Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als iemand wil weten wat er gaat gebeuren, complete episode transcripts zijn hier te vinden: http://www.psyche.kn-bremen.de/buffy.html Happy reading. |
![]() |
|
![]() |
Effe een spoilertje: Riley gaat niet dood..
Ik vind Tara echt cool!Zij en Willow=sweet ![]() Ik kan niet wachten tot het einde van dit seizoen, wordt weer een knaller-finale..Ik haat zomerstops! Mir
|
![]() |
Buffy komt eind aug weer terug? Woo hoo!
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Trouwenz, poster boven mij: dat plaatje doet het niet, of ligt het weer aan mij?? Ik vind trouwenz dat gezeur met die Initiative echt superonboeiend. Lijkt me nou niet echt feest om dat nog allemaal een keer te zien, maar goed. De herhaling van as zondag heb ik nog niet gezien joepie!!! Ik hoop dat mijn lekkere Spikeje weer vaak in beeld is ![]()
||
Citaat:
het ligt aan jou, ikzelf zie m namelijk wel, maar wat erop staat is spike met ontbloot bovenlijf
||
Citaat:
*kwijl* Nu zie ik het wel ja....jeeeetje mina wat is hij goddelijk... Mag ik nu ook even dan? ![]() ![]() (als hij het doet??)
|
Verwijderd
|
ik vind buffy nog steeds super stoer.
vind het alleen erg jammer dat ze op fox nu steeds herhalingen laten zien. vandaag ook weer, die ene aflevering waarin willow's bezweringen verkeerd gaan. buffy en spike worden verliefd en gaan trouwen, en xander word demon-magnet. je weet wel, erg humoristisch. ondanks het feit dat ik sommige herhalingen best wel weer wil zien, vind ik dat er nieuwe afleveringen moeten komen. zeker. |
![]() |
||
Citaat:
Dawn is dus de Key, waarmee verschillende dimensies geopend kunnen worden. Als de Key in de verkeerde handen valt, dus in de handen van Glory, betekent dat het einde van de wereld. Kortom, Dracula is niet de Big Bad in dit seizoen, maar de god Glory. En ik vind trouwens ook niet dat ''Buffy'' een soap aan het worden is. Als het steeds alleen maar gaat om het vechten tegen de slechterikken, wordt de serie ook alleen maar eentonig. Ik vind het juist goed dat het meer om de personages zelf gaat, ze worden zo meer menselijk en meer realistisch afgebeeld. Persoonlijk vind ik dat de serie met de jaren beter is geworden (alleen seizoen 4, met de introductie van Riley Finn vind ik een tegenvaller). En seizoen 6 (die momenteel in Amerika wordt uitgezonden) is ook geweldig, bijna even goed als seizoen 6. Ik heb 1 aflevering van dat seizoen gedownload via Morpheus, en die was echt cool! ![]() Tenslotte, zijn er ook mensen hier die Giles sexy vinden? Ik ben écht helemaal weg van hem (*zucht*), en ik vind dat hij de perfecte lover voor Buffy is..... ![]() Ripper
|
Lekkurrrrrr ding (Giles dus)!!!
![]() ![]() *zucht* I just wish Giles grabbed Buffy and kissed her... *zucht* ![]() (Even ter informatie: die foto is afkomstig van de ''Tabula Rasa'' aflevering van het 6e seizoen.) Ripper P.S.: Zijn er hier ook mensjes die seizoen 3 al op DVD hebben? Ik heb alleen seizoen 1 en 2 op DVD, maar seizoen 3 vraag ik me voor mijn verjaardag (en dat is in februari, dus dat is niet al te lang wachten).
||
Citaat:
|
ik heb de musical aflevering nou ook gezien, en hij is echt zó leuk, en dan het einde......ik zal niet zeggen wat het is, want ik denk niet dat iedereen dat leuk vind.
Maar weet iemand trouwens waaromze nu weer met buffy stoppen op V8? En wanneer het weer terugkomt?
||
Verwijderd
|
Buffy komt vanag 14 januari elke werkdag weer terug op Net5 om 18.45 uur. Ik neem aan dat ze het eerste seizoen gaan uitzenden. Gelukkig heb ik alle eps al op tape/DVD.
Wat ik graag wil (ben vast niet de enige) is dat ze eindelijk weer eens met het vijfde seizoen verder gaan. Natuurlijk, als echte fan ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Buffy RULEZzz
Ik wil Angel aan de en kant wel trug in de serie; ik vind hem jammie.Zijn eigen serie vind iik lang niet zo leuk. Spike is lekker en Riley ook, kwijl kwijl. Ik vraag me 1 ding af: Wie is dat nieuwe meisje, ze is het zusje van Buffy, wat in hemelsnaam doet zij daar???Ik vind haar een duffe doos! Angel
||
Citaat:
Owjah, Spike-liefhebbers (en dat zijn er a lot geloof ik): ff downloadennnnn van KaZaA! Van die musicalaflevering heb je een liedje dat door hem wordt gezongen (rest in peace) en ik heb ook nog ergens een Spike Quote Mix gevonden, erg leuk!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Films, TV & Radio |
Buffy fans: stel je hier voor! x-spekkie-x | 90 | 21-10-2003 14:49 | |
Films, TV & Radio |
Buffy & Angel dag - From Beneath You... x-spekkie-x | 43 | 20-06-2003 18:38 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic x-spekkie-x | 500 | 10-04-2003 16:48 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Buffy - the musical? (you got to be kidding me).. BillyFish | 31 | 11-03-2002 20:13 |