![]() |
|
Yep..binnenkort komt er op de amerikaanse TV een musical van Buffy...
en SMG gaat idd zingen ja ..moet je even kijken naar de previews.. http://www.buffy.com/musical.html en lach dan even heeeeeel hard.... ALSJEBLIEFT...buffy musical..tssskk.. straks krijgen we nog een dawson's creek musical..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Belachelijk? Een uitdaging voor de acteurs en de producer! Of je maakt je eigen serie belachelijk of het is een meesterwerk! In het geval van Buffy: Meesterwerk! Ik heb ik heel veel positieve reviews gelezen ![]() Hier een paar: "...when was the last time a show had you laughing loud (and) humming along...?" -- Us Weekly "An entertaining episode...offering a playful diversion from demon-battling..." -- People Magazine "...a great giddy achievement...with deliciously clever songs..." -- Chicago Tribune "..Whedon has done impossibly great work. This is not just an episode, it's a TV event." -- SF Chronicle "...it is smart and funny, and absolute hoot-and-a-half..." -- Chicago Sun Times "... a first rate episode...delightfully comic." -- USA Today [Dit bericht is aangepast door Sookie (30-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Hij's fijn. De meeste anti-Buffy mensen kunnen niet voorbij de titel komen met hun vooroordelen... is een van de best-geschreven en geacteerde series op TV, en als "volwassen worden" metafoor een stuk beter dan het pretentieuze Dawson's Creek.
Ik bedoel, wie praat nou zoals de DC cast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *bekijkt site* spike!! ![]() ![]() ------------------ ~ = vrouwelijk~ho sognato di te ~Live's a bitch, so am I~Me= you² ~ cover the light ~ R.G roelt ~ *langzaam van begrip*~'when u r with me...'~ [Dit bericht is aangepast door stroopwafel (30-01-2002).]
|
![]() |
Met smaak valt niet te twisten, maar er vallen wel wat vergelijkingen te maken tussen DC en Buffy; beide gaan ze over een groep van "jongeren" die opgroeien en alle problemen daaraan verwant oplossen. DC presenteert het dan wel expliciet, met overdreven (het alternatief kan ik niet serieus overwegen) dialoog en dramatiek.
Buffy is wat implicieter met z'n "real-life" vergelijkingen verhuld onder een twist op het stereotiepe monsters doden. Dat Angel evil wordt nadat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, bijv. Vampieren als metafoor voor "oud worden". De serie lijkt in ieder geval in een veel rapper tempo het opgroeien, naar uni gaan en verantwoordelijk leven voor je vrienden en familie door te stomen. Maar goed, 't is maar wat het voor je doet. |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003634.html
![]() ik vind het erg cool, vooral omdat het gewoon in een aflevering is verwerkt en niet ineens een losse musical tussendoor. Die lord of the dance gast kan erg goed zingen en Spike= *zucht* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb 'm ook gezien (leve de cd en downloadfreunden), de aflevering is ongelofelijk leuk. En de muziek is heel erg sterk, niet te geloven dat Joss Whedon (die ook de serie bedacht en de sleutelafleveringen schrijft en de strip Fray en nog een heleboel andere dingen doet) al die nummers zelf heeft geschreven en de aflevering ook en het nog eens heeft geregisseerd. Geweldig.
|
![]() |
|
|