![]() |
|
Verwijderd
|
Om je dan maar even gelijk uit de droom te helpen dat optische aansluitingen VERLIES geven zal ik je nu eens uitleggen hoe 't dan écht zit met optische kabels en aansluitingen. Want ja, ik weet wél waar ik over praat.
Datacorruptie (want daar spreken we in de digitale wereld over) is extreem moeilijk te bewerkstelligen. Het zou domweg in de bron moeten zitten, door pickup errors of een ernstig fysiek beschadigde bron. Jitter (1) is daarintegen een stukje realistischer; máár je moet echt buiten proporties gaan qua lengte van de kabel om jitter door een te lange (optische) kabel te bereiken. (1) http://www.digido.com/jitteressay.html |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En SA-CD heeft een tegenstander, DVD-A. Ergo, ik zou eerst maar eens wachten wat 'de' standaard gaat worden. Kun je nou best een peperdure SA-CD-speler kopen, met bijbehorende receiver/luidsprekers, maar lijkt me toch zonde van 't geld wanneer DVD-Audio 'het' gaat maken :> |
![]() |
|
![]() |
om duistere redenen wil je me niet op msn hebben
![]() ![]() ik wil niet eens meer via een topic discussieren.. en als jij denk dat je gelijkt hebt..en het allemaal weet..(wat best zou kunnen) snap ik niet dat je kan zeggen dat jij geen verschil hoort.. waar luister jij eigenlijk op... ? ga eens naar een platenzaak.... koop een cd....moet je vragen naar de mp3 versie... dat bestaat toch niet optisch is ook verlies.. begint al bij de omzet.. elektrisch - optisch - elektrisch maar goed.... voor mij einde verhaal hoor hier heb ik geneens zin in.. jij hoort het niet ------- ik en anderen wel. ps: is je cd speler wel goed ?? of je bekabeling? ik ga wel dichies doen en tekenen gegroet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-- At your service. ------------------ komt allen naar http://www.scholieren.com/~dobermann ja.. [Dit bericht is aangepast door Dobermann (08-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
haha lachen
jij hoort wel een verschil...dan zijn we er toch over uit. snap ik niet wat je zit te zeuren. jij hoort het verschil en ik... wat loop je dan te zeiken man. dan zijn we er over uit.. ik constateer... jij praat me tegen.. geeft toe dat je het zelf wel hoort.. en dan praat JIJ over een afgang.. je hebt gewoon geen gelijk....en daar kan je niet tegen.. populair doen mag...maar met mate ![]() ![]() ![]() ![]() alululululululu |
![]() |
|
![]() |
ga eens naar een platenzaak....
koop een cd....moet je vragen naar de mp3 versie... dat bestaat toch niet Wel eens van de RIAA gehoord? Of de BUMA/STEMRA? Toen de CD kwam, door Philips op de markt gebracht, waren er nog geen MPEG1-layer3 codecs. Dat had je op zijn minst kunnen weten. haha daarom.. anders was het wel standaard .. |
![]() |
|
Verwijderd
|
zeg dan gewoon welke van de twee bestanden volgens jou beter klinkt? jij zegt dat je verschil kan horen tussen een cd en een mp3. Nou dan zou je toch ook het verschil moeten kunnen horen tussen een ongecomprimeerd wav-bestand van een cd geript en een van mp3 naar wav geconverteerd bestand. Dus moet je een kunnen horen welke van de 2 bestanden het een is en welke het ander.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
aaah kijk dat is even wat anders.....en een normale praat.. maar als meneer dobberman..niet zo opgefokt had gedaan...en gewoon deed.... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik -in jouw ogen- "normaal" had gedaan, dan had je wél jezelf gered van deze afgang? En zelfs wanneer iemand het dan volgens jou wél 'normaal' vraagt geef je NOG geen antwoord. You lose, dude. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Dobermann (08-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat doen jullie als jullie geen verschil horen...en ik wel... en met mij vele anderen... WAT IS DAAR DAN MIS MEE |
![]() |
||
Citaat:
Ondanks dat jij het verschil hoort, heb je nog steeds niet gezegd wat het origineel is en wat de MP3. -Desecrator
||
Citaat:
Reden? Volgens mij is het allemaal wel duidelijk. Meneer truman heeft zich hopeloos vastgeluld als je 't mij vraagt, en klampt zich vast aan z'n eigen gehoor. Ik vind het ronduit teleurstellend dat iemand zo hard van de daken durft te schreeuwen dat hij verschil hoort, maar uiteindelijk niet een echte test durft te voltooien om zijn gelijk te bewijzen. Als je 't mij vraagt is er hier sprake van een compleet zinloze discussie, je kan nog beter tegen een banaan gaan praten, die heeft meer zinnigs te melden dan de topicstarter in kwestie. Dit loopt alleen maar uit op flamewars, want de feiten zijn al lang duidelijk. truman: Probeer de feiten alsjeblieft niet tegen te spreken, en hou niet vast aan je gelijk als je uit je argumenten bent, en iedereen overtuigd is van zijn gelijk. Ik weet heel zeker dat Desecrator, Chimera en Dobermann er een stuk meer van weten dan jij, en dat het geen enkele zin heeft om daar in dit stadium nog tegenin te gaan. Klaagzang hoor ik graag op MSN / ICQ / Mail. Gesloten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|