Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Haha dat was ook echt het eerste wat ik dacht ![]() Ik ga naar de hockeyclub met oud en nieuw, dus ik doe gewoon iets normaals aan. Eventueel vooraf nog iets netjes, als ik bij mn ouders ben |
![]() |
|
Ja dat weet ik nu nog niet eigenlijk........
Ik heb een feestje bij een vriendin en ik moet eerst nog een half uur door de kou fietsen om er te komen dus in ieder geval een warme jas, sjaal en handschoenen. Mijn laatste zelfontworpen broek denk, maar als m'n nieuwe ontwerp voor een broek en vest dan al klaar zijn(hangt er dus vanaf of ik de juiste materialen kan vinden etc etc) doe ik dat aan. Maarruh boeiend.......ennuh timbs onder een zwarte armanibroek kan niet he, en dan ga ik er nog niet eens vanuit dat het een pantalon is want dan ben je echt een ..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() nou mijn plannen zijn eindelijk duidelijk.. toch naar het gala, dus galajurk.. weet alleen nog niet welke
|
![]() |
Ik ga de vooravond vieren met vrienden op de hoogste etage van een kutflat in Vinkhuizen, daarna ga ik de stad in.
Ik heb nét in de kast gekeken wat ik aandoe, en dit wordt waarschijnlijk een zwarte pantalon met persvouw (inwear) en een simpel strak t-shirtje met diepe v (american today) spijkervest (esprit) en zwarte marc o'polo instapper met een laag hakje. |
![]() |
||
Citaat:
qua kleding wordt het denk ik een broek met wijd uitlopende pijpen en een vest oid. om ontopic te blijven
||
![]() |
Citaat:
tof. waar haal je die dingen?
||
Citaat:
ik doe een synthetisch trui ding aan.. glanst mooi bij stroboscooplicht ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou ik heb een feestje..dus besteed ik wel meer aand8 aan me kleding...waarschijnlijk gewoon wel iets wat ik anders ook draag alleen dan doek er een leuk shirtje op ofso..niet echt bijzonders...
ik besteed meestal meer aand8 aan me haar.. tis vanavond al en ik weet nog niet wat ik aan doe... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ga gewoon zoals normaal, dus blouse, trui, broek, sokken en schoenen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Of ga je met skatekleren naar een trouw gaan? ![]()
|
Hmmz, ik weet niet wat ik aan ga doen... Zal ik heel netjes gaan of gewoon casual?
Alleen als ik netjes ga heb ik wel van die lelijke schoenen eronder.. want ik moet heeeeel veel lopen dus ga niet op me hakken.. Hmmz, dat wordt best wel een probleem ![]() Ik kan een heel kort rokje aan doen met een witte blouse erop met een stropdas ![]() Of een paars truitje waarin ik een vissenhuid heb ![]() naja, ik weet het nog niet.. zoekhet strax wel uit.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het wordt waarschijnlijk dit, maar ik ben er nog niet helemaal uit:
- Zwarte heupbroek met persvouw en licht wijduitlopende pijpen Only - Bruine punt enkellaarjes met een redelijke hak - Bruine leren riem - Off-white hempje H&M (Mja..hier gaat het dus over...Op de fiets is dit wel koud, maar in de kroeg waar ik heen ga is het weer hardstikke heet) - Haar los - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Btje gewoon: Bootschoenen burlingtons Donkerbruine ribbroek Ruitoverhemd RL Donkerblauwe V-neck sweater Gant Luchtje: Armani Oranje bodywarmer O'blue Laatst gewijzigd op 31-12-2002 om 15:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||