Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2002, 01:02
razkal
razkal is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Ik wil overigens eens naar een sale van Moshi Moshi in Amsterdam. De prijzen daar kúnnen bijna niet lager (broek van Evisu; Originele prijs 450 euro, Moshi Moshi-sale prijs 70 euro). Echt tof .
En waar zit dat dan? Heb er wel eens van gehoord maar waar het zit .
Oud 25-12-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Ik vind Energie niet zo leuk eigenlijk. Er zitten heel af en toe wel leuke dingen tussen, maar er staan altijd van die graaiende homo's van 40+ in die winkels, die glittertruitjes voor de opening van de nieuwe iT nodig hebben en die je met een rologende whatever-blik echt wegkijken van kledingstukken die zij ook leuk vinden

Sommige dingen van energie zijn echt leuk! Maar sommige kledingstukken gaan net ietsjes te ver. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik houd zelf ook niet van glitters. Wel vervelend voor de homo's die uitgedost zijn in hun nieuwe energie-glitters en vervolgens de it niet binnen komen omdat het te vol is Maar het is nog vervelender als je een britney-shirt aan hebt en je komt niet binnen en vervolgens de rest van de avond compleet voor lul loopt
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 12:58
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
razkal schreef:
En waar zit dat dan? Heb er wel eens van gehoord maar waar het zit .
Haarlemmerweg.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:11
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
De bargain-afdeling van Bloomingdale's was helemaal pure zelfmoord om je daar in te mengen
gewoon keihard brand schreeuwen en tegelijk hard door de massa heen rennen, met ellebogen iedereen een klap verkopen.
Oud 25-12-2002, 13:39
razkal
razkal is offline
Citaat:
ESCO schreef:
gewoon keihard brand schreeuwen en tegelijk hard door de massa heen rennen, met ellebogen iedereen een klap verkopen.
Ervaring ?
Oud 25-12-2002, 14:13
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
ADHD schreef:
In NY is het precies hetzelfde bij de Versace-afdeling in Macy's Maar nu zijn het graaiende amerikaanse homo's die je vuile blikken toewerpen Nou is Versace toch al een lelijk merk, alhoewel er in NYC best wel aparte en mooie dingen tussen hingen, maar je moest wel goed zoeken. De bargain-afdeling van Bloomingdale's was helemaal pure zelfmoord om je daar in te mengen
ik heb geen graaiende amerikaanse homo's, laat staan die je vuile blikken toewerpen, gezien terwijl ik toch bijna heel Macy's ben rondgelopen.
Oud 25-12-2002, 14:15
Verwijderd
Het ligt er maar aan waar je op let.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef:
ik heb geen graaiende amerikaanse homo's, laat staan die je vuile blikken toewerpen, gezien terwijl ik toch bijna heel Macy's ben rondgelopen.
Ik was er met Sale.....
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:22
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Ohja, die onthou ik! Maar dan zal ik wel "fire" moeten ropen i.p.v. "brand" anders gaat het effect verloren
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:25
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Ik was er met Sale.....
had dat dan gezegd.
Oud 25-12-2002, 21:05
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Ninh:
Hans Uubrink gaat het helemaal worden, mark my words... (als het nog niet iets is)
De nederlandse Armani bij wijze van spreken, geweldige materiaal en posh. De prijs ligt soms hoger dan bij armani/dolce enz..., maar dan heb je ook wat .
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 22:14
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Ik wil overigens eens naar een sale van Moshi Moshi in Amsterdam. De prijzen daar kúnnen bijna niet lager (broek van Evisu; Originele prijs 450 euro, Moshi Moshi-sale prijs 70 euro). Echt tof .
Is t niet nu of binnenkort sale overal???
Na kerst of nieuwjaar............
Ik ga deze kerstvakantie iig ff langs.
Ik wil een nieuw shirtje hebben voor bij mijn nieuwe ontwerp.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 00:28
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Is t niet nu of binnenkort sale overal???
Na kerst of nieuwjaar............
Ik ga deze kerstvakantie iig ff langs.
Ik bel eerst even, voor de zekerheid...
Maar ja, de sale is nu overal, maar meestal wil Moshi Moshi anders doen. Zo was de laatste sale in November dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 00:28
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ontwerp?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 01:07
Verwijderd
Ik ga voor Fake London en See by Chloé.

Maar het enige dat ik voorlopig kan betalen is H&M in de uitverkoop....
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 11:01
tinkelbel
tinkelbel is offline
Citaat:
rodina schreef:
Fornarina is leuk, alleen bijna nergens te krijgen?
In Antwerpen is er een Fornarina-store.
Oud 26-12-2002, 11:10
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
tinkelbel schreef:
In Antwerpen is er een Fornarina-store.
In utrechtcentrum ook, vraag me alleen niet waar
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 13:05
razkal
razkal is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
In utrechtcentrum ook, vraag me alleen niet waar
Klopt, weet em wel te vinden maar hoe die straat heet .

Edit: zit op de Lijmarkt 23

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:35
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Ik bel eerst even, voor de zekerheid...
Maar ja, de sale is nu overal, maar meestal wil Moshi Moshi anders doen. Zo was de laatste sale in November dacht ik.
Oke dat kan natuurlijk.

En btw, is het niet op de Haarlemmerdijk/Haarelmmerstraat.
Dat is namelijk een winkelstraat, Haarlemmerweg is een straat die ligt in het industrieterrein bij Sloterdijk.(nah zo ongeveer daar).
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:39
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Ontwerp?
Uhm ja, ik ben pas begonnen met zelf beetje kleding ontwerpen, simpele designtjes hoor.
Maar dat doe ik nog nie zo lang, m'n eerste echte broek heb ik 2 maanden geleden ontworpen en toen gemaakt.
Ik heb nu iets in m'n hoofd hoe ik een broek en vest wil hebben( bij elkaar passend) en daar wil ik dan ook een nieuw shirtje voor hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:52
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Oke dat kan natuurlijk.

En btw, is het niet op de Haarlemmerdijk/Haarelmmerstraat.
Dat is namelijk een winkelstraat, Haarlemmerweg is een straat die ligt in het industrieterrein bij Sloterdijk.(nah zo ongeveer daar).
Wacht, ik kijk het even voor de zekerheid na.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:57
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
Contactpersoon: Steve te Pas
Adres: Haarlemmerweg 317L
1051 LG Amsterdam
Nederland
Telefoon: 020 6885818

Categorie: importeur
Merken: Evisu, Genes, Fake London, Fake London Genius, Mansharey Puma Black Station, The Duffer of St. George
Produkten: spijkerbroeken, mannenmode, vrouwenmode, accessoires

'Moshi moshi' (Japans voor: 'hoe gaat het met je')

Yap, dus toch Haarlemmerweg.
Ik weet niet zeker of je er zonder uitnodiging inkomt, maar ik bel binnekort wel een keer (en ik heb al gemaild).
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:58
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Uhm ja, ik ben pas begonnen met zelf beetje kleding ontwerpen, simpele designtjes hoor.
Maar dat doe ik nog nie zo lang, m'n eerste echte broek heb ik 2 maanden geleden ontworpen en toen gemaakt.
Ik heb nu iets in m'n hoofd hoe ik een broek en vest wil hebben( bij elkaar passend) en daar wil ik dan ook een nieuw shirtje voor hebben.
Heftig .
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 17:15
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Ninh:
Hans Uubrink gaat het helemaal worden, mark my words... (als het nog niet iets is)
De nederlandse Armani bij wijze van spreken, geweldige materiaal en posh. De prijs ligt soms hoger dan bij armani/dolce enz..., maar dan heb je ook wat .
(Li)
Ben ik nou heel dom, of is het Hans Ubbink??
(niet dat het verder uitmaakt, want we bedoelen dezelfde denk ik)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:32
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Yap, dus toch Haarlemmerweg.
Ik weet niet zeker of je er zonder uitnodiging inkomt, maar ik bel binnekort wel een keer (en ik heb al gemaild).
Hmm ja idd, maar tis ook de importeur, die kan daar wel zitten ja, ik d8 dat je een winkel bedoelde.

Ow ja, vaak bij die confectiecentra is het zo goedkoop omdat er van alles maar 1 maat bijv. is, die presenteren ze dan met een kleurentabel ernaast enzo etc etc.
Ik ben zelf ook bij sales van confectiecentra geweest en vaak kom je daar dingen tegen die nog in de winkel moeten komen of er net zijn, want die zijn natuurlijk al lang daar besteld en dus zijn die showmodellen niet meer nodig. Daarom zijn de tijden van de uitverkoop daar ook anders dan in de stad.
Je moet wel mazzel hebben als je echt iets vind wat je vet vindt(model, kleur) en dan ook nog es in je maat.

Je komt er meestal niet zonder uitnodiging in, ik kreeg de mijne via kennissen in de confectie, maar meestal is het ook niet bekend dat er daar uitverkoop is en kom je er met een beetje bluf en het noemen van een naam(ik ben daar en daar van) wel in.(Hoe weet jij anders dat er een uitverkoop is?)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:34
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Heftig .
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 20:54
rodina
rodina is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(Li)
Ben ik nou heel dom, of is het Hans Ubbink??
(niet dat het verder uitmaakt, want we bedoelen dezelfde denk ik)
troost je, je bent niet dom, tis Hans Ubbink.

zoniet zijn we beide dom
Oud 26-12-2002, 22:05
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Hmm ja idd, maar tis ook de importeur, die kan daar wel zitten ja, ik d8 dat je een winkel bedoelde.

Ow ja, vaak bij die confectiecentra is het zo goedkoop omdat er van alles maar 1 maat bijv. is, die presenteren ze dan met een kleurentabel ernaast enzo etc etc.
Ik ben zelf ook bij sales van confectiecentra geweest en vaak kom je daar dingen tegen die nog in de winkel moeten komen of er net zijn, want die zijn natuurlijk al lang daar besteld en dus zijn die showmodellen niet meer nodig. Daarom zijn de tijden van de uitverkoop daar ook anders dan in de stad.
Je moet wel mazzel hebben als je echt iets vind wat je vet vindt(model, kleur) en dan ook nog es in je maat.

Je komt er meestal niet zonder uitnodiging in, ik kreeg de mijne via kennissen in de confectie, maar meestal is het ook niet bekend dat er daar uitverkoop is en kom je er met een beetje bluf en het noemen van een naam(ik ben daar en daar van) wel in.(Hoe weet jij anders dat er een uitverkoop is?)
Nee, er zijn wel meerdere maten daar, maar je hebt idd een uitnodiging nodig.

Nu zit ik 'bij' een MSN-community van Evisu, daar zeggen ze altijd wanneer de sales zijn.

Ach en erin komen zonder uitnodiging moet wel lukken, omdat je gewoon kunt zeggen dat je namens een kledingwinkel komt bijvoorbeeld...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten