Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Was Paul Groot toch? Doet ook Willibrord Frequin en Pim Fortuijn. Frank de Grave vond ik wel de leukste, Henk werd soms wat irritant... maar ja, dan klopt het ook wel weer, want zo istie in het echt ook... Die laatste was Thomas van Luijn of Thomas Luijn hoeheetie?
|
Het werden weer drie politici! Vier met Jan Pronk erbij, maar dat was maar heel even.... Ik vond het trouwens wel erg sympathiek van Jack dat ie Frank de Grave zo'n mooi fietsje als afscheidscadeau had gegeven...
|
![]() |
waarom was kopspijkers er vorige keer
eigenlijk niet op, omdat pim fortuyn vermoord was of was dat toevallig maar ja ik ben blij dat het er weer op is vanavond alleen ga ook ff naar opassen kijken denk ik altijd wel lache de gasten zijn denk ik melkert, dijkstal en balkenende omdat melkert en dijkstal ontslag hebben genomen en balkenende gewonnen heeft ik denk dat pim niet komt omdat dat dat te hard is want youp van het hek moest zijn show ook al aanpassen omdat hij tijdens zijn show in een pak van pim wou gaan lopen en dat niet mocht!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit was het nieuws-verklaring: Uitzending 11 mei vervalt. Beste DWHN-fan, Gezien de omstandigheden rondom de moord op Pim Fortuyn is in overleg met de Directie besloten om de geplande compilatie van `Dit Was Het Nieuws` van aanstaande zaterdag 11 mei niet uit te zenden. Hiervoor graag jullie begrip. Vanaf zaterdag 18 mei a.s. zal de nieuwe serie `Dit Was Het Nieuws` bij de TROS op Nederland 2 worden uitgezonden rond 21.50 uur. Die van Kopspijkers: Kopspijkers In een democratie als die in ons land, waarin de vrije meningsuiting van zowel links als rechts een hoog goed is, is het laatste wat ik verwachtte, dat iemand om zijn mening vermoord wordt. Ik ben verbijsterd. Aanstaande zaterdag 11 mei is er geen uitzending van Kopspijkers. Veel vaste onderdelen van het programma, zoals wat er mis ging in de media en het Kopspijkersspel zijn gebaseerd op actuele fragmenten. Deze fragmenten lenen zich er deze week absoluut niet voor om vrolijk over te doen. Bovendien vinden we satirisch commentaar op de gebeurtenissen van deze week ongepast. Jack Spijkerman En het voltallige Kopspijkersteam |
![]() |
||
Citaat:
khad laatst met em erover gesproken, hij deed dus el munji hans van willigenburg, en rosenmoller. hijs echt cool!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vond het vandaag wel minder leuk als de vorige keren, kweenie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jack had een mooie speech over Pim gemaakt, dat moet als je als bekende Nederlander 'na Pim' weer op tv bent. Hij deed het wel goed, krachtig, gewoon duidelijke taal, 'godverdomme niet met kogels'.
Ik vond het wel een leuke uitzendig. Alleen jammer dat Hans Sibbel/Lebbis er niet was, die zou vorige week komen.
|
Herben was fantastisch gisteren.
vanfaf volgende week kan er worden gestemd voor de gouden papegaai op de site van kopsprijkers
|
Zalm was goed, met zijn plotselinge lachbuien om alles was René Froger zei. "HAHAHAHAHA alle gekheid op een stokje"
René ook "er is geen polyestervezel op m'n hoofd die er aan denkt!" Herben was ook geweldig.
|
gister was t echt grappig met die cabretiers!
![]() ![]()
|
Hahaha.. ik moest idd hard lachen om dat belletje
![]() ![]()
||
Citaat:
Gerard was ook leuk: "Er is geen polyestervezel op m'n hoofd die eraan denkt!" En: "Nee, echt niet!" "Wat?" "Nee, echt niet jongens." "Wat?" "Nee, ik ga nu echt niet eh... At your service... what you see is what you get..."
||
Citaat:
als jorritsma was ie ook briljant! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vanavond: Kopspijkers Verwijderd | 227 | 14-06-2004 13:41 | |
De Kantine |
En hoe was het nieuwjaar ! Verwijderd | 67 | 02-01-2004 19:11 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers Verwijderd | 47 | 28-09-2003 19:42 | |
Films, TV & Radio |