Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
ehm...die is precies zoals ik al gezegd heb: Alles is revolutionair bepaald, daarmee is alles gezegd, hiermee zijn alle verschillen te verklaren en ook de meeste mee te bedenken. Verdere verschillen noemen heeft eigenlijk geen zin, tenzij de niet met evolutionair oogpunt verklaard kunnen worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (zoals Morgen ook al zei) Maareuhm...volgens mij hebben mannen juist een lage pijngrens dus daar heb je dan wel weer gelijk in ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat vrouwen onder elkaar alleen over kleding, soaps en mensen zouden praten is de grootst mogelijke onzin. Mannen onder elkaar praten toch ook niet alleen maar over sex en auto's?! (en als ze het wel doen - prima, maar wij vrouwen praten nog niet alleen maar over kleding, soaps en mensen). Stomme vooroordelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je hersenhelften niet verbonden zijn, dan weet de rechterhelft van je lichaam niet wat de linkerhelft doet ![]() nog een duidelijk voorbeeldje: linkshandige mannen zouden dan ook bijvoorbeeld niet meer kunnen schrijven. Het taalcentrum ligt in je linkerhersenhelft, en de rechterhersenhelft stuurt de linkerkant van je lichaam aan. Ok, voor zo ver mijn nuttige bijdrage aan dit topic ;p
Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 01:32. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Dus jij verkeerd in de overtuiging dat elke man niet normaal kan functioneren? ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 11:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je psychisch sterker bent dan kan je ook met de situatie omgaan zonder boos te worden. Volgens mij ligt psychische sterkte vooral aan je levenservaring en je karakter. Ik denk niet dat het iets met sekse te maken heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En agressie is deels genetisch bepaald (sommige mensen zijn van nature uit helemaal niet agressief, anderen moeten leren met hun agressie om te gaan). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kennelijk heeft je moeder tijdens de zwangerschap van jou een hogere dosis oestrogeen (of was het nou testosteron oid?) in haar bloed gehad. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[enquete] Verschil jongens en meisjes. hmellema | 2 | 10-04-2014 07:44 | |
Psychologie |
Na een plotseling overlijden.. Miracle | 55 | 09-01-2005 18:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Zoeken van verschillen tussen meisjes/jongens Sweetsurrender | 6 | 15-09-2004 18:42 | |
De Kantine |
Enquete || Marokkaanse jongeren kakelkip | 111 | 07-12-2003 22:59 | |
Psychologie |
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen jongens en meisjes? RoelMasselink | 20 | 19-03-2003 13:07 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |