Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 09:57
Roxy
Roxy is offline
zoals al gezegd alles wat TE is, ofdat nou 10 opstaande kragen of 10 kettingen aan de broek zijn...

verder alle kleding die bedoelt is om koel over te komen dus onder andere de 'zie mij sexy zijn' kleding en de 'zie mij ubertrue zijn' kleding...
Oud 17-12-2002, 09:59
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Gothics en van die Ultra-Alto's hebben geen idee ervan hoe verschrikkelijk ze voor lul lopen .
onzin imo. ik kan je zo aanwijzen welke gothics wel stijl hebben en welke niet
Oud 17-12-2002, 10:02
Synonym
Synonym is offline
Honderd kraagjes over elkaar heen om te laten zien hoe kak ze wel niet zijn

Héle-strakke-waar-de-borsten-uitfloepen-truitjes om te laten zien hoe slet ze wel niet zijn

Tien spikearmbanden om één arm + duizend gekleurde armbandjes en 5 panty's over elkaar aan om te laten zien hoe alto ze wel niet zijn

Alles zwart en satan, pandabeertjesmake-up en voorál een pentagram en lelijke kettingen om hun nek om te laten zien hoe gothic ze wel niet zijn.

Kortom: alles wat té is en waar ze persé iets mee willen showen ofzo.
Oud 17-12-2002, 12:48
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
a new noise schreef:
dat mag dan wel zo zijn, maar sinds wanneer heb jij verstand van stijl?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:56
Qamra
Qamra is offline
Kleding die niet bij de dragers passen (bv: een broek met maatje 36 om een reet van maat 44 hijsen en dan denken dat je zo mooi bent.. Mensen die gewoon met de verkeerde maat rond lopen (en dan bedoel ik geen skate-broeken mee, want die zijn wél op maat gemaakt en niet gewoon een te grote maat.. Hoewel colorblind dat wel doet..)) en overdreven kleding; té kakkerig, te tuttig, té ouwewijverig, té sexy, etc.
Oud 17-12-2002, 16:19
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Maar ik mag vinden dat ze er niet uitzien.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:20
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Die gast in jouw avatar trouwens, ben jij dat?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja. Het verschil is alleen dat die later wel een normale baan krijgen en een normaal leven, terwijl gothics en alto's die er later nog zo bijlopen uitgelachen worden en in de goot eindigen.

Maarja, je blijft natuurlijk stoer als je roept dat de maatschappij kut is en je niet in een hokje past.
Super opmerking! helemaal mee eens.. zie die alto's en gothics (nahja gothics zien er vaak nog wel aardig verzorgd uit en kopen er meestal in 'real life' niet zo bij maar goed) later maar eens een kantoor runnen ofzo.. zie je het voor je..

Ik wat ik echt te vind zijn lichte broeken met donkere strings... en Roze met Rood combineren... (vooral roze broek en rood blousje)..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:34
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Honderd kraagjes over elkaar heen om te laten zien hoe kak ze wel niet zijn

Héle-strakke-waar-de-borsten-uitfloepen-truitjes om te laten zien hoe slet ze wel niet zijn

Tien spikearmbanden om één arm + duizend gekleurde armbandjes en 5 panty's over elkaar aan om te laten zien hoe alto ze wel niet zijn

Alles zwart en satan, pandabeertjesmake-up en voorál een pentagram en lelijke kettingen om hun nek om te laten zien hoe gothic ze wel niet zijn.

Kortom: alles wat té is en waar ze persé iets mee willen showen ofzo.
even voor de duidelijkheid: als je een pentagram draagt ben je nog geen gothic...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Voor mannen vind ik strakke truitjes eng, maar ultra-strakke broeken ook. (Tenzij het leer is of spijker bij een hardrock-typje) .
Verder vind ik een korte broek ook niet charmant, zowel voor mannen als voor vrouwen niet. Maar goed, het is ook weleens warm hè? Ook vind ik ordinaire kleding soms erg lelijk, denk aan hotpants en 'kijk-mijn-tieten-eens-bungelen'-truitjes.
Kakker-kleding is ook niet mijn ding, maar dat heeft meer met mijn smaak te maken dan met wat kan en wat niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:39
Phileine
Phileine is offline
Leer vind ik zelden 'niet te'. Zoiets kan IMHO alleen maar razend ordinair staan.

Verder ligt het helemaal aan de persoon zelf. Dikkere, vollere mensen met naveltruitjes vind ik niet zo'n succes. Dunne mensen met kleren die alles nog eens benadrukken daarentegen vind ik ook geen mooi gezicht.

Of van die tijgerprintleggings. *gruwel*

Ik hou zelf helemaal niet van mensen die twintigduizend kettingen en armbanden aandoen met dan nog eens een baggy broek en een stropdas over een trui een een tshirt. Dat vind ik dus te.

Niet dat het me stoort, want iedereen zijn eigen ding.
Oud 17-12-2002, 20:28
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
Glow schreef:
Glimmende broeken..echt glimmend zegmaar...

bah. heel erg bah.
behalve die van mij dan he

ik vind nix echt lelijk ofzo.. klet r nooit zo op. Ja ok wat die jonge gothjes en skatertjes dragen zo superoverdreven veel armbandjes kettingkjes etc........

wat maartje al zei, te is nooit goed.. (ofzoiets)
Oud 17-12-2002, 21:22
Verwijderd
wijde broeken aka. drugssmokkelbroeken
256 armbandjes om de arm van één of ander kansloos festival
teveel make-up
meer dan 2 kragen

...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:49
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
gentleman schreef:
wijde broeken aka. drugssmokkelbroeken
256 armbandjes om de arm van één of ander kansloos festival
teveel make-up
meer dan 2 kragen

...
nee jij bent lekker!
Oud 18-12-2002, 09:12
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Die gast in jouw avatar trouwens, ben jij dat?
ja
Oud 18-12-2002, 10:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Scatterheart schreef:
Leer vind ik zelden 'niet te'. Zoiets kan IMHO alleen maar razend ordinair staan.
Als Anita- types het dragen wel, maar een alternatief type (m/v) staat het vaak toch wel erg mooi naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:53
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
nouwjahh.. ik vind 3 kragen over elkaar heen altijd erg overdreven.. maar dat gaaat dan nog wel

ik loop dan wel es over de Nieuwedijk ( A'dam) en dan zie je links en rechts van die winkels (bijvoorbeeld Lipstick), waar dan van die 'nepleer korte rokjes met je kan nog net geen tepels zien latex truitjes sletten' uit komen. Bahh..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:24
nps
nps is offline
- Kuitbroeken bij jongens met slofjes eronder, want natuurlijk dragen ze die zo dat je al dat beenhaar vrolijk bevrijd onder de broek vandaan ziet krullen. En dna ook nog is zo'n pseudo hip spijkerjasje erboven,, ulgh
- Gothic jurken (sorry maar)
Oud 18-12-2002, 13:30
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
[B- Gothic jurken (sorry maar) [/B]
voor een mening hoef je je nooit te verontschuldigen

nou vooruit dan maar, maar wel in kleine lettertjes copyright nare man
Oud 18-12-2002, 16:18
PiLa
PiLa is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja. Het verschil is alleen dat die later wel een normale baan krijgen en een normaal leven, terwijl gothics en alto's die er later nog zo bijlopen uitgelachen worden en in de goot eindigen.

Maarja, je blijft natuurlijk stoer als je roept dat de maatschappij kut is en je niet in een hokje past.
hm...wie zegt dat 'gothics en alto's 'niet een normaal leven kunnen krijgen+een normale baan? moet je perse bepaalde kleding dragen om 'normaal'te zijn? En dan isset oowk nog de vraag wat je 'normaal'noemt. Als mensen roepen dat de maatschappij kut is , moeten ze dat zelf weten. en al dat kastjes gedoe is toch al onzin. iedereen moet aan doen wattie wil als ie zich dr goed bij voelt. owkej, ik vind zelf oowk dat sommige dingen echt TE erg zijn, maar ik beoordeel mensen meestal niet op hun kleidng. je kunt aan iemands ding toch niet zien wat voor iemand hij/zij later wordt...wie weet eindig jij later wel in de goot?

de groeten
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:20
PiLa
PiLa is offline
ding=kleding(weetikveelhoeveelste regel van ondere)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:22
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
]{ing schreef:
? hoezo bekrompen..
ok niet bekrompen dan ,sieg heil brotha
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:30
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
ok niet bekrompen dan ,sieg heil brotha
haha
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:49
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
nare man schreef:
1: ik heb een normale baan. op kantoor en ja ik loop erbij als Goth daar (weliswaar zonder make-up)
ik krijg complimenten!!

2: vergelijk Gothic niet met Alto's!!!

[ontopic]
lelijk:
-te blote kleren (buikjes enzooi ook)
-lak
-kleren van nike e.d.
-rubber
-leggings
-te dikke mensen in strakke kleren.
-hiphop figuren
Oud 18-12-2002, 16:57
PiLa
PiLa is offline
Citaat:
a new noise schreef:
tjoa.
wa noem jij voor lul lopen? da doe je pas als je je iets aantrekt van wat andere mensen van je vinden..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:58
PiLa
PiLa is offline
Citaat:
PiLa schreef:
tjoa.
wa noem jij voor lul lopen? da doe je pas als je je iets aantrekt van wat andere mensen van je vinden..
whaaa ik ben slecht!sorry verkeerde iemand...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:59
PiLa
PiLa is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Gothics en van die Ultra-Alto's hebben geen idee ervan hoe verschrikkelijk ze voor lul lopen .
tjoa.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:51
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
PiLa schreef:
tjoa.
Onzin. Je loopt voor lul wanneer anderen dat vinden en daar kun jij alleen wat aan doen door je wat normaler te kleden.

En als jij er als een wit meisje of een XXXXL-kledingdraagster erbij wilt lopen, ga je gang hoor.

Ík sta niet voor lul.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
STP schreef:
Ach, das tenminste nog vrolijk, beetje als die 13-jarige so-called-gothics...
doel je nu op mij?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:42
PiLa
PiLa is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Onzin. Je loopt voor lul wanneer anderen dat vinden en daar kun jij alleen wat aan doen door je wat normaler te kleden.

En als jij er als een wit meisje of een XXXXL-kledingdraagster erbij wilt lopen, ga je gang hoor.

Ík sta niet voor lul.
waar slaat da 'wit meisje'nouw weer op. en da XXXXL- kledingdraagster. en als je zelf toch niet vind dat je voor lul loopt hoef je je nerges druk om te maken. DAT is dus onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:49
Rrr.
Rrr. is offline
- leggings kúnnen heel mooi staan imho, mits je een mooi lijntje hebt en je een beetje classy weet te kleden.. maar de tijgerprint leggings en andere leggings bij mensen met een minder mooi figuur vind ik niet zo geslaagd
- idd zoals Nare Man zei, overdreven alto's en sommige gothics vind ik er persoonlijk belachelijk uitzien (al ben ik het niet met je goot-theorie eens )
- lak e.d.
- te blote kleding, bloot kan sexy zijn in bepaalde mate
- verder vind ik truttige kleding totaal niet boeiend.. zonde
Oud 18-12-2002, 21:10
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
- leggings kúnnen heel mooi staan imho, mits je een mooi lijntje hebt en je een beetje classy weet te kleden.. maar de tijgerprint leggings en andere leggings bij mensen met een minder mooi figuur vind ik niet zo geslaagd
Een lerares liep er vorige week mee.
Een lichtgroene met zwarte laarsjes eronder.
Mja...Het was niet echt geslaagd.
Oud 18-12-2002, 23:31
Verwijderd
Trainingspakken *rilt*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 09:38
S
S is offline
Citaat:
PiLa schreef:
waar slaat da 'wit meisje'nouw weer op. en da XXXXL- kledingdraagster. en als je zelf toch niet vind dat je voor lul loopt hoef je je nerges druk om te maken. DAT is dus onzin.
Nee, sorry meisje.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:

Ík sta niet voor lul.
Dat vind jij, maar als je met jouw kleren, die volgens mij toch kak zijn , bij mijn vriend/de kerels die onze tattoos zetten zou aankomen, denk ik dat je enorm werd uitgelachen. Simpelweg omdat dat dus weer ver van hun smaak ligt. (En nee, ze zijn niet gothic/alto). Maar goed, over het algemeen word je inderdaad veel minder nagekeken als je nette kleding draagt, dan wanneer je tien kettingen aan je broek hebt hangen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:57
Verwijderd
Precies. De kern van de maatschappij is volgens mij tolerantie. En dat wil dus niet zeggen dat elke werknemer maar goffiks moet aannemen, maar dat die goffiks ook moeten accepteren dat onder omstandigheden van hen verwacht wordt dat ze zich kleden zoals de samenleving van ze verwacht. Je levert individualiteit in, true, maar als je dat niet doet ben je inflexibel en intolerant, en dan zijn die alto's ineens helemaal niet meer zo open-minded als ze eigenlijk plachtten te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
-trainingspakken
-niet-flatterende bomma-gothic-jurken (mooi & origineel goth kan wél mooi zijn)
-van die 'bomberjacks' ofzo of erger: dikke jasjes zonder mouwen *ril*
-op elk kledingstuk een merk dragen dat overduidelijk zichtbaar is: lijkt teveel alsof je gesponsord wordt!
-136587 kragen over elkaar
-fascisto-outfits
-...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:11
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Ík sta niet voor lul.
wat is jouw definitie van ''wat normaler''? ..nee jij staat niet voor lul, jij kleed je immers wat normaler..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:02
Synonym
Synonym is offline
Alle 'gothic'mensen die ik ken zien er over het algemeen niet uit:

lelijke blonde uitgroei bij pikzwart haar
lange vette slierten haar die langs het gezicht hangen
lelijke vleermuiskettingen om hun nek en huge pentagrammen
standaard jurkjes (zwart met rood en van die touwtjes voor )
Oud 19-12-2002, 12:15
nps
nps is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Als je even hard vind dat zij voor lul lopen, dan maakt het je niet uit wat zij ervan vinden. Een groep die jou meer aanspreekt kan het geweldig vinden hoe je je kleed.

Citaat:
Ík sta niet voor lul.
Oh jawel
Oud 19-12-2002, 12:29
June bug
June bug is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
zie die alto's en gothics later maar eens een kantoor runnen ofzo.. zie je het voor je..
Natuurlijk bepaalt de wijd-heid van je broek ook meteen je leidinggevende vaardigheden... toch?
Oud 19-12-2002, 18:55
Verwijderd
- overdreven kakkerig....300 kraagjes over elkaar en het dan ook nog voor elkaar krijgen om er een bodywarmer overheen te proppen....
- van die superstrakke broeken die 20 maten te klein zijn aandoen en er dan zo'n superstrak truitje van 30 maten te klein waar je buik teveel te zien is tot op 20 cm boven je navel.. en dan zo'n flubbuik die met honderd van die vetlagen over je broek heen komen...en dat je borsten er dan ook nog met te veel inkijk over het truitje heen floepen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:09
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
1: ik heb een normale baan. op kantoor en ja ik loop erbij als Goth daar (weliswaar zonder make-up)
ik krijg complimenten!!

2: vergelijk Gothic niet met Alto's!!!

[ontopic]
lelijk:
-te blote kleren (buikjes enzooi ook)
-lak
-kleren van nike e.d.
-rubber
-leggings
-te dikke mensen in strakke kleren.
-hiphop figuren
he decco, hoe is het jongen.
Oud 19-12-2002, 19:14
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
blabla
Ultra-Alto's.... lol
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:21
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:

Als je even hard vind dat zij voor lul lopen, dan maakt het je niet uit wat zij ervan vinden. Een groep die jou meer aanspreekt kan het geweldig vinden hoe je je kleed.

Ja, daarom zie je altijd kudde's alto's lopen in de stad .

Citaat:
Oh jawel
Oeh, shit .
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:23
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
]{ing schreef:
wat is jouw definitie van ''wat normaler''? ..nee jij staat niet voor lul, jij kleed je immers wat normaler..
Ik had eigenlijk geposts 'volgens het heersende beeld', maar dan kregen we weer discussies over wat dat is.

Maar je kunt toch wel zelf invullen wat extreem is en wat niet?

Bodyarmors .
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 20:20
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Dat vind jij, maar als je met jouw kleren, die volgens mij toch kak zijn , bij mijn vriend/de kerels die onze tattoos zetten zou aankomen, denk ik dat je enorm werd uitgelachen. Simpelweg omdat dat dus weer ver van hun smaak ligt. (En nee, ze zijn niet gothic/alto). Maar goed, over het algemeen word je inderdaad veel minder nagekeken als je nette kleding draagt, dan wanneer je tien kettingen aan je broek hebt hangen.
Ik denk dat ik eerder enorm zou lachen bij het zien van iemand in leer dan iemand in 'kak'.
Oud 20-12-2002, 09:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Scatterheart schreef:
Ik denk dat ik eerder enorm zou lachen bij het zien van iemand in leer dan iemand in 'kak'.
Jij, ja. Maar ik heb het hier toch niet over jou?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 12:11
shanli
shanli is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
- Kuitbroeken bij jongens met slofjes eronder, want natuurlijk dragen ze die zo dat je al dat beenhaar vrolijk bevrijd onder de broek vandaan ziet krullen.
dat is juist mooi
dirkewart broek met sandalen

te:alles wat hierboven gezegd is(vooral anita kleren kunnen zeer sterk overdreven worden imho )
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 12:41
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Neuh, ik kleed mezelf niet 'kak' hoor .

Geen idee hoe je mijn kleedstijl noemt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten