Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik begin dit jaar met de lerarenopleiding Beeldende Kunst & Vormgeving.
Het lijkt mij het leukst om les te geven op een bijzonder soort onderwijs, zoals Iederwijs, een schoolsoort die niet denkt in vaste leslokalen, alleen omgaan met leeftijdgenoten of jaartaken halen, maar uitgaat van de leerbehoefte die bijna ieder kind bezit. Lerares zijn lijkt me interesssant omdat ik zelf een ernstig tekort aan inspirerende leraren heb gehad op mijn middelbare school en omdat ik het huidige (algemene) schoolsysteem niet vind deugen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
't lijkt mij opzich wel leuk om leraar te worden zit er eigenlijk wel over te denken, maar 'k heb ook zoiets van 'op elke leraar is wel wat aan te merken' dus....
maar goed, wie weet he. en als 'k ooit leraar wordt, wordt 't of natuurkunde/wiskunde iets die kant of nederlands.... afgelopen jaar echt onwijs goeie docente voor nl gehad, en toen vond 'k 't vak ook een stuk leuker worden.
|
Begin vanaf 20 september met Lerarenopleiding Handel-Burotica & Geschiedenis (Belgïe): Lesgeven in Boekhouden, Informatica, Handel, Rechten, economie, Dactylo & geschiedenis.
Wou altijd al leerkracht worden, ik heb zelfs al huistaak/examenvragen klaar ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
welke school ga je lesgeven?? Toch niet het Koninklijk Atheneum Keerbergen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dactylo wordt NOOIT (!) in ASO gegeven, wel in Handel en Handel-talen, Boekhouden-Informatica (TSO) en Kantoor (BSO), ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik studeer nu voor leerkracht middelbaar onderwijs.
vakken: Handel, economie, burotica (informatica & aanverwanten dus) & Geschiedenis. Maar in België wilt dat nog maar weinig zeggen omdat ze me evengoed kunnen plaatsen als leerkracht Frans, terwijl ik hier niet zo goed in ben ![]() ![]() Oh: ik zie dat ik hier al gepost heb ![]() In het middelbaar was ik altijd zeer nerveus als ik een spreekbeurt moest geven voor de klas, maar nu heb ik dat totaal niet meer. Volgens mijn docenten geef ik goed les. Wij moeten nu al naar scholen gaan in Genk, je weet het of je weet niet...maar dat zijn niet de allerliefste en gemakkelijkste ![]()
Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 06:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Algemene schoolzaken |