Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat aids voorbeeld was alleen bedoelt om zijn eigen verhaal kracht bij te zetten. Het is zo dat aids eerst een virus infectie was voor apen, ze kregen er niesbuien van ofzo.
Ik ben toch tegen het trio huwlijk. What's next? 1 man met 100 vrouwen, overal 4x een kind ? Als trio kan, moet duizend ook kunnen. Hoe kan zon man vader zijn voor zijn kinderen? De bovenlaag van zakenlui die zich 400 kinderen kunnen veroorloven, en de rest niets? Daar gaat je genetische diversiteit. trouwen zou iets moeten zijn in de zin van liefde. Kan je met 2 vrouwen trouwen, moet je ook met 40 vrouwen kunnen trouwen. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom moet mijn overtuiging dat iets slecht is worden opgedrongen op de rest. Ik ben bevoorbeeld tegen het gebruik van drugs, maar ik vind mijn mening tevens niet significant genoeg om er een algemeen verbod op te laten maken. Ik snap best dat je tegen een trio huwlijk bent, maar moet je daarom het geluk van anderen ontnemen die dat wel graag willen? Je zegt zelf dat het verloedering van de maatschappij is. Is het invoeren van het homohuwlijk dan ook een verloedering geweest voor de maatschappij?...
|||||
Citaat:
![]() Provoceren is heerlijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Op je voortdurende ad hominem en stroman redenaties ben ik maar niet al te veel ingegaan. Is het nou zo moeilijk om op een beetje beschaafde manier te discussieren? Over zeden gesproken. P.S. Ik zou wel eens willen weten hoe jij tegenover Fortuyns darkroom-activiteiten stond. P.P.S. Ben ik overigens de enige die overeenkomsten ziet tussen BARONs post en El Moumnis omstreden uitspraken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: Gefeli met je verjaardag! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: Dankjewel ![]()
||
Citaat:
pleeg alsjeblieft snel zelfmoord, je blanke rotkop staat me niet aan, negers zouden er aanstoot aan kunnen nemen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pleeg dan lekker zelf zelfmoord. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mij hoor jij toch thuis in een inrichting, want dit zijn me toch een waanbeelden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Het is allemaal de schuld van de linkse kerk!
Citaat:
Krijg eerst maar eens goede 'debatingskills' en kom dan terug, dan wil ik wel met jullie praten. Maar al dat geblaat over de 'linkse kerk' en oooh wat is de rechterlijke macht in Nederland toch stout en politiek correct, daar kunnen we niks mee. Laatst gewijzigd op 22-12-2002 om 18:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Wat loopt iedereen nou te zeiken over het christendom dat het tegen de regels is?
Wat kan mij dat nou schelen, ik ben toch geen christenen en met mij veel andere mensen. Een trio-huwelijk lijkt me persoonlijk niks, maar als mensen het willen mogen ze van mij met zn 10en trouwen, ik ondervind er verder toch geen last van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mij kan het wel zeker wat schelen dat zo een triohuwelijk ingevoerd word, en niet omdat ik het geluk van anderen wil geletten of mijn mening op wil leggen... maar omdat ik denk dat het niet goed voor onze samenleving is, het zou erg achteruit gaan, en zeker de kinderen uit zo een zogenaamd gezin. Ik denk dat de basis van een goeie samenleving het gezin is. En door zo een triohuwelijk in te voeren, zal je het gezin zwaar aantasten.. Een kind met 2 vaders en een moeder, is nog maar het begin..En al genoeg zorgendwekkend. Dat zal als je het begint te legaliseren zoiets worden als: 8 vaders en 5 moeders... en later nog in een hond en een vrouw. En ik denk dat iedereen wel inziet dat het niet gezond is voor een kind om in zo een onstabiele situatie optegroeien. Als ze met zijn 3en samen willen leven dan doen ze dat maar, maar noem het geen huwelijk want dat is het niet. |
![]() |
|||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik wilde een vergelijking trekken tussen jouw uitspraken dat volgens de zedeloze linkse kerk alles maar moet mogen en uitspraken van een imam dat in het zedeloze Nederland alles toegestaan is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar met zo'n instelling hoef je je geen zorgen te maken dat je binnenkorrt nog beledigd wordt. Goed, hopelijk kunnen we nu weer on topic verder.
|
dit is de eerste keer dat ik me aanmeld voor een forum
en ik was een beetje benieuwd naar dit onderwerp omdat ik een beetje horny was, maar serieus mensen ik denk toch echt dat BARON gelijk heeft als we als konijnen alles gaan neuken wat los en vast zit , gaan we dood aan ziektes , is iedereen hier dan maagd??!!! dat soort dingen weetje je toch gewoon als je net sex hebt gehad ga je toch ook gewoon douchen , ik zou ervan dromen om een 3 some te hebben maar ermee trouwen is misschien ook nog heel cool maar al die saaie regels hebben wel een reden denk ik en waar stopt het nu al homo huwelijk is toe gestaan straks gaan we nog toe staan dat als iemand je slaat je hem mag vermoorden , oja als je een hele dure advocaat hebt kun je daar misschien nog wel mee weg komen ppl dont think with ur dick or vagina think with ur brain als we zo door gaan met grenzen verleggen komt er wel iets nieuws in plaats voor aids maar ik moet toegeven dat ik als ik een kans kon krijgen voor een 3some ik het absoluut zou doen , hypocriet he , het vlees is zwak en de geest is vaak toch sterk |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 |