Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wie ik nou echt superirritant en vies vindt is Sebastiaan Labrie ( Olaf in Onderweg naar Morgen, doet ook Z@ppelin, een kinderprogramma, geloof ik. Als kinderen daar geen nachtmerries van krijgen....
![]() Ook Victor (Jop de Vries) met zijn altijd imponerende lach (NOT!) is erg. Verder zijn Christine van der Horst/Horse en Caroline Tensen, Renee en Daphne van TMF erg. Nou, ik denk dat dit wel voldoet nietwaar? (....ik kan er zo nog tien noemen....)
||
![]() |
Citaat:
Maar Victor vind ik super!!!! En om Daphne kan ik altijd wel lachen, maar voor de rest heb je wel gelijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
olaf, heb ik op zich niet zo'n hekel aan, en victor ook niet echt maareh, olaf is toch dood, dus daar hoef je je niet meer aan te ergeren ![]() of hij komt weer terug als z'n broer of oom ofzo, net zoals die, die, die.... nouja, die vriendin van olaf en het is ook al een keer eerder geweest, k weet alleen niet meer met welke serie, en t is ook al wel een paar jaar geleden. Aan wie ik wel een hekel heb is daphne, uit onm en een of andere vrouw uit grace under fire ofzo, die heeft zoooooo'n irritante stem gewoon En wat anderen ook zeggen Bob Saget |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bob Saget heerst over het irriversum ja. Maar voor de rest noemen veel mensen personen op die juist irri horen te zijn zoals Janice uit Friends en Newman uit Seinfeld.
Ik zelf vind euhm... tsja wie... ow jaa die dikke van Spin City. Mmmz hij is eigenlijk best relaxed.. ik ga voor alle pokemons die er zijn Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 22:25. |
![]() |
|
- bob saget!!!
- christine van der horst - jef, laura en dennis uit gtst - albert verlinde - renee van tmf (of nou mtv ![]() - hans kazan en co - ron bransteder - pieter storms - willibrord - hans kraay jr argh, kan echt nog wel ff doorgaan zo! maarre... wie is dan de dochter van peter jan rens en wat doet die?
|
oh, dat ned and stacy ken ik niet en eigenlijk vink joey's stem helemaal niet zo erg
![]() maarre, ben ik de enige die echt een verschrikkelijke hekel heeft aan albert verlinde? echt walgelijk die gast!! of een pieter storms die door dingen te doen die niet mogen anderen wilt straffen die dingen doen die niet mogen ![]() ![]()
|
= dawson
*jongen irriteert me mateloos* = charlotte uit sex and the city = caroline tensenn = holden uit atwt *mammas kindje* = ally mcbeal = chinese dokter uit ER, dokter cheng of iets in die richting = mr Bean * jah ik zal wel weer de enige zijn maar ik vind t zon knuppel * ![]()
|
ooh dat wijf van zo'n game spel..
blond wijf.. heel spontaan (TE spontaan) dat mens kan ik wel schieten.. ja mensen het is echt waar ik doe er gewoon 1000 euro bij! als je belt, krijg je de prijs! wat zegt de jury? ik mag er geen letter bij doen? *druk* jammer dan jury ik doe er stiekum toch een letter bij!oh nu kijkt de jury kwaad! nu kijken ze echt kwaad, maarik probeer het voor U makkelijker te maken.. een telefoon en u zit erin!! aaaaaaaaaaaaaaaaaah ze moeten dat wijf een keer boycotten ![]() KUTWIJF! ![]() maargoed... ![]()
|
Jack: suddenly susan
De hele cast van GTST De hele cast van ONM De hele cast van Goudkust Eric Matthews : Boy meets world Shana: 7th Heaven Riley: Buffy Paige: Charmed Gunn: Angel Julie: Models Inc. Zandra: The Tribe
||
Citaat:
![]()
|
|