Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.cu2.nl/Saaaz Als de fotoos het doen deze foto ook hier heb ik mijn bril op en op die cu2 foto (onderaan op die site) niet...
Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 21:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ce-El-Wan en mij herken je zo. Dat zijn de 2 cynische eikels ![]()
|
Nou nou nou jongens
wat een ongelovelijk vet concert. wat super. hoop dat ik dit concert elke week kan zien. Niet dus. Wat een bagger. Ik stelde me er veel van voor, 2 jaar geleden in voorprog van Deftones waren ze niet al te best, maar dit was niet veel beter. Het geluid zoog als een aap, de gitarist heeft een te mager geluid, neem een 2e gitarist zou ik zeggen. Ik ergerde me aan de dat-recorder die meespeelde, voor de 2e zang en extra gitaargeluid, ik ergerde me aan de onzuivere zang van Stephen. Alleen de laatste nummers vielen mee, dat moet ik ze wel nageven. Niemand zal het met me eens zijn, want 2 vrienden en ik vonden het bagger maar kregen gelijk op onze kop van iemand want 'de zaal vond het wel vet'. Fuck de zaal, ik vond het geen briljant concert, ze kwamen niet verder dan een leuk opwarmertje.
||
Citaat:
Ik vond het wel erg goed, maar idd niet briljant. Pulse Ultra loste zijn verwachting een stuk beter in. Op een paar technische problemen na was dat concert heerlijk. Jammer alleen dat weinig mensen ze nog kenden wat bij Taproot duidelijk anders was. saillant detail: Toen Stephen vroeg wie Welcome allemaal had stak 3 kwart van de zaal z'n arm omhoog. Toen ie vervolgens vroeg wie het nummer Time kende misschien 20 man terwijl dat nummer toch echt op die cd staat. ![]()
|
![]() |
Pulse Ultra kende ik niet maar vond ik erg goed (sorry friso
![]() Taproot had ik beter verwacht, maar ik vond ze zeker niet slecht. Af en toe was de zang een beetje gaar maar verder ![]() Enne, Martin Dude, heb ik jou ook gezien?
||
Citaat:
![]() stond jij met Pulse Ultra heel dicht bij de linker deur?ofwel de bar ![]() en stonden er toen 4 gasten voor je? 1 met atari shirtje? dat was ik! ~*again: ik weet niet 100% zeker dat ik jou gezien heb ![]()
||
Citaat:
makkelijkste is gewoon een liedje of 2 te downloaden lijkt mij .?
||
![]() |
Citaat:
erm da's dan toch de rechterdeur? Nah goed ik stond daar idd, wel iemand met atari shirtje gezien ja denk ik. ik had een zwart shirt aan met een capuchon en ehm eerst een haarband en toen een staartje en ik had een blauwe dickies broek (voor het geval je goed hebt op gelet) ![]()
||
Citaat:
waar stephen ervanf spoirng of aan de andere kant? ik stond aan de andere kant... (als je met het gezicht naar het podium staat dan dus links) khad een rood vestje aan maargoed.. ik vond het erg leuk... ik verwachtte er niet teveel van omdat ik al opde cd hoorde dat er tweestemmen waren en vaak waren die twee stemmen allebei van stephen dusja dan verwacht ik niet echt dat dat helemaal zo gezongen gaat worden, daar kan je dus van te voren gewoon rekening mee houden. Maargoed toen ik het dus hoorde vond ik het goed.. ja er was dus wel een tweede stem, kheb niet gezien dattie van de drummer was maar dat zal dan wel inderdaad ja.. Ik vond ze echt wel goed spelen en ik vond het echt vet dattie zoveel contact met et publiek had enzo... ja echt goed.. Pulse ultra vond ik ook cool, alleen de zang vond ik niet zo mooi... hij kon wel moi zingen maar ik vond zijn stem niet echt heel erg cool. De gitarist was trouwens geweldig wahaha hoe die bewoog! kmoes de hele tijd om hem lachen... maargoed verder heb ik niet echt iemand gezien hier van dit forum... maarja ik weet ook niet hoe iedereen eruit ziet enzoow..
|
![]() |
|
|