Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat zie ik voor later ook wel zitten mijn eigen zelfstandig gitaarwinkeltje openen een paar goedkope gitaren voor beginnen maar ook gibson,fender,esp... ![]() moet je daar een diploma voor hebben ? ![]() want school ziugt bij mij ![]() ![]() |
![]() |
|
Een rode Gibson Epiphone ES-335, met de gouden frettoetsen, knoppen en het Tremolo-hendel achterstuk van de Gibson Epiphone CS-335.
Die gebruikte Noel Gallagher (Oasis) tijdens de Heathen Chemistry tour dit jaar. P.S. MC Sun, ben jij fan Black Rebel Motorcycle Club? Je Avatar is Peter Hayes, of niet?
|
![]() de nieuwe tremonti SE en dan ![]() Model: Santana III Body: Carved maple top Mahogany back Option: 10-top flame Neck: Mahogany 24 fret 10in radius 24.5in scale East Indian rosewood fretboard Abalone bird inlays Santana wide-fat neck carve only Headstock: Color matches back and neck Hardware: PRS tremolo only 14 to 1 low mass locking tuners Electronics and tremolo cavity covers Option: gold hardware Electronics: New Santana pickups with covers 3-way toggle pickup selector Volume and tone control Finish Groups: A; B; Santana Yellow alle 2 van het merk PRS guitars lekkere dinges jonges tog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
opleiding? ik zit nog op school, in 3 VWO pas, ik werk er gewoon elke zaterdag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit geld trouwens voor de LP- als voor de SG modellen van epiphone maar bij gibson werkt het precies heetzelfde. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Brief aan God Verwijderd | 8 | 28-12-2005 12:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
~ Onbereikbaar verliefd ~ (bégin van een lang ! verhaal) Anne | 23 | 17-05-2002 14:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |