Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kvind dat je helemaal gelijk hebt ![]() alleen ben ik dan altijd weer bang dat die persoon die jonger is jou misschien juist wel zielig vind ![]() maargoed.... kvind dat erg veel ouder vaak juist erger is dan jonger, bedoel met dat jonger heb je gauw genoeg door, van wat een kleur ofzoiets.......maar wanneer iemand ouders is kan die je maybe weer dwingen tot dingen of je wilt je groter voordoen dan je bent.....dat vind ik dan weer zow eng ![]() ![]() knuffels.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ligt er ook net aan.
Als je 12 of 13 bent hebt je naar mijn mening nog niet genoeg levenservaring om te weten wat een relatie eigenlijk inhoud en als je dan iets begint met iemand die veel ouder is heeft die oudere persoon toch een heel ander verwachtingspatroon van de relatie dan jou. Maar iemand van 16 of 17 die iets begint met iemand van 23 ofzo is niet zo'n ramp. Zolang beide er maar echt serieus mee bezig zijn. En niet alleen voor sex ofzoiets. Daarbij is een verschil van een paar jaar veel groter tussen de 12 en 20 dan na de 20. Dus iemand van 12 met iemand van 17 word raarder naar gekeken dan naar iemand van 27 en iemand van 32. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vooroordelen over sex mbt leeftijd ... GiFkOnIJn | 141 | 29-07-2008 15:46 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil te groot??? relisys | 68 | 18-07-2004 19:59 | |