Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
t'is ala FF en SOM zoals OriginalMisfit al zei, ik heb al de trailer van deel 2 ven Golden Sun gezien, maar nog geen spel gezien, ook geen Jap versie
![]() Als iemand die wel vind, zeg het dan ff BVD
||
Citaat:
![]() Het maakt weinig uit met welke BoF je begint. Het is net zoiets als FF, het maakt niet uit welke je eerst speeld. Ze lijken op elkaar, maar ze volgen elkaar niet op qua verhaal. Kwaliteit? Nou BoF3 voor de PS1 ziet er natuurlijk het beste uit, maar BoF2 oogt ook niet slecht. Probeer ze alle drie eens uit zou ik zeggen. En helaas, er mogen geen ROM sites meer gepost worden hier. |
![]() |
|||
Citaat:
hmm, ik heb nu bof 1 gedownload en de grafische kwaliteit is iig veeeeeeeeel lager dan die van CT. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ps: heeft hem ook al uitgespeelt, daar niet van ![]()
||
Citaat:
2. Chrono Break: ik had begrepen dat de naam door Squaresoft geclaimd is, wat op zich wel iets zou kunnen betekenen natuurlijk. Verder is er mij totaal niets over bekend. ![]()
|
Wow.... een CT thread op een Nederlands forum. ^_^ CT is een te gek spel, met geweldige anime FMVs bij de PSX remake. De twaalf endings zijn ook wel cool om te zien...
En er zijn meer Chrono games... Radical Dreamers - semi-vervolg op CT, speelt zich ook af op de El Nido Archipelago, net als CC. Nooit buiten Japan uitgebracht. Gaat over Serge, Kid en Guile (die later bekend komt te staan als Magus uit CT) die naar de Frozen Flame zoeken in Lynx' mansion. Chrono Cross - het officiële vervolg. ruled behoorlijk, met een geweldige OST, en een verhaal waar je hoofdpijn van krijgt. Er komen ook nog Chrono Break en Chrono Trigger 2. |
![]() |
|
Meh... de info ben ik kwijt toen de ChronoShock's forums posts gelete werden. -_- Het schijnt dat CT2 verder gaat waar CT stopte (zal dus wel in 1000 AD zijn, en zal denk ik focussen op de oorlog met Porre en ook op de verdwijning van de Masamune). Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Komt als ik het me goed herinner voor de GameCube uit.
Chrono Break is alleen een geregistreerde naam door Square. Verder weet ik er niet veel meer van. Is voor de PS2. Vinden jullie Chrono Cross' verhaal ook zo cool en vaag? ^_^ Echt zo'n verhaal waarover je lekker over kunt discussiëren en er dan nog niet uitkomt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Er zijn erg weinig referenties naar CT in CC. Guardia wordt een keer genoemd, en er is een referentie naar Lavos en naar de drie Sages van Zeal. Als Lavos er niet in zat, zou ik niet zeggen dat het een vervolg is op CT, maart dat neemt niet weg dat CC een goeie game is. Vergeleken met CT vond ik CC wat tegenvallen, dat geef ik toe, maar CC heeft zo veel meer verhaal dan CT dat dat het wel weer een beetje rechttrekt.
De reden dat sommige mensen vinden dat CC weinig betrekking heeft op CT is omdat je in een heel nieuw landschap speelt, en omdat je de oude CT wereld niet binnen kunt komen. Er zijn ook erg veel nieuwe termen die in CT niet eens genoemd worden. Het verhaal heeft wel degelijk betrekking op CT, want sommige CT figuren komen in CC weer terug (ik ga niet zeggen wat, anders spoil ik het hele verhaal) en spelen daar een erg belangrijke rol in CC. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Extreme muzikale hoogstandjes qua games 'I'he Prophet | 82 | 30-11-2007 15:47 | |
Games |
Muziek in spellen. Verwijderd | 59 | 01-11-2005 19:20 | |
Games |
Rpg Kairi | 60 | 05-02-2003 15:13 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 | |
Games |
Final fantasy en andere RPG games!! Yunalesca | 28 | 02-07-2002 10:51 | |
Games |
Final Fantasy Chronicles independancy wanted | 17 | 11-06-2002 21:56 |