Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2001, 11:58
BillyFish
BillyFish is offline
Yep..binnenkort komt er op de amerikaanse TV een musical van Buffy...
en SMG gaat idd zingen ja ..moet je even kijken naar de previews.. http://www.buffy.com/musical.html

en lach dan even heeeeeel hard.... ALSJEBLIEFT...buffy musical..tssskk..

straks krijgen we nog een dawson's creek musical..
Oud 30-10-2001, 12:56
costa woman
costa woman is offline
Weet je je hebt hellemaal gelijk (wat die musicals betreft dan) Ik vind Dawsons creek verder een leuke serie alleen buffy is so fake buffy sucks.
Oud 30-10-2001, 13:48
JoRTh
JoRTh is offline
Ik vind het echt prachtig...
echt zo onzinnig gewoon, goed dat ze dat aandurven.
Oud 02-11-2001, 13:33
heavinly
heavinly is offline
Hm.. Dawson's Creek the musical lijkt me nog niet eens zo vreselijk eigenlijk.. dan ga ik er wel heen om ze in het echt te zien. Maar SMG.. nee dat hoeft niet zo nodig eigenlijk. En trouwens, wat moet je dan gaan verwachten van Buffy op t podium.. nee dat lijkt me niet zo'n succes behalve dat je dan die mensen in het echt kan gaan zien.
Oud 02-11-2001, 22:28
Slashy
Slashy is offline
Ik vind het wel leuk bedacht.. waarom zo negatief? Sarah heeft lef, ik mag 'r wel.

Ik hoop dat ze 't ooit nog eens op de Nederlandse tv uitzenden.. zou wel leuk zijn als dat binnen 10 jaar gebeurt, al durf ik er niet echt op te hopen.
Oud 04-11-2001, 00:08
BillyFish
BillyFish is offline
nee tis niet op een podium, tis aals ik het goed begrijp gewoon een aflevering, met zingende..buffy, maar het wordt wel aangekondigd met buffy - the musical
Oud 30-01-2002, 08:21
RoswellBabe16
RoswellBabe16 is offline
WAT VERSCHRIKKELIJK IDIOOT!
Buffy? Zingen?
I don't think so!
Oud 30-01-2002, 09:16
Dark Angel
Dark Angel is offline
't is een leuke aflevering hoor.. en een paar van de liedjes zijn van behoorlijk niveau..
Oud 30-01-2002, 11:58
Verwijderd
Wat zijn we weer 'ns negatief .

Nou, ik moet je vertellen dat de Musical erg goed is geschreven en gezongen. Ik ben zelf echt geen musical fan, maar ik vond deze echt SUPER! De lyrics passen heel goed bij de situatie. Erg knap werk! En de liedjes blijven gewoon in je kop zitten

Citaat:
Weet je je hebt hellemaal gelijk (wat die musicals betreft dan) Ik vind Dawsons creek verder een leuke serie alleen buffy is so fake buffy sucks.
Gebruik ff je fanasie Toen ik de eerste aflevering zag, was echt zo vanne: Jajaja, een klein blond meisje met superpowers. Gun deze serie''ns een kans. Dat heb ik gedaan en nu ben ik een hele grote fan van geworden . Kijk naar een aantal afleveringen en als het je echt niet bevalt, dan niet (Buffy is op elke werkdag rond 18.45 uur te zijn bij Net 5. En vanaf vandaag seizoen 2, het beste seizoen btw ). De serie is echt goed geschreven. Jammer genoeg krijgen ze daarvoor geen erkenning als het gaat om awards.
Oud 30-01-2002, 12:37
PrackaH
PrackaH is offline
Tegenwoordig worden overal musicals van gemaakt, vin het dus niet zo gek...tis wel belachelijk ja...
Oud 30-01-2002, 12:48
Verwijderd
Citaat:
PrackaH schreef:
Tegenwoordig worden overal musicals van gemaakt, vin het dus niet zo gek...tis wel belachelijk ja...

Belachelijk? Een uitdaging voor de acteurs en de producer!
Of je maakt je eigen serie belachelijk of het is een meesterwerk! In het geval van Buffy: Meesterwerk! Ik heb ik heel veel positieve reviews gelezen

Hier een paar:

"...when was the last time a show had you laughing loud (and) humming along...?"
-- Us Weekly

"An entertaining episode...offering a playful diversion from demon-battling..."
-- People Magazine

"...a great giddy achievement...with deliciously clever songs..."
-- Chicago Tribune

"..Whedon has done impossibly great work. This is not just an episode, it's a TV event."
-- SF Chronicle

"...it is smart and funny, and absolute hoot-and-a-half..."
-- Chicago Sun Times

"... a first rate episode...delightfully comic."
-- USA Today

[Dit bericht is aangepast door Sookie (30-01-2002).]
Oud 30-01-2002, 16:55
wyner
wyner is offline
Hij's fijn. De meeste anti-Buffy mensen kunnen niet voorbij de titel komen met hun vooroordelen... is een van de best-geschreven en geacteerde series op TV, en als "volwassen worden" metafoor een stuk beter dan het pretentieuze Dawson's Creek.

Ik bedoel, wie praat nou zoals de DC cast.
Oud 30-01-2002, 20:07
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
wyner schreef:
Hij's fijn. De meeste anti-Buffy mensen kunnen niet voorbij de titel komen met hun vooroordelen... is een van de best-geschreven en geacteerde series op TV, en als "volwassen worden" metafoor een stuk beter dan het pretentieuze Dawson's Creek.

Ik bedoel, wie praat nou zoals de DC cast.
*100% d.c. fan* hier heb je wel gelijk

*bekijkt site* spike!! ik wil um best wel zien nou

------------------
~ = vrouwelijk~ho sognato di te ~Live's a bitch, so am I~Me= you² ~ cover the light ~ R.G roelt ~ *langzaam van begrip*~'when u r with me...'~

[Dit bericht is aangepast door stroopwafel (30-01-2002).]
Oud 30-01-2002, 20:15
Breg
Breg is offline
ik heb m gezien (1x gezien, 1x alleen geluisterd) en vond het best leuk. oke, ik vraag me af of ze zelf alles zingen, maarja. En na afloop zat ik idd nog een liedje na te neuriën .
Oud 30-01-2002, 20:36
Darvan
Darvan is offline
k weet niet echt wat ervan terecht komt, maar de serie rocks hoewel ik niet van die coole buffyopmerkingen zingend ook nog zo cool vind maarja weet maar nooit. En ik vind dat Dawsons creek niet kan worden vergeleken met buffy omdat t tog heel wat anders is.
Oud 30-01-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
ik heb m gezien (1x gezien, 1x alleen geluisterd) en vond het best leuk. oke, ik vraag me af of ze zelf alles zingen, maarja. En na afloop zat ik idd nog een liedje na te neuriën .
Yups, ze zingen echt!

Oud 30-01-2002, 22:19
wyner
wyner is offline
Met smaak valt niet te twisten, maar er vallen wel wat vergelijkingen te maken tussen DC en Buffy; beide gaan ze over een groep van "jongeren" die opgroeien en alle problemen daaraan verwant oplossen. DC presenteert het dan wel expliciet, met overdreven (het alternatief kan ik niet serieus overwegen) dialoog en dramatiek.

Buffy is wat implicieter met z'n "real-life" vergelijkingen verhuld onder een twist op het stereotiepe monsters doden. Dat Angel evil wordt nadat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, bijv. Vampieren als metafoor voor "oud worden".

De serie lijkt in ieder geval in een veel rapper tempo het opgroeien, naar uni gaan en verantwoordelijk leven voor je vrienden en familie door te stomen. Maar goed, 't is maar wat het voor je doet.
Oud 31-01-2002, 12:48
Aurora
Aurora is offline
I died so many years ago..you can make me feel like it isn't so.. Ik willum heeeeel graag zien!
Oud 31-01-2002, 18:01
heavinly
heavinly is offline
Maarem.. jullie hebben 'm gezien/geluisterd... maarem... waar dan?????
Oud 31-01-2002, 19:24
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
heavinly schreef:

vroeg ik me ook af
Oud 31-01-2002, 19:37
wyner
wyner is offline
(Downloaden.)
Oud 31-01-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef:

Probeer Kazaa of Morpheus

[Dit bericht is aangepast door Sookie (31-01-2002).]
Oud 31-01-2002, 19:45
Breg
Breg is offline
ik heb m van internet gedownload, dan zie je het wel op een klein schermpje (ik dan, anders wordt t wazig), da´s wel .
Oud 07-03-2002, 13:51
Verwijderd
"If my heart could beat, it would break my chest..." Yummie! Echt super! De liedjes ook, ik vind dat ze allemaal goed kunnen zingen!
Oud 07-03-2002, 14:55
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Komt Angel er ook in voor?
Oud 07-03-2002, 15:19
Verwijderd
Citaat:
*shadygirl* schreef:
Komt Angel er ook in voor?

Nope. Angel zit al sinds seizoen 4 niet meer in Buffy. Hij was weliswaar een aantal keren te zien in seizoen 4 en 5 (zogenaamde crossovers), maar in seizoen 6 isie er helemaal niet te zien.
Oud 07-03-2002, 19:03
the exploding boy
the exploding boy is offline
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003634.html

ik vind het erg cool, vooral omdat het gewoon in een aflevering is verwerkt en niet ineens een losse musical tussendoor.
Die lord of the dance gast kan erg goed zingen en Spike= *zucht*
Oud 07-03-2002, 19:09
wicce
wicce is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003634.html

ik vind het erg cool, vooral omdat het gewoon in een aflevering is verwerkt en niet ineens een losse musical tussendoor.
Die lord of the dance gast kan erg goed zingen en Spike= *zucht*
*zucht mee*
Oud 07-03-2002, 19:37
stroopwafel
stroopwafel is offline
wij kunnen um dan niet kijken *snik*

(zucht met the exploding boy en wicce mee)
Oud 10-03-2002, 18:23
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
wij kunnen um dan niet kijken *snik*

(zucht met the exploding boy en wicce mee)

downloaden gewoon toch? i did that.

Oud 11-03-2002, 13:30
anski
anski is offline
ik heb 'm ook gezien (leve de cd en downloadfreunden), de aflevering is ongelofelijk leuk. En de muziek is heel erg sterk, niet te geloven dat Joss Whedon (die ook de serie bedacht en de sleutelafleveringen schrijft en de strip Fray en nog een heleboel andere dingen doet) al die nummers zelf heeft geschreven en de aflevering ook en het nog eens heeft geregisseerd. Geweldig.
Oud 11-03-2002, 20:13
Gera
Gera is offline
*note to self: prunen vannacht*

Uppen van topics is niet echt de bedoeling...niet als er al een goed topic over is. Sorry voor het late sluiten.

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten