Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[list=1][*]Coffee & Dreams[*]Le Palais[*]Eerste Kamer[*]Paradise[*]Bebop[*]Joy (New Times)[*]Leidse Plein[*]Double AA (Dicht)[*]Goa[*]Groene Woud (of zoiets...?)[/list=1] Vergeet ik nou iets, of ben jij nog niet wakker?
|
Met
De Arc/De Zooiholder (tijdelijk gesloten) Het winkeltje De Rolluikman De Ham De Illusion De Old Indians Club Mirabelle ![]() Kerkstraat En nog een stuk of twaalf illegale shops, 6 bezorgdiensten, 4 kweekshops, 2 smartshops en vele blowcafe's mag ik niet klagen. Weird eigenlijk dat ik alles wat ik gebruik in de volgende stad haal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is Double AA nog steeds dicht? Nee toch, ik liep er maandag langs en toen zag ik verscheidene mensen in de shop zitten. Edit; dit vond ik op een internetsite met daarop allerhande geregistreerde coffeeshops; Be Bop, Herenstraat 33 Cafe-Biljart Afrika, Morsweg 5 Coffee & Dreams, Nieuwe Beestenmarkt 34 Coffeeshop Happy, Noordeinds 21 Coffeeshop Leidseplein, Pieterskerkgracht 28 Coffeeshop Paradise, Nieuwe Beestenmarkt 6 Coffeeshop Twins, Haarlemmerstraat 303 Coffeeshop Vision, Lange stiestraat 5a Double AA, Lage Rijndijk 9 Het Groene Woud, Havenplein 1b Kimono's, Morsstraat 18 Le Palais, Morsstraat 14 Malabata, Korte Mare 8 New Times, Beschuitsteeg 6 Sahara, Jan Vossensteeg 6 Schenkerij de 1e Kammer, Steenstraat 15
Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 16:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
(
Citaat:
Ze hadden jezus ook onder de drugs (waarschijnlijk aether) aan het kruis genageld, dan hield ie het langer vol en konden de omstanders langer naar z'n dood kijken, die overigens wel verlicht werd door die drugs.... ![]()
|
Verwijderd
|
Geen, maar met mijn brommer sta ik binnen 20 minuten in het centrum van Den Haag. Dus ja, dat werkt ook.
We hadden vroeger wel ergens een soort illegale coffeeshop zitten. Mega veel planten, je liep gewoon naar de deur ( zat op zo'n afgelegen pleintje ) je klopte aan, en je kon naar binnen. Maar ja, na een tijdje werd dat te opvallend en toen eheft er een jood aangeklopt. Hele zakie opgerold terwijl het juist onwijs goedkoop en goed daar was. En een tijdje daarna was een vriend van me ( hoewel ik hem toen nog neit kende ) begonnen met dealen in wiet. Zo'n beetje aan iedereen die hier woont. HIj haalde het gewoon uit de coffeeshop en verkocht het door met winst. Totdat ook hij opgerold werd. Nu zitten er nog wel wat dealertjes hierzo, maar niet zulke chille, dus je kan maar beter naar Den Haag gaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |