Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Koen (20-10-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee das tenminste niet zo saai als die scooterknurften met hun kleine wileletjes dat rijd vet kut en je zit in n poepstand en heb n stofzuigergeluid, en sr80 gaste k wil welles tegen je race met de mtx ![]()
|
Nou ik heb een puch zip (daar rij ik mee)
en een gilera runner waar ik nie mee ga rijden voor de risico's fotos van mijn scooter heb ik nie, ik zal ff 2 exact de zelfde zoeken! voor de geintreseerde: de zip rijd 55/60 en de runner rijd 135... er is aan gedaan: 70 cc HEBO, een hebo racing(615,-) uitlaat , een polini 21 MM carbarateur, powerfilter MALLOSI, MALLOSI MHR MULTIVAR vario
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Razor - Blade (19-10-2001).] |
![]() |
|||
Citaat:
Genesis |
![]() |
||
Citaat:
En heb een beetje hekel aan mensen die met opzet topics verneuken... |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk een best goed idee: Als we hier nou toch gaan schelden naar elkaar enzo: Ga dan naar http://f o r u m . s c o o t e r z . n l daar doen ze dat ook allemaal naar elkaar, en de moderators doen lekker mee!
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ben je dat nogaltijd van plan te doen Die Vespa verneuken ????
Ik heb wel nog en tip voor kewle dingetjes om te kopen 2e hands en die GOED zijn op te voeren. Goede dingetjes om 2e hands te kopen (bombt niet in welke staat ze zijn) 1.Aprillia RS50 (is ultiem maar moeilijk aan te komen 2.Gilera GSM of ZuLu 2 uitstekende Crossers die ook nog aardig op te voeren zijn. 3.Derbi GPR ook super Alleen die dingetjes zijn en beetje duur nieuw.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Je moet een motorhispania RX kopen man die zijn pas strak!!!!!
![]() http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/pics/8140 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Gilere Runner Sp , geel zwart
![]() -Bouwjaar: 2001 -Kleur: geel - zwart - Snelheid: 70 echte km´s Nieuw gekocht in Augustus 2001, Nooit problemen mee gehad, is standaard opgevoerd door scooterdealer en heeft een imitatieuitlaat. 20d km gelopen Aankooppapieren aanwezig, ik ben eerste eigenaar. Rijdt perfect.... Extra´s: - Originele achtervering krijg je erbij - Originele uitlaat krijg je erbij - Ingebouwde stereo waar alles met een oortelefoonaansluiting op aan te sluiten is. ( mp3 , discman, walkman ) - Geblindeerd voorlicht ( schijnt natuurlijk nog wel licht doorheen maar overdag issie donker ) en hij is te koop voor €1500 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Help! Brommer of scooter en welk merk? x-spekkie-x | 29 | 15-10-2006 01:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |