Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Voor mannen vind ik strakke truitjes eng, maar ultra-strakke broeken ook. (Tenzij het leer is of spijker bij een hardrock-typje)
![]() Verder vind ik een korte broek ook niet charmant, zowel voor mannen als voor vrouwen niet. Maar goed, het is ook weleens warm hè? Ook vind ik ordinaire kleding soms erg lelijk, denk aan hotpants en 'kijk-mijn-tieten-eens-bungelen'-truitjes. Kakker-kleding is ook niet mijn ding, maar dat heeft meer met mijn smaak te maken dan met wat kan en wat niet. |
![]() |
|
Leer vind ik zelden 'niet te'. Zoiets kan IMHO alleen maar razend ordinair staan.
Verder ligt het helemaal aan de persoon zelf. Dikkere, vollere mensen met naveltruitjes vind ik niet zo'n succes. Dunne mensen met kleren die alles nog eens benadrukken daarentegen vind ik ook geen mooi gezicht. Of van die tijgerprintleggings. *gruwel* Ik hou zelf helemaal niet van mensen die twintigduizend kettingen en armbanden aandoen met dan nog eens een baggy broek en een stropdas over een trui een een tshirt. Dat vind ik dus te. Niet dat het me stoort, want iedereen zijn eigen ding.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind nix echt lelijk ofzo.. klet r nooit zo op. Ja ok wat die jonge gothjes en skatertjes dragen zo superoverdreven veel armbandjes kettingkjes etc........ wat maartje al zei, te is nooit goed.. (ofzoiets ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
nouwjahh.. ik vind 3 kragen over elkaar heen altijd erg overdreven.. maar dat gaaat dan nog wel
ik loop dan wel es over de Nieuwedijk ( A'dam) en dan zie je links en rechts van die winkels (bijvoorbeeld Lipstick), waar dan van die 'nepleer korte rokjes met je kan nog net geen tepels zien latex truitjes sletten' uit komen. Bahh.. |
![]() |
|
- Kuitbroeken bij jongens met slofjes eronder, want natuurlijk dragen ze die zo dat je al dat beenhaar vrolijk bevrijd onder de broek vandaan ziet krullen. En dna ook nog is zo'n pseudo hip spijkerjasje erboven,, ulgh
- Gothic jurken (sorry maar)
||
![]() |
Citaat:
de groeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik krijg complimenten!! 2: vergelijk Gothic niet met Alto's!!! [ontopic] lelijk: -te blote kleren (buikjes enzooi ook) -lak -kleren van nike e.d. -rubber -leggings -te dikke mensen in strakke kleren. -hiphop figuren
||
(S)
Citaat:
En als jij er als een wit meisje of een XXXXL-kledingdraagster erbij wilt lopen, ga je gang hoor. ![]() Ík sta niet voor lul. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- leggings kúnnen heel mooi staan imho, mits je een mooi lijntje hebt en je een beetje classy weet te kleden.. maar de tijgerprint leggings en andere leggings bij mensen met een minder mooi figuur vind ik niet zo geslaagd
- idd zoals Nare Man zei, overdreven alto's en sommige gothics vind ik er persoonlijk belachelijk uitzien (al ben ik het niet met je goot-theorie eens ![]() - lak e.d. - te blote kleding, bloot kan sexy zijn in bepaalde mate - verder vind ik truttige kleding totaal niet boeiend.. zonde ![]()
||
Citaat:
Een lichtgroene met zwarte laarsjes eronder. Mja...Het was niet echt geslaagd. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies. De kern van de maatschappij is volgens mij tolerantie. En dat wil dus niet zeggen dat elke werknemer maar goffiks moet aannemen, maar dat die goffiks ook moeten accepteren dat onder omstandigheden van hen verwacht wordt dat ze zich kleden zoals de samenleving van ze verwacht. Je levert individualiteit in, true, maar als je dat niet doet ben je inflexibel en intolerant, en dan zijn die alto's ineens helemaal niet meer zo open-minded als ze eigenlijk plachtten te zijn.
|
![]() |
|
-trainingspakken
-niet-flatterende bomma-gothic-jurken (mooi & origineel goth kan wél mooi zijn) -van die 'bomberjacks' ofzo of erger: dikke jasjes zonder mouwen *ril* -op elk kledingstuk een merk dragen dat overduidelijk zichtbaar is: lijkt teveel alsof je gesponsord wordt! -136587 kragen over elkaar -fascisto-outfits -... |
![]() |
|
Alle 'gothic'mensen die ik ken zien er over het algemeen niet uit:
lelijke blonde uitgroei bij pikzwart haar lange vette slierten haar die langs het gezicht hangen lelijke vleermuiskettingen om hun nek en huge pentagrammen standaard jurkjes (zwart met rood en van die touwtjes voor ![]()
|||
Citaat:
Als je even hard vind dat zij voor lul lopen, dan maakt het je niet uit wat zij ervan vinden. Een groep die jou meer aanspreekt kan het geweldig vinden hoe je je kleed. Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
- overdreven kakkerig....300 kraagjes over elkaar en het dan ook nog voor elkaar krijgen om er een bodywarmer overheen te proppen....
- van die superstrakke broeken die 20 maten te klein zijn aandoen en er dan zo'n superstrak truitje van 30 maten te klein waar je buik teveel te zien is tot op 20 cm boven je navel.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
(S)
Citaat:
Ja, daarom zie je altijd kudde's alto's lopen in de stad ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar je kunt toch wel zelf invullen wat extreem is en wat niet? Bodyarmors ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() dirkewart broek met sandalen ![]() te:alles wat hierboven gezegd is(vooral anita kleren kunnen zeer sterk overdreven worden imho ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geen idee hoe je mijn kleedstijl noemt... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lifestyle |
Kleding die jij er NIET uit vindt zien Roos | 75 | 17-06-2003 13:26 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |