Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Sommige dingen van energie zijn echt leuk! Maar sommige kledingstukken gaan net ietsjes te ver. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik houd zelf ook niet van glitters. Wel vervelend voor de homo's die uitgedost zijn in hun nieuwe energie-glitters en vervolgens de it niet binnen komen omdat het te vol is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Na kerst of nieuwjaar............ Ik ga deze kerstvakantie iig ff langs. Ik wil een nieuw shirtje hebben voor bij mijn nieuwe ontwerp. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, de sale is nu overal, maar meestal wil Moshi Moshi anders doen. Zo was de laatste sale in November dacht ik. |
![]() |
||
Citaat:
En btw, is het niet op de Haarlemmerdijk/Haarelmmerstraat. Dat is namelijk een winkelstraat, Haarlemmerweg is een straat die ligt in het industrieterrein bij Sloterdijk.(nah zo ongeveer daar). |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat doe ik nog nie zo lang, m'n eerste echte broek heb ik 2 maanden geleden ontworpen en toen gemaakt. Ik heb nu iets in m'n hoofd hoe ik een broek en vest wil hebben( bij elkaar passend) en daar wil ik dan ook een nieuw shirtje voor hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
(S)
Citaat:
Ik weet niet zeker of je er zonder uitnodiging inkomt, maar ik bel binnekort wel een keer (en ik heb al gemaild). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben ik nou heel dom, of is het Hans Ubbink?? ![]() (niet dat het verder uitmaakt, want we bedoelen dezelfde denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ow ja, vaak bij die confectiecentra is het zo goedkoop omdat er van alles maar 1 maat bijv. is, die presenteren ze dan met een kleurentabel ernaast enzo etc etc. Ik ben zelf ook bij sales van confectiecentra geweest en vaak kom je daar dingen tegen die nog in de winkel moeten komen of er net zijn, want die zijn natuurlijk al lang daar besteld en dus zijn die showmodellen niet meer nodig. Daarom zijn de tijden van de uitverkoop daar ook anders dan in de stad. Je moet wel mazzel hebben als je echt iets vind wat je vet vindt(model, kleur) en dan ook nog es in je maat. Je komt er meestal niet zonder uitnodiging in, ik kreeg de mijne via kennissen in de confectie, maar meestal is het ook niet bekend dat er daar uitverkoop is en kom je er met een beetje bluf en het noemen van een naam(ik ben daar en daar van) wel in.(Hoe weet jij anders dat er een uitverkoop is?) |
![]() |
||
Citaat:
Nu zit ik 'bij' een MSN-community van Evisu, daar zeggen ze altijd wanneer de sales zijn. Ach en erin komen zonder uitnodiging moet wel lukken, omdat je gewoon kunt zeggen dat je namens een kledingwinkel komt bijvoorbeeld... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 |