Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 22:49
LiEvVmEiSjUh87
LiEvVmEiSjUh87 is offline
dat slaat toch nergens op? ik lees hier overal dat mensen vinden dat je niet met een oudere jongen mag hebben ofzow...ik snap het niet ik bedoel als je het nouw allebei wilt en er is geen dwang? en je houd van elkaar? wat is daar dan mis mee!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2002, 23:02
Methuselah
Methuselah is offline
het hoort gewoon niet dat 'n man van 25 een relatie begint met een meisje van 15 (blijkbaar al van toen je 13 was, dus da's echt wel )

net zoals het niet hoort dat 'n leraar of 'n lerares iets begint met 'n leerling.
Oud 26-12-2002, 23:05
Verwijderd
mee eens , met Methuselah dan want dit slaat echt idd nergens op...en ga nou niet zeggen dat je al heel volwassen bent want als je dat echt was zou je zelf wel inzien dat dit een beetje TE is..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:06
Verwijderd
en houden van?????? heb je op je 13e enig idee wat dat inhoudt?????
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:19
joaquadriesje
joaquadriesje is offline
misschien niet op je 13, maar toch al op je 15 en zeker al op je 17, zoals ik!!!!!

Citaat:
net zoals het niet hoort dat een leraar of lerares iets heeft met een leerling
TUURLIJK!!!!! Maar degene die ik wil was 2 weken mijn VERVANGER en staat nu nooit meer voor mij in de klas!!!!! Dus da's dan toch hetzelfde als wanneer ik die jongen IRL zou tegenkomen?????
Oud 26-12-2002, 23:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
joaquadriesje schreef:
misschien niet op je 13, maar toch al op je 15 en zeker al op je 17, zoals ik!!!!!

TUURLIJK!!!!! Maar degene die ik wil was 2 weken mijn VERVANGER en staat nu nooit meer voor mij in de klas!!!!! Dus da's dan toch hetzelfde als wanneer ik die jongen IRL zou tegenkomen?????
erm, ik hoe weet ik nou dat die jongen waar je wel op valt 'n vervanger is geweest in je klas? in elk geval, daar is 't leeftijdsverschil wel kleiner maar dan nog...
Oud 26-12-2002, 23:24
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
LiEvVmEiSjUh87 schreef:
dat slaat toch nergens op? ik lees hier overal dat mensen vinden dat je niet met een oudere jongen mag hebben ofzow...ik snap het niet ik bedoel als je het nouw allebei wilt en er is geen dwang? en je houd van elkaar? wat is daar dan mis mee!!
(lees reacties boven) Is dat nu zo moeilijk te begrijpen! Kun je als 25-jarige zeggen: Hee! Toen ik 10 was werd mijn vriendin geboren... Raar idee eigenlijk.

Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
(lees reacties boven) Is dat nu zo moeilijk te begrijpen! Kun je als 25-jarige zeggen: Hee! Toen ik 10 was werd mijn vriendin geboren... Raar idee eigenlijk.

Misschien is dat wel een ongelooflijk opwindende gedachte.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Misschien is dat wel een ongelooflijk opwindende gedachte.
Als je zelf 28 bent .. misschien [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/clown.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Als je zelf 28 bent .. misschien [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/clown.gif[/img]
Een meisje van elf...nouja, laten we dat hele rijtje hier maar niet aflopen, hoewel mijn bui melig genoeg is

Blijft dat het gewoon ziek is als een kerel van 24 een meisje van 13 ontmaagdt.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Een meisje van elf...nouja, laten we dat hele rijtje hier maar niet aflopen, hoewel mijn bui melig genoeg is
Hmm damn. Als we zo gaan rekenen

Het is al merkwaardig als een gozer van 16 een meid van 13 ontmaagdt.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hmm damn. Als we zo gaan rekenen

Het is al merkwaardig als een gozer van 16 een meid van 13 ontmaagdt.
Het is merkwaardig als een meisje van 13 überhaupt ontmaagd wordt, ook al gebeurt het tijdens het doktertje spelen met leeftijdsgenootjes.

Zulke jonge meisjes horen gewoon niet in aanraking te komen met seks. Period.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:02
westlander84
westlander84 is offline
ja ontmaagden dat hoort niet maar als je alleen liefde heb geen sex want sex is voor LOSERS danken het best ik heb ook een vriendin van 12 dus het ken wel het gaat er alleen om dat je echt veel van elkaar houd en dat ook zo blijft en geen sex he want dat ken niet en ik zelf doe dat ook niet maar voor de rest ken het
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:03
Verwijderd
Citaat:
westlander84 schreef:
heb geen sex want sex is voor LOSERS
Oh, ben je er zoeen, dat maakt het wel erg makkelijk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Zulke jonge meisjes horen gewoon niet in aanraking te komen met seks. Period.
Tsja ach. Welkom tot het nieuwe millenium waar alles net zo verneu .. euh .. verziekt is als voorheen, maar dan een beetje eer .. euh .. erger

Heh, was dat vroeger niet ook zo? "Bij haar eerste bloed is ze rijp" .. ofzo .. stelletje mensapen. Degeneratie in de waarste zin!

En ja, ik heb gedronken vandaag :X
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:10
Verwijderd
Van mij mag alles (tot op zekere hoogte )...of ik het zelf ook zou doen, tja, das iets heel anders. Ik vind het fout, maar dat is mijn mening. Waar maak je je eigenlijk druk om? Als het zo goed zit als je beweerd, dan is er toch niks aan de hand?

Ik moet niks met iemand van 11...die kinderen heb ik in de klas...het idee alleen al, maar goed... Iemand van die leeftijd is gewoon nog een kind, iemand van boven de 20 is 'volwassen'...je hebt niet dezelfde intresses over het algemeen, je leeft in andere 'werelden', enz. Vul de rest zelf maar in. Houden van is niet altijd genoeg. Het vb. 'ik houd ook van mijn vader' oid vind ik een beetje onzin...maar ergens is het wel waar. Er is een verschil tussen houden van en houden van...

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 00:13.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:11
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
En ja, ik heb gedronken vandaag :X
Het was vandaag en gisteren Kerstmis. Denk niet dat de alcoholconsumptie hier onder een half kratje de man is gebleven.

Welcome to the real world.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:13
Verwijderd
Citaat:
westlander84 schreef:
sex is voor LOSERS
Hmm, het wordt ineens aantrekkelijk een loser te worden

Think of the possibilities
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:18
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hmm, het wordt ineens aantrekkelijk een loser te worden

Think of the possibilities
Ja, maar dan ontgaan je natuurlijk wel de geneugten van het hebben van een relatie met een twaalfjarige.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:19
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
LiEvVmEiSjUh87 schreef:
en je houd van elkaar? wat is daar dan mis mee!!
Kun jij houden van een man die 3× zo oud is als jij?
Oud 27-12-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja, maar dan ontgaan je natuurlijk wel de geneugten van het hebben van een relatie met een twaalfjarige.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:31
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Kun jij houden van een man die 3× zo oud is als jij?
Iedereen houdt toch van Sinterklaas?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:52
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
nare man schreef:
Iedereen houdt toch van Sinterklaas?
Volgens mij gaat het hier om een andere vorm van "houden van"
Oud 27-12-2002, 06:44
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
joaquadriesje schreef:

LATEN WE LEKKER GAAN SCHREEUWEN !!!!!!

Citaat:
westlander84 schreef:
ja ontmaagden dat hoort niet maar als je alleen liefde heb geen sex want sex is voor LOSERS danken het best ik heb ook een vriendin van 12 dus het ken wel het gaat er alleen om dat je echt veel van elkaar houd en dat ook zo blijft en geen sex he want dat ken niet en ik zelf doe dat ook niet maar voor de rest ken het
een meisje van 12 weet neit wat HOUDEN van is
Oud 27-12-2002, 08:38
Kinshi
Kinshi is offline
wanneer weet je dan wel wat houden van is?!! Maar ik vind dat ook best wel jong en er zit ook wel een heel groot verschil tussen 13 en 25 hoor ik denk niet dat dat lang goed kan gaan! En toch kunnen ze het niet verbieden en wij zijn ook maar mensen die een beetje raad proberen te geven dus luister vooral niet als je het er niet mee eens bent, dat doe je irl toch ook niet.
Oud 27-12-2002, 11:47
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
LiEvVmEiSjUh87 schreef:
Vind ik ook, liefde overwint toch z.g.z. alles dus wat maakt de leeftijd in hemelsnaam uit. Mijn ouders schelen 14jaar, nou en!
En ik ben verliefd op iemand van 14, en ben 17 wat maakt dat nou oud als je het maar goed kan vinden toch.
Oud 27-12-2002, 11:57
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Vind ik ook, liefde overwint toch z.g.z. alles dus wat maakt de leeftijd in hemelsnaam uit. Mijn ouders schelen 14jaar, nou en!
waarom heb je dan nog steeds problemen met die meisjes van 12 die achter je aanzitten?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:06
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
westlander84 schreef:

Dus jij wou beweren dat je nooit sex wil? Hm, maar je wou wel dat je vriendin bij je blijft slapen, RaaR
Maar iig, tuurlijk kan je een relatie hebben zonder sex te hebben, maar dan kan je ook gewoon vrienden zijn. Vind je zoenen ook voor losers?
Dat jij nou een relatie hebt met iemand die daar nog lang niet aan toe is wil niet zeggen dat degene die wel een sexuele relatie hebben meteen losers zijn.
Tuurlijk, houden van is belangrijk, maar toch vind ik dat er meer moet zijn..
En trouwens, kan je niet is een keer leestekens gaan gebruiken, dit leest vrij irritant.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:09
snowgirly
snowgirly is offline
ik ben het er mee eens dat een meisje van 15 het niet met een jongen van 25 kan hebben, beetje groot verschil,
maar wat vinden jullie nou van een meisje van 18 en een jongen van 24?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:12
~Black Rose264~
Citaat:
snowgirly schreef:
ik ben het er mee eens dat een meisje van 15 het niet met een jongen van 25 kan hebben, beetje groot verschil,
Tussen 18 en 24 is het verschil veel minder.
Op je 18e ben je een stuk volwassener dan op je 15e. Maar ja, dat ligt nog altijd aan de personen zelf.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 13:35
PardonMe
PardonMe is offline
tja iedereen heeft zo zijn eigen mening over leeftijdsverschillen..

Maargoed, iemand van 13 bijvoorbeeld, is nog een kind, ik vind ook dat die zich nog helemaal niet met relaties en seks bezig zouden moeten houden.. En al helemaal als dat is met een volwassen persoon! In mijn visie past dat gewoon niet..

maar er zijn ook mensen die er anders over denken.. nou best, is hun goed recht natuurlijk.
maar ieder moet wat dat betreft kunnen zeggen wat hij/zij vindt, en dan mag je dus ook zeggen dat je het niet vindt kunnen..

maar als jij er happy mee bent enzo, dan ga je toch lekker je gang, wat zou je je aantrekken van ons, of wat anderen zeggen..? Gewoon verschil van mening..
Oud 27-12-2002, 14:24
Verwijderd
ik zeg tog , allemaal gek die meisjes zijn gestoord en die gozers al helemaal...of ze zijn zo wanhopig dat ze niemand van hun eigen leeftijd kunnen krijgen en dan maar achter de kleintjes aan gaan
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 14:26
Verwijderd
en die meiden zijn dan gewoon zo blij dat EINDELIJK IEMAND ze leuk vindt en dan meteen zegge van we houde van mekaar...zo kom je er natuurlijk ook onderuit, maar we trappen er niet in
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 15:19
Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
Citaat:
LiEvVmEiSjUh87 schreef:

Denk eens na dombo je gaat toch ook niet met je opa liggen rollebolle op de vloerbedekking omdat je hem wel aardig vind
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 15:37
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
snowgirly zegt:
Dat zou iig geval beter zijn dan 12 en 18!

Citaat:
Magical Vegetto zegt:
Denk eens na dombo je gaat toch ook niet met je opa liggen rollebolle op de vloerbedekking omdat je hem wel aardig vind
goeie, maar tis helaas wel n btje overdreven hihi
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:50
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
waarom heb je dan nog steeds problemen met die meisjes van 12 die achter je aanzitten?
Heb toch gezegt dat dat me niet meer boeit
Oud 27-12-2002, 17:16
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
1) ja ontmaagden dat hoort niet
2) maar als je alleen liefde heb geen sex want sex is voor LOSERS danken het best
3) ik heb ook een vriendin van 12 dus het ken wel
4) het gaat er alleen om dat je echt veel van elkaar houd en dat ook zo blijft
5) en geen sex he want dat ken niet en ik zelf doe dat ook niet maar voor de rest ken het
1) Waarom 'hoort' dat niet? Je bedoeld op 'jeugdige' leeftijd..of wat? Wanneer mag je dan volgens jou wel ontmaagd worden?
2) Waarom mag je liefde en sex niet combineren met elkaar? Ok, jij mag het niet, maar dat is wat anders.
3) Dus omdat het bij jou wel 'mogelijk' is om een relatie te onderhouden, geldt dat meteen voor iedereen?
4) En daar mag geen sex aan te pas komen? En wie geeft je die garantie dat het zo blijft?
5) Het kan wel, het mág alleen niet.
Oud 27-12-2002, 17:30
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Mijn vriend is 51
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:36
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Mijn vriend is 51
En jij bent?
Oud 27-12-2002, 18:08
Verwijderd
tja sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben he, als ze bij elkaar blijven is t zo bedoelt,zo inet dan gaan ze toch snel genoeg wel uit elkaar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:24
very drunk driver
very drunk driver is offline
je hebt gewoon te weinig met elkaar gemeen hoe kun je dan van elkaar houden. je kunt wel van dezelfde muziek houden enzo maar je kunt toch niet volwassen met elkaar doen. toen ik 13 was kan ik me herrinneren dat ik met flippo's speelde ofzo of aan het lts-en was. hoe kan een man van 25 zich nou met een meisje van 13 van houden. en precies zoals eerder iemand zei.

weet je al wat liefde is op dat moment. volgens mij ben je dan net in de puberteit en komen de hormonen net op gang. je komt dan pas voor het eerst in aanmerking met liefde. hoe weet je dan al gelijk wat liefde is.

ook lijkt het meer de drang om volwassen te worden dat je dan met een oudere vent ga.
Oud 27-12-2002, 19:03
Brooklynn
Brooklynn is offline
Tja... Ben ook ooit helemaal hoteldebotel geweest van een oudere man (10 jaar ouder en mijn leraar). We konden heel goed met elkaar opschieten omdat ik toch vrij volwassen ben.
Uiteindelijk was het wel duidelijk dat het niks zou worden en was het voor mij behoorlijk pijnlijk. Hoe graag je het ook wil, mensen zullen je altijd vreemd erom blijven aankijken en dat zet een extra druk op je relatie. Bovendien heb je allebei vaak heel andere wensen.

Ik ben na die leraar nog verliefd geweest op een vent die 2x zo oud was als ik. Waarschijnlijk als "vangnet" ...

Nu heb ik een vriend die 5 jaar ouder is dan ik, en dat vind ik precies goed!

Lenneke
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 20:34
very drunk driver
very drunk driver is offline
jah een paar jaar maakt niet uit (als je een tiener bent)

16 en dan 18 of 19 vind ik compleet normaal. want een vrouw is eerder volwassen als een man. en dat scheelt zo'n jaar of 2

mijn vriendin is 1 jaar jonger dat is precies geod
Oud 27-12-2002, 20:45
Justice
Justice is offline
Citaat:
LiEvVmEiSjUh87 schreef:
waarom doet iedereen zo moelijk over leeftijd!!!

En hele hoop...

Omdat als het verschil te groot is, en het meisje nog minderjarig is, de jongen een hele hoop gezeik kan krijgen...
Oud 29-12-2002, 12:24
~Black Rose264~
Citaat:
LiEvVmEiSjUh87 schreef:
Ik moet trouwens zeggen dat ik je niet volwassener over vind komen dan mij.
Ookal zegt je vriend dat je erg volwassen bent voor je 15 jaar..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 14:00
Rioto
Citaat:
westlander84 schreef:
want sex is voor LOSERS
Jij de enigste Loser hier flikka
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 14:11
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
sex is voor LOSERS
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 14:56
zozze
zozze is offline
Op je dertiende besef je meestal zelf nog niet wat echte liefde is, soms zelfs nog niet als je al veel ouder bent. Het hangt er gewoon vanaf hoe volwassen je bent. Ik denk niet dat het ooit iets kan worden met iemand die veel ouder is dan jou, maar dan moet het leeftijdsverschiel erg groot zijn. Ik heb nu iets met iemand van 17, en dat valt nog goed mee vind ik. Als je als dertienjarige iets hebt met iemand van vijfentwintig heeft die jongen al alles gezien, is waarschijnlijk al aan het werk en woont alleen. Dat vind ik dan weer niet kunnen.
Oud 29-12-2002, 17:46
*Lady of Hope*
*Lady of Hope* is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
LATEN WE LEKKER GAAN SCHREEUWEN !!!!!!

een meisje van 12 weet neit wat HOUDEN van is

Ik kan me voorstellen dat een meisje van 12 WEL weet wat houden van is. Het ligt er maar net aan wat je in die 12 jaar allemaal hebt meegemaakt.

Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 17:48.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 18:48
Mahself16
Mahself16 is offline
Ik ben niet tegen leeftijdsverschil in relaties, maar idd tot je 15e ofzo ben je volgens mij niet in staat om een echte serieuze liefdevolle relatie te hebben met iemand maar als dat dan met iemand van je eigen leeftijd is, kan dat toch heel erg leuk zijn! Maar met iemand van bijv 25 wordt je denk ik, hoe begripvol hij ook is en hoe volwassen jij ook bent, toch op de een of andere manier geremd in je ontwikkeling. Maar ik denk dat t vanaf ongeveer je 18e (het verschilt natuurlijk ook weer van persoon tot persoon) niet meer zoveel uitmaakt, hoe oud je vriend is, je kan het dan volgens mij ook heel leuk hebben met iemand die bijv 10 of meer jaar ouder is!
Wat ik hier zo fout vindt is dat veel mensen zeggen over jongens die met jongere meiden gaan van: "Je bent echt zielig en je kunt niemand van je eigen leeftijd krijgen blablabla".. Dit vind ik dus echt nergens op slaan! Je kunt iemand die jonger is gewoon leuker vinden en het wil heus niet zeggen dat die jongere persoon veel makkelijker te krijgen is.. Zo dit was mijn verhaal, nog iemand commentaar ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten