Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ken ook die paar nootjes van nothing else matters en dan nog een stukje en ik kan brohymn bassen een beetje
|
![]() |
Dwarsfluit: 1 of ander liedje uit een dwarsfluit boek, The clown dance heette et geloof ik
Gitaar: Intro van Come as you are van Nirvana, en daarop volgden al gauw de intro van Sliver, Suicidal dream van Silverchair, en de intro van Nothing else matters
|
op bassgitaar: eerst Not an addict van K's Choice... die moest ik van m'n leraar... daarna mocht ik zelf een liedje uitzoeken. ik met m'n stomme kop... koos ik "Bombtrack" van Rage Against The Machine uit
![]() op gitaar: eeeeeeuh let me think..... volgens mij was dat Engine No. 9 van Deftones. ja, ik begin graag moeilijk ![]()
||
Citaat:
few like you- van birgit of zowiets ![]() is trouwens oowk het enige ![]() en kan het nu al niet meer.... keb maar 1 gitaar les gehad van me broer dus ![]() kan er nix van ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |