Advertentie | |
|
![]() |
|
ik erger me een beetje aan die dewi
![]() ze kan heel aardig zingen en daar gaat het natuurlijk om, maar in die theaterrondes bijvoorbeeld zat ze te bellen met iemand en zegt ze echt zo ... teeeeering hee ik sit hier echt in me broek te schijte ! Dat kan ik niet zo goed uitstaan op de een of andere manier ![]() en ik let altijd heel erg op wenkbrauwen (beetje vaag maarja ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het een leuk programma.
vooral de voorrondes waren heel leuk. maar als ik dan hoor hoe sommigen zingen heb ik echt zoiets van heb je nou een bord voor je kop of niet. en het ergste is dan dat ze denken dat ze kunnen zingen. maar ja een voordeel, het nederlandse publiek heeft kunnen lachen. |
![]() |
|
Idols is eigenlijk gewoon één en al bagger.
De deelnemers die een beetje kunnen zingen mieteren ze eruit (david) en de modder blijft. (die rastafarie en die jim) En ze lieten ook nog ff zien dat het tellen heeeeel eerlijk gebeurde wat ik ook betwijfel want bij ieder programma zoals dit wordt er toch een notaris bijgehaald?
|
![]() |
Ik vind Idols echt
![]() In het begin was alles nog wel leuk, maar het is nou meer tv vervuiling dan tv-amusement. Het programma gaat uiteindelijk om het zingen, maar ze maken er zo'n "poppenkast" van dat het erop lijkt dat het zingen maar een bijzaak is. Overigens snap ik niet wat men in die Jim ziet, hij kan niet zingen en hij heeft al een vriendin, laat die verliefde pubermeisjes lekker op iemand anders geilen en laat iemand winnen die het wel verdiend. Ik vind het ook wel erg stom dat de hoofdprijs een platencontract op, omdat bijvoorbeeld Jim nou al zeker is van een platencontract, terwijl hij waarschijnlijk niet gaat winnen. Je denkt toch niet dat die mensen daar in Hilversum gek zijn en alleen maar de winnaar een contract geven. Ze geven er waarschijnlijk nog wel een paar weg, dus eigenlijk is er nooit een echte winnaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Films, TV & Radio |
Waarom Alice van Idols moet BLIJVEN! levi's | 15 | 25-03-2004 17:20 | |
Muziek |
hoeveel word er gestemd bij Idols? forumfreakie | 1 | 13-03-2004 20:57 | |
De Kantine |
Ik ga die lui van Idols toch eens een mailtje sturen hoor... )Vampje( | 17 | 02-03-2003 12:41 | |
Films, TV & Radio |
Het grote idols-topic kaleidoscope | 365 | 18-12-2002 23:29 |