Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2002, 11:25
Verwijderd
tja, ik vind het echt een beetje gezeur. Wat maakt het uit hoe het zit? Als jij en je partner er tevreden mee zijn wat is dan het probleem? Ik neem aan dat jullie toch de enige twee zijn die het zien...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 00:47
Verwijderd
zolang er geen kettingzagen en heggescharen aan te pas hoeven te komen vind ik het al prima.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 12:59
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
tja, ik vind het echt een beetje gezeur. Wat maakt het uit hoe het zit? Als jij en je partner er tevreden mee zijn wat is dan het probleem? Ik neem aan dat jullie toch de enige twee zijn die het zien...
Érgens vind ik het ook wel een klein beetje onzin. Als je echt gek bent op iemand, of voor mijn part alleen maar goed geil wordt van die persoon, wat boeit het dan of zijn/haar schaamhaar niet helemaal zit zoals je het het liefste zou zien? Net zoals mensen die afknappen op 'verkeerd' ondergoed ofzo, dat snap ik ook niet. Het gaat toch om wie erin zit?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:08
Verwijderd
mjah precies... maar vind het toch niet prettig als ik in zwembad ofzo schaamhaar uit bikini zie ontsnappen...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
mjah precies... maar vind het toch niet prettig als ik in zwembad ofzo schaamhaar uit bikini zie ontsnappen...
Dat is ook de enige reden dat ik het doe.
Oud 28-12-2002, 11:32
very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
bertbart zegt:
als ik de enige ben die het ziet wil toch niet gelijk zeggen dat het er smerig uit mag zien. ook al ziet een iemand het die meot het toch wel mooi vinden vind ik.

maar als je er echt tevreden mee bent hoef je het niet te doen. alleen voor de bikini lijn dan en praktische redenen
Oud 28-12-2002, 16:15
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
stoppeltjes kan je ook moeilijk voorkomen, of je moet t iedere dag helemaal gaan bijwerken maar dat doe ik dus mooi niet...zeker niet als ik toch vrijgezel ben...

maar ik vind schaamhaar er ranzig uitzien bij vrouwen...

bij mannen is t juist wel beter want ik vind t dan mannelijk...maar t moet niet heeeeeeel veel zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 18:13
Studentje
Studentje is offline
Kaal hoeft absoluut niet. Zolang het maar niet te is.

Regels voor berichten