Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat moet ik hier nou van denken?
|
![]() |
haha ik hoop niet dat je de enige bent die ze voor negen euro heeft!!!!!!1 ik gun het je wel ofzo maar ik wil dat ook.. morge ff kijken (en kopen)
ben je jarig weezz? zoja Pfiesjat jupz ik was gister jarig ![]() als je op de site op het icoontje van ticketservice klikt, dan staat er wel gewoon 9 euro. dusseh, gewoon melkweg site foutje... ohja, hoe doe je zo'n quote-ding? ik ben blont en computers kunnen niet met mij omgaan ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
hahah, laat maar, keb m al ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
dus ik ben heeeeeeel erg blij met mijn kaartje Ghi! en quoten... nouja je weet het nu al... maar daar staat dus zoon icoontje voor haha... niet dat het nut heeft om dat nog te zeggen.... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Enne, zo te lezen zijn er veel mensen die komen van t forum, en anders sleep je gewoon iemand mee ![]() *heeft er steeds meer zin in*
|
khoop da ze nie mislukken...
is er een balkon in die zaal? ja he? ik haal die twee zaals altijd door elkaar.. ik heb best wel een zoom ding dus ik denk dat dat wel lukt... mja vooraan hek nie zoon zin in... ik ging eerst altijd vooraan staan maar dat werkt niet zo goed met mijn fototoestel want dan gaattie dalijk kapot ofzo en da is nie de bedoeling...
|
![]() |
|
|