroorzaken bij de geslachtsgemeenschap.
Ik moet meteen denken aan: stel dat als je sex hebt terwijl je een tampon in hebt en de jongen ´duwt` per ongeluk het touwtje in je vagina. Dan heb je best wel een probleem volgens mij, moet je die tampon eruit pulken ofzo .
En als ik een tampon in doe, kan ik de onderkant nog net met mijn vinger aanraken, dus zo diep zit ie nou ook weer niet.

Iets anders:
Ik ben een keer bij zo´n waterzuiveringsbedrijf geweest met school. En dan hebben ze ook een soort zeef waarmee al het afval dat in het water zit, wordt tegenhouden, die halve zeef zat vol met tampons die mensen door de wc hadden gespoeld.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 18:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Breg schreef:
Iets anders:
Ik ben een keer bij zo´n waterzuiveringsbedrijf geweest met school. En dan hebben ze ook een soort zeef waarmee al het afval dat in het water zit, wordt tegenhouden, die halve zeef zat vol met tampons die mensen door de wc hadden gespoeld.
ja... en?
Oud 29-12-2002, 18:43
Ruthjuh
Ruthjuh is offline
Uhh neit echt raar hoor als je hem gewoon verwisseld..
Weet ie ook eens hoe dat gaat...toch?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:41
Verwijderd
neuh zou k nooit doen denk ik, ik vind ongesteld zijn en bloed enzo zowieso al ranzig, dat wil je toch niemand aandoen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 17:37
Breg
Breg is offline
Citaat:
Qimm schreef:
ja... en?
het zag er niet echt smakelijk uit (zwak uitgedrukt). Maar mij werd toen verteld dta het slecht is tampons en maandverband door de wc te spoelen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:17
Kali
Kali is offline
Citaat:
Breg schreef:
het zag er niet echt smakelijk uit (zwak uitgedrukt). Maar mij werd toen verteld dta het slecht is tampons en maandverband door de wc te spoelen.
ehm, maandverband ni door wc versta ik, ma bij maandverband hebde dan da zakske enz om alles te camoufleren en weg te stoppen... maar een tampo? das toch vies ? allé heb altijd gehoord "doorspoelen" en volges mij ist tochni berekend da da in de vuilnisbak vliegt? + herinner me zo'n voorlichting dat de tampon door wc moest, maar de inbrenghuls niet tenzij het die van karton was ( ja vaag maarbon , zo was het ...)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:51
ekki
ekki is offline
Citaat:
E.v.a schreef:
Wat is dat voor een onzin?
Waarom is dat nou weer?
Omdat ze uitzetten in de lengte?
Dan kan de wc nog verstopt raken, lijkt me.

Nouja, het zal wel.
Oud 02-01-2003, 08:14
sofie3
sofie3 is offline
Tampons mogen *niet* doorgespoeld worden! Enkel de inbrenghuls is biologisch afbreekbaar, omdat die van karton is. Denk dus aan ons milieu en stop ze in het daartoe bestemde afvalemmertje.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:57
Breg
Breg is offline
Citaat:
Kali schreef:
ehm, maandverband ni door wc versta ik, ma bij maandverband hebde dan da zakske enz om alles te camoufleren en weg te stoppen... maar een tampo? das toch vies ? allé heb altijd gehoord "doorspoelen" en volges mij ist tochni berekend da da in de vuilnisbak vliegt? + herinner me zo'n voorlichting dat de tampon door wc moest, maar de inbrenghuls niet tenzij het die van karton was ( ja vaag maarbon , zo was het ...)
1. Je kunt bij de drogist speciale blauwe plastic zakjes kopen om het in te doen.
2. je kunt er ook gewoon wat wc papier omheen wikkelen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:06
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Tampons mogen *niet* doorgespoeld worden! Enkel de inbrenghuls is biologisch afbreekbaar, omdat die van karton is. Denk dus aan ons milieu en stop ze in het daartoe bestemde afvalemmertje.
een tampon is ook biologisch afbreekbaar want van katoen, dus ik spoel ze wel door...en nee natuurlijk mag je geen maandverband doorspoelen want dat is van plastiek en wat weet ik allemaal dus niet biologisch afbreekbaar...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 03:09
Verwijderd
Citaat:
wondersbestaan schreef:
Ik doe het tenminste wel altijd. Maandverband mag niet door het toilet gespoeld worden, maar tampons toch wel?
Ik ook altijd; tampons door de wc en maandverband in de prullenbak.

En nee ik zou dat nooit doen waar m'n vriend bij is. Ik kan me (net als iemand anders al zei) niet voorstellen dat ik me bij wie dan ook zo op m'n gemak zou voelen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 09:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
een tampon is ook biologisch afbreekbaar want van katoen, dus ik spoel ze wel door...en nee natuurlijk mag je geen maandverband doorspoelen want dat is van plastiek en wat weet ik allemaal dus niet biologisch afbreekbaar...
t gaat niet om biologisch afbreekbaar of niet. Tampons zetten uit als ze nat worden (dus nog meer dan ze al deden in je lichaam), waardoor sommige w.c.'s verstopt kunnen raken.

Regels voor berichten